2020-05-17, 21:57
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Du leker djvulens advokat. En oskyldig person r inte rdd fr att bli misstnkt. Det r befngt att betala ut dessa pengar, p detta komplicerade stt, efter s lng tid. Det r nnu mer befngt att se polisen som en motpart.

Har polisen behov av information fr att lsa ett mord, r det anmrkningsvrt att mannen till offret inte hjlper till och ger polisen det de ber om. Samma sak med ungarna.

Nr Holden r frsvarare i stllet fr bistndsadvokat, och per automatik gr in i den rollen, och kommer med dumheter r alla mina varningsklockor i gng. Karln har varit aktor och kan vrdera de bevis som polisen har.

Ha ha, ja, der sa du det, vi har tidligere og kalt hen "programleder", men det er ogs ikke mange sidene siden hen endelig innrmte at hens standpunkt er at TH ikke har gjort det.

Men det har vi skjnt ut i fra postene hens for lenge siden...
Citera
2020-05-17, 22:01
Medlem
Det blir interessant se hvem som hadde rett i sin(e) teori(er) den dagen saken blir lst, hvis saken i det hele tatt blir lst.
Citera
2020-05-17, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
vet ikke, det var ment som et sprsml til han som postet teorien om at hun var redd for sitt liv og slik jeg oppfattet det knyttet det i hop med kamera, men om hun var redd for innbrudd, kidnapping eller noe annet som at en fremmed skulle ta seg inn i huset, ville kamera vrt en OK id, men vanskeligere muligens om det var TH hun var redd for, litt avhengig av hvordan kamera skulle installeres

Det ble ikke gjordt noen avtale om installasjon av kamera, og at dette skulle skje dagen etterp. AE og selgeren fra vekterselskapet Verisure ble enige om videre kontakt, men det ble ikke avtalt noe mer enn det.
Citera
2020-05-17, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Det blir interessant se hvem som hadde rett i sin(e) teori(er) den dagen saken blir lst, hvis saken i det hele tatt blir lst.

Serist, mener du at politiet som sitter p masse spor og beviser er helt p brtur ?
Citera
2020-05-17, 22:07
Medlem
Niffys avatar
Citat:

Jeg kan godt vedde en Carlsberg p at TH str bak.
Citera
2020-05-17, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Jeg kan godt vedde en Carlsberg p at TH str bak.
Jeg er ikke interessert i carlsberg. Men jeg kan spise hatten min dersom ikke en av mine teorier stemmer med det som har skjedd i denne saken.
Citera
2020-05-17, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Serist, mener du at politiet som sitter p masse spor og beviser er helt p brtur ?

Amen. Det er kjedelig med s mange repetitive poster om det samme mlet, n som saken endelig har konkrete ting peke p.
Det interessante n er hvilken rolle RU har, hvem som er medhjelper(e), hvem som har gjort hva og nr av de involverte. Feks hvorfor det ble et bytte av elektronisk plattform da kontakt kom og utbetaling ble gjort.
Det er ogs noe rart med denne hytteturen. Kvitfjell. Der er det noe. Men hva?
Og kan noen finne ut hvorfor VE sluttet hos TH tidlig 90-tall? Og hvorfor han forlater en godt betalt lederstilling i Polar*s for starte hos TH i 2018? Rett inn som styremedlem. AE rk ut.
Citera
2020-05-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Amen. Det er kjedelig med s mange repetitive poster om det samme mlet, n som saken endelig har konkrete ting peke p.
Det interessante n er hvilken rolle RU har, hvem som er medhjelper(e), hvem som har gjort hva og nr av de involverte. Feks hvorfor det ble et bytte av elektronisk plattform da kontakt kom og utbetaling ble gjort.
Det er ogs noe rart med denne hytteturen. Kvitfjell. Der er det noe. Men hva?
Og kan noen finne ut hvorfor VE sluttet hos TH tidlig 90-tall? Og hvorfor han forlater en godt betalt lederstilling i Polar*s for starte hos TH i 2018? Rett inn som styremedlem. AE rk ut.
Svar p det fetade (hvis jeg ikke misforsto) :
"24. januar gikk bistandsadvokat Svein Holden ut og ba p vegne av familien om at kidnapperne mtte ta kontakt p nytt og skape dialog, gjennom en bedre kommunikasjonskanal enn den som er blitt brukt siden 31. oktober da Hagen forsvant.

Iflge Brske ble denne oppfordringen n fulgt opp med en nye meldingen, som alts har gtt til bde familie, bistandsadvokat og politiet."
https://www.aftenposten.no/norge/i/b...e-kidnapperne?
Citera
2020-05-17, 22:19
Medlem
Citat:

Vi fr se om din teori om at TH skal ha tatt p seg parykk p jobben og syklet hjem i skjul slr til.
En av mange tusen teorier du har kommet med.
Citera
2020-05-17, 22:20
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg er ikke interessert i carlsberg. Men jeg kan spise hatten min dersom ikke en av mine teorier stemmer med det som har skjedd i denne saken.

Siden du nr sagt har vrt innom alle mulige teorier som finnes mellom himmel og jord s er ikke det s vanskelig, men det hrer jo litt med til rollen som programleder/djevelens advokat, lansere teorier man selv ikke egentlig tror p.

Du har (endelig) vrt litt mer tydelig i det siste om hva du selv tror, men det har jo skint gjennom hele tiden hvor dine egne teorier egentlig ligger, selv om du later som du ikke vil ta noen side.
Citera
2020-05-17, 22:20
Medlem
Citat:
Svar p det fetade (hvis jeg ikke misforsto) :
"24. januar gikk bistandsadvokat Svein Holden ut og ba p vegne av familien om at kidnapperne mtte ta kontakt p nytt og skape dialog, gjennom en bedre kommunikasjonskanal enn den som er blitt brukt siden 31. oktober da Hagen forsvant.

Iflge Brske ble denne oppfordringen n fulgt opp med en nye meldingen, som alts har gtt til bde familie, bistandsadvokat og politiet."
https://www.aftenposten.no/norge/i/b...e-kidnapperne?

Dette vet jeg. Holden sa dette p vegne av TH og familien. Sprsmlet er ikke angende dette.
Citera
2020-05-17, 22:23
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Politiet hadde minst ett bevis som knyttet TH til saken men videobildet av TH kjrende inn til Futurum trumfet det som knyttet TH til saken. Alts alibiet trumfet DNA beviset.

S retten kom fram til at TH ikke kunne knyttes til drapet fordi han var p Futurum, hverken mer eller mindre.

Enig, det var trolig mer enn nok til skjellig grunn, men tvilen rundt bilen p video vippet sikkert flertallet over til lslatelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in