Citat:
Ursprungligen postat av
Akeleye
Jeg ser ikke noe galt i at dette ble opplyst. Mange har hevdet ( fra interne kilder som kjenner til familien ) at det ikke var helt optimalt.
Det har stor relevans om hva TH eller andre i nr relasjon til AEH har omtalt sin kone med nedverdigende omtale.
TH ville umiddelbart flytte tilbake til et sted der hans kone hadde blitt utsatt for det man n er rimelig sikker p er stedet hun ble drept.
TH ( barna uvisst ), fortsatte livene sine som fr. TH gikk p jobb som om intet skulle ha skjedd.
Nr s TH sier at han tror at AEH etter " kidnappingen ", ville si at han er iskald og ikke vil betale. Vel, enhver fr tenke sitt.
Det omtale sin kone i nedlatende ordlag p en slik mte, kan vel tilsi at ut fra hans vremte etter 31.10.2018, s gr livet hyst p skinner.
Normalt knekker vel alle normale mennesker fullstendig sammen dersom en ektefelle forsvinner. Ikke TH. Han fortsetter som fr. Hvordan han i det hele tatt var i stand til kjre p jobb er ufattelig. Da er det vel som han beskrev seg selv som : iskald.
Hva HHB2 mener med ; det er motsatt har jeg ikke helt klart tolke hvem hun sikter til.
Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Helt enig, det utgjr en viktig del av motivbildet enten en vil det eller ei. Jeg tolker det som at hun mente det var den andre sstera som sa at pappaen ville de skulle bruke det kenavnet.
Jeg har tenkt det samme. At det var HHB1. Hun er jo ogs tungt inne i sin fars forretninger. Lillebror T*ym kom inn i ca 2014, mens HHB2 ikke har noe befatning med noe. Det var HHB2 som ( ut fra kilder her i dette forum ) forlot hjemmet tidlig p grunn av " turbulens ". I brevet hevder hun at alt var perfekt i hjemmet nr hun var der.
AEH mtte frivillig eller ufrivillig forlate sitt/sine styreverv f mneder fr ugjerningen skjedde og TH sin nev VE tok plassen hennes. Snn av TH sin eldste sster.
Denne saken her er s full av grums og nitidig planlegging at selv Alfred Hitchcock ville ha fattet interesse her om han hadde vrt i live.
Det er ingen andre enn noen som kjenner denne familien svrt godt som har forfattet " kidnappingsbrevet " som i seg selv er et oppgulp av et sammensurium i et forsk p late som om de er fra et annet land med nesten null kunnskaper i norsk.
Man skal vre mer enn iskald dersom man nsker seg tilbake til det sted der et drap etter all sannsynlighet har skjedd.
I tillegg til flere spor ( iht til media samt her ) s er det pfallende at gifteringen er fjernet.
Ikke normalt i det hele tatt.
Chris Watts gjorde samme " blemme ". Han tok ogs av konas giftering og la den p badet for deretter " tilfeldig " finne den selv.
Gjerrige TH kunne nok ikke la gull g tapt. Hvem andre skulle ha interesse av fjerne gifteringen til AEH ?
Hvem i huleste er det som mellom kl 09:16 og 09:48 bde skal ta livet av et menneske, fjerne henne og samtidig ta seg tid til ta av henne gifteringen ?
Dette samtidig som den/de etterlater spor i huset. Forst det den som kan.
N vet vi som er her p dette forum s langt fra alt, men at GM m ha hatt inngende kjennskap til familien er det vel ikke tvil om. Faktisk s og si i detaljer.