2020-05-17, 20:41
Medlem
Noen som har tilgang her? P google sk TH og VE kommer den opp, medvirker VE i eiendomsprosjektet?

https://www.dn.no/jus/tom-hagen/tom-...ann/2-1-799843
Citera
2020-05-17, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Har ikke tilgang til Aftenposten, men han kan passe ja, men det kan andre ogs. Regnskap har ikke jeg greie p, men Stiftelsen Futurum, hvor han er styremedlem, viste innlevert regnskap i 2019 en omsetning p NOK 0, og ser ikke mye bedre ut de siste fem ra: https://www.proff.no/regnskap/stifte...r/IG7634Q10PU/

GHH kan ogs passe. Han har vrt mye ute i media. Noen mener det er tegn p skyld. Men det kan jeg lite om. Jeg tenker motsatt, at man vil nske skygge banen. Han sluttet i 2018, etter 25 r som TH sin "hyre hnd". De har fortsatt treningssenteret Condis sammen. Det gr ikke spesielt bra.
Hvorfor sluttet VE hos TH p 90-tallet? Hvorfor kom han tilbake i 2018, han gikk fra en godt betalt lederstilling. TH er ikke akkurat kjent for gi hye lnninger. Er VE del av et generasjonsskifte?
Senast redigerad av agvvv 2020-05-17 kl. 20:45.
Citera
2020-05-17, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Jeg vet ikke hvem VE er. Men hvis en person er i slekt med TH og ikke i slekt med AE, vil den personen vre i familie med AE. Jeg vet ikke hvor nr familie det m vre for at det er naturlig omtale en person som familiemedlem.

I tillegg vil ogs personer som er i slekt med AE kunne omtales som familiemedlem.

VE er nev til TH. Navnet er V*gard Eb*estad.
Han er snn av TH sin eldste sster.
Det er nok helt naturlig omtale ham som et familiemedlem.
Henholdsvis er jo TH onkel og AEH tante til VE.
AEH har tre ssken etter hennes biologiske pappa giftet seg p nytt p Vestlandet. Alle lever. Om de har hatt noen kontakt aner jeg ikke.
Citera
2020-05-17, 20:48
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
grunnet sikkerhetskamera ?
Hur skulle et sikkerhetskamera avslja at AEH hadde fryktat fr sitt liv ver tid?
Du skrev att AEH var p sista tiden rdd fr sitt liv, och jag undrar varifrn du vet detta?
Senast redigerad av WinnieSeila 2020-05-17 kl. 20:53.
Citera
2020-05-17, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinnieSeila
Hur skulle et sikkerhetskamera avslja at AEH hadde fryktat fr sitt liv ver tid?
vet ikke, det var ment som et sprsml til han som postet teorien om at hun var redd for sitt liv og slik jeg oppfattet det knyttet det i hop med kamera, men om hun var redd for innbrudd, kidnapping eller noe annet som at en fremmed skulle ta seg inn i huset, ville kamera vrt en OK id, men vanskeligere muligens om det var TH hun var redd for, litt avhengig av hvordan kamera skulle installeres
Citera
2020-05-17, 20:54
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
vet ikke, det var ment som et sprsml til han som postet teorien om at hun var redd for sitt liv og slik jeg oppfattet det knyttet det i hop med kamera, men om hun var redd for innbrudd, kidnapping eller noe annet som at en fremmed skulle ta seg inn i huset, ville kamera vrt en OK id, men vanskeligere muligens om det var TH hun var redd for, litt avhengig av hvordan kamera skulle installeres

OK, jag undrade om jag missat ngot
Citera
2020-05-17, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Jeg tenker: Ikke istedetfor noen. Men GM nsket ev at TH skulle bli mistenkt. Det var i s fall planen helt fra begynnelsen.

Du leker djvulens advokat. En oskyldig person r inte rdd fr att bli misstnkt. Det r befngt att betala ut dessa pengar, p detta komplicerade stt, efter s lng tid. Det r nnu mer befngt att se polisen som en motpart.

Har polisen behov av information fr att lsa ett mord, r det anmrkningsvrt att mannen till offret inte hjlper till och ger polisen det de ber om. Samma sak med ungarna.

Nr Holden r frsvarare i stllet fr bistndsadvokat, och per automatik gr in i den rollen, och kommer med dumheter r alla mina varningsklockor i gng. Karln har varit aktor och kan vrdera de bevis som polisen har.
Citera
2020-05-17, 21:03
Medlem
Citat:

Det er Winger som har spredd ryktet om at AE var redd den siste tiden av sitt liv.
Citera
2020-05-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
E-post til srlending ble brukt til opprette bitcoin-konto . Og denne kontoen ble brukt til kommunikasjon.

Hva betyr det. Kan du opprette bitcoin-konto med en e-post?

M ikke det bety at e-posten identifiserer dataenheten som er logget p nettet.
"Iflge politiets underskelser kjpte noen Bitcoin gjennom de to vekslingstjenestene KuCoin og Huobi den 7. juli og 10. juli 2018. Kjpene ble knyttet til en e-post-adresse som tilhrte en mann fra Srlandet.
E-post er ingen betalingstjeneste. Det gr ikke betale med e-post. Det gr ikke an kjpe noe som helst med en e-post.

Det m penger til. Politet m vite mye mer enn det VG skriver her.

Kilde: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-med-motparten
Citera
2020-05-17, 21:09
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det er Winger som har spredd ryktet om at AE var redd den siste tiden av sitt liv.
Aha... D r det ju en sanning med stora modifikationer 🙄
Citera
2020-05-17, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
OK, det finnes ingen andre kilder p det s fr ta det med en neve salt da
Citera
2020-05-17, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akeleye
VE er nev til TH. Navnet er V*gard Eb*estad.
Han er snn av TH sin eldste sster.
Det er nok helt naturlig omtale ham som et familiemedlem.
Henholdsvis er jo TH onkel og AEH tante til VE.
AEH har tre ssken etter hennes biologiske pappa giftet seg p nytt p Vestlandet. Alle lever. Om de har hatt noen kontakt aner jeg ikke.
Takk for informasjon!

Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Du leker djvulens advokat. En oskyldig person r inte rdd fr att bli misstnkt. Det r befngt att betala ut dessa pengar, p detta komplicerade stt, efter s lng tid. Det r nnu mer befngt att se polisen som en motpart.

Har polisen behov av information fr att lsa ett mord, r det anmrkningsvrt att mannen till offret inte hjlper till och ger polisen det de ber om. Samma sak med ungarna.

Nr Holden r frsvarare i stllet fr bistndsadvokat, och per automatik gr in i den rollen, och kommer med dumheter r alla mina varningsklockor i gng. Karln har varit aktor och kan vrdera de bevis som polisen har.
Takk for svar og dine betraktninger!
Jeg synes at det ikke er unaturlig at uskyldige personer kan bli redd for bli mistenkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in