2020-06-08, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Ikke akkurat en heder og respektfull opplysning og omtale, av en dame som er dd
Om dette er rett,s var det ondskapsfullt kalle en nr for dette.Mobbing.

Har ikke ftt med meg nok, hvem kalte henne det? hvis barna kalte henne det sier det veldig mye mer om de. Hva er dette for en familie?! kan ikke se for meg at en seris arbeidskar som er milliardr ha behov for kalle sin egen kone for et null. Og jeg fatter ikke hvordan AEH kunne se s god, snill og glad ut hvis hun ble kalt slike stygge ting. Hun var jo tvers igjennom et godt menneske. Jeg hper ikke dette er sant.
Citera
2020-06-08, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akeleye
Jeg ser ikke noe galt i at dette ble opplyst. Mange har hevdet ( fra interne kilder som kjenner til familien ) at det ikke var helt optimalt.
Det har stor relevans om hva TH eller andre i nr relasjon til AEH har omtalt sin kone med nedverdigende omtale.
TH ville umiddelbart flytte tilbake til et sted der hans kone hadde blitt utsatt for det man n er rimelig sikker p er stedet hun ble drept.
TH ( barna uvisst ), fortsatte livene sine som fr. TH gikk p jobb som om intet skulle ha skjedd.
Nr s TH sier at han tror at AEH etter " kidnappingen ", ville si at han er iskald og ikke vil betale. Vel, enhver fr tenke sitt.
Det omtale sin kone i nedlatende ordlag p en slik mte, kan vel tilsi at ut fra hans vremte etter 31.10.2018, s gr livet hyst p skinner.
Normalt knekker vel alle normale mennesker fullstendig sammen dersom en ektefelle forsvinner. Ikke TH. Han fortsetter som fr. Hvordan han i det hele tatt var i stand til kjre p jobb er ufattelig. Da er det vel som han beskrev seg selv som : iskald.
Hva HHB2 mener med ; det er motsatt har jeg ikke helt klart tolke hvem hun sikter til.

Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Helt enig, det utgjr en viktig del av motivbildet enten en vil det eller ei. Jeg tolker det som at hun mente det var den andre sstera som sa at pappaen ville de skulle bruke det kenavnet.

Jeg har tenkt det samme. At det var HHB1. Hun er jo ogs tungt inne i sin fars forretninger. Lillebror T*ym kom inn i ca 2014, mens HHB2 ikke har noe befatning med noe. Det var HHB2 som ( ut fra kilder her i dette forum ) forlot hjemmet tidlig p grunn av " turbulens ". I brevet hevder hun at alt var perfekt i hjemmet nr hun var der.
AEH mtte frivillig eller ufrivillig forlate sitt/sine styreverv f mneder fr ugjerningen skjedde og TH sin nev VE tok plassen hennes. Snn av TH sin eldste sster.
Denne saken her er s full av grums og nitidig planlegging at selv Alfred Hitchcock ville ha fattet interesse her om han hadde vrt i live.
Det er ingen andre enn noen som kjenner denne familien svrt godt som har forfattet " kidnappingsbrevet " som i seg selv er et oppgulp av et sammensurium i et forsk p late som om de er fra et annet land med nesten null kunnskaper i norsk.
Man skal vre mer enn iskald dersom man nsker seg tilbake til det sted der et drap etter all sannsynlighet har skjedd.
I tillegg til flere spor ( iht til media samt her ) s er det pfallende at gifteringen er fjernet.
Ikke normalt i det hele tatt.
Chris Watts gjorde samme " blemme ". Han tok ogs av konas giftering og la den p badet for deretter " tilfeldig " finne den selv.
Gjerrige TH kunne nok ikke la gull g tapt. Hvem andre skulle ha interesse av fjerne gifteringen til AEH ?
Hvem i huleste er det som mellom kl 09:16 og 09:48 bde skal ta livet av et menneske, fjerne henne og samtidig ta seg tid til ta av henne gifteringen ?
Dette samtidig som den/de etterlater spor i huset. Forst det den som kan.
N vet vi som er her p dette forum s langt fra alt, men at GM m ha hatt inngende kjennskap til familien er det vel ikke tvil om. Faktisk s og si i detaljer.
Citera
2020-06-08, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Har de forskt bli hrt av politiet nr de ikke har sendt klage?

Godt poeng, Ariel. Det er veldig rart de ikke klarte sende brevet?!
Citera
2020-06-08, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goingsomewhere
Jeg tror det er forvirring om hva feilen egentlig er. Media er heller ikke alltid like konsistent. Frste belp som ble overfrt, som vi n ble gjort av politiet, var 0.03 btc men skulle ha vrt 0.003 btc. ("jeg sender monero frst for om 7 dager"). Jeg mener det er egentlige feilen.

Fra brevet som datteren skrev er det tydelig at familien stolte p politiet og visste rett og slett ikke hva som foregikk bak kulisene. Og sitter til slutt fortsatt med halve sannheten. To eksempler fra brevet:

I virkeligheten har politiet gjort dette to ganger, 02.11 og 13.11. Som jeg allerede nevnte m det ha vrt opplagt for kryptoGM at politiet var inn i bildet fordi det ville ha vrt umulig for TH alene fikse dette med bitcoin s kjapt (i 2 dager). Men selvsagt og som andre har ppekt kan hele kryptorigget vre et spill for galleriet.

Hvordan kan de ha funnet ut av at feilen til politiet hadde skjedd? Jeg regner med at blomster p dra var i etterkant av dette ble oppdaget.
Citera
2020-06-08, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Har ikke ftt med meg nok, hvem kalte henne det? hvis barna kalte henne det sier det veldig mye mer om de. Hva er dette for en familie?! kan ikke se for meg at en seris arbeidskar som er milliardr ha behov for kalle sin egen kone for et null. Og jeg fatter ikke hvordan AEH kunne se s god, snill og glad ut hvis hun ble kalt slike stygge ting. Hun var jo tvers igjennom et godt menneske. Jeg hper ikke dette er sant.

Jeg hper ogs at det ikke er sant, men det er SANT at hun ble omtalt med nedlatende ord. Jeg kjenner ikke ordet som er brukt, annet enn det som er nevnt . Psykopater/narsissister/sosiopater er dyktige p dette. Nemlig bryte ned " offeret ". Metodikken er ulik.
Men, til slutt s tror du selv at du er selv er skyldig i noe du ikke er skyldig i. Du tror til slutt at du er en dumskalle som ikke fortjener bedre. Og psykopaten har sine lydige medlpere. Sine flyvende aper som selv ikke aner hva de er med p.
Jeg skriver n helt generelt da jeg ikke har nok grunnlagt til uttale meg om denne saken : https://psykopaten.info/2017/02/06/f...s-medhjelpere/

Med tanke p AEH hper jeg saken her snarlig blir oppklart....stakkars menneske. Hvilken redsel hun m ha opplevd m vre grusom.
Dersom den eller de som str bak hennes forsvinning leser denne kommentaren : MELD DERE TIL POLITIET.
synke lavere enn dette er det vel nesten ikke mulig synke !
Citera
2020-06-08, 01:31
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akeleye
Jeg hper ogs at det ikke er sant, men det er SANT at hun ble omtalt med nedlatende ord. Jeg kjenner ikke ordet som er brukt, annet enn det som er nevnt . Psykopater/narsissister/sosiopater er dyktige p dette. Nemlig bryte ned " offeret ". Metodikken er ulik.
Men, til slutt s tror du selv at du er selv er skyldig i noe du ikke er skyldig i. Du tror til slutt at du er en dumskalle som ikke fortjener bedre. Og psykopaten har sine lydige medlpere. Sine flyvende aper som selv ikke aner hva de er med p.
Jeg skriver n helt generelt da jeg ikke har nok grunnlagt til uttale meg om denne saken : https://psykopaten.info/2017/02/06/f...s-medhjelpere/

Med tanke p AEH hper jeg saken her snarlig blir oppklart....stakkars menneske. Hvilken redsel hun m ha opplevd m vre grusom.
Dersom den eller de som str bak hennes forsvinning leser denne kommentaren : MELD DERE TIL POLITIET.
synke lavere enn dette er det vel nesten ikke mulig synke !

Verdt se denne serien :Mord uten lik. https://tv.nrk.no/serie/drapet-uten-...de/6/avspiller
Citera
2020-06-08, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Verdt se denne serien :Mord uten lik. https://tv.nrk.no/serie/drapet-uten-...de/6/avspiller

Takk for denne. Jeg har ikke sett denne tidligere, men tar den i morgen. Sikkert interessant.
N er det natta for min del :-)
Citera
2020-06-08, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Kun rykter, men p svensk blir det nollan.

Lter inte s bra i detta sammanhang, men sger ju inte mycket om skuld - oskuld.
I nra relationer utvecklas ju olika jargonger emellant ..
Citera
2020-06-08, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock.Undt.Holm
du gjentar dette som om det var en sannhet.

Hvor er referansen til dette psttte kenavnet? En lgn blir ikke sann av gjenntaes...

Har litt vanskelig for tro at en prest! kaller moren sin "ting" i det hele tatt. Hun er fullstendig klar over hva slags familie hun er en del av. Ryktene om denne familien er ikke bra. Jeg hadde aldri kalt moren min stygge ting om jeg s ble opplrt til det.
Citera
2020-06-08, 03:03
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hi-star
Problemet er at han da hadde mttet ut med en del penger, selv om det var HUN som hadde vrt utro. Det hadde vel blitt for mye betale henne for det.

Om det var hon som varit otrogen kanske det var en annan man som blev ypperligt besviken om hon skulle skiljas utan att f del av THs frmgenhet?
Man kanske heller inte ska frutstta ondska bakom saker som kan bero p dumhet, eventuella nedsttande kommentarer till henne kanske hade grund i dligt samvete som skavde? Hon r den dligt samvete kretsar kring och r den som fr ta irritationen? Mnniskor som i ngot avseende r emotionellt efterblivna uppfr sig ofta illa utan att ndvndigt vilja illa.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2020-06-08 kl. 03:14.
Citera
2020-06-08, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
S har jeg fundert litt p denne vennen til TH. Han som visstnok har bisttt med mailer til politiet. P uttallige antall sider.

Ja, jeg ogs. Jeg har lest at TH og den som hjelper han sende e-poster til politiet startet sende krypterte e-poster f dager etter at motparten valgte kontakte politiet med krypterte e-poster. Jeg vil anta Hagen og hjelperen kun har sendt kryptert e-post, men jeg synes det var rart begge startet med dette med kun f dagers mellomrom. Det trenger ikke ha noe si, men tenkte nevne det i alle fall. Men trusselbrevet var langt kortere enn antatt.
Citera
2020-06-08, 05:36
Medlem
"Det var stikk motsatt." Jeg fr ikke denne helt ut av hodet... Kan det vre at hun mente at AEH sa "Heretter fr dere kalle meg XXXXXX"? Etter ryktene om antatt utroskap. Det er vel fakta, og ikke en trdsannhet at TH kom med disse beskyldningene?
Var det en del av "straffen" for at hun skulle f bli i ekteskapet, og at hun skulle informere og irettesette dette til barna selv? "Ja men jeg er jo en XXXXXX. Slutt n krangle s ikke pappa blir sint igjen!" (For da fr hun mer av straffen nr de er alene.) Er det mulig vre s ond og syk?
Det er det eneste logiske jeg kommer frem til, hvis det er psykisk mulig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in