2020-05-18, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lokemann
Hva vet vi om familien til H*dda H*gen B*rentsen? Jeg ser hun er bosatt p Lier, et ganske pent omrde og langt mellom naboene.

Jeg har ogs lurt p hvilket forhold det er mellom HHB og resten av familien og hvorfor hun er den eneste av barna som ikke har noe styreverv. Jeg mener noen skrev at hun tidligere var i et kriminelt milj. Stemmer det? Jeg leste ogs at det var en historie med mannen hennes i forbindelse med et ridesenter?
Citera
2020-05-18, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
https://www.tv2.no/nyheter/11455920/

N har Holden skiftet taktikk igjen. Kjennelsen om ransakning blir ikke anket.
"Hans forsvarer Svein Holden sier til Rett24 at de i stedet deler politiets hp om finne beviser."

Lste han vr konversation om hur idiotiskt det var?

Nu tycker jag att vi har en brainstorming om var TH kan ha gmt telefoner, dator, USB minnen, anteckningsbcker, sm lappar med siffror och koder, etc.

P Storaveien, hytta, hos barna, p kontoret, i skogen, i bilen ?

Jag tror inte Tom Hagen kastat ngot. Han r en hoarder. Det som r hans slpper han inte taget om. Det vore att frlora kontrollen ver hndelsefrloppet.

Alla vi som har byggt och reparerat vet att bakom drrfoder, fnsterbrdor, bakom stenar och emellan murade stenar, mellan lst staplade timmerstockar, under tegel, under golv i bjlklaget, Bakom skp, i mblerna, finns det gmstllen. Kanske man mste riva en hel del, fr att hitta en nl i en hstack.

Jag har mina reservnycklar nedgrvda i dubbla plastburkar. Koder till kontokort antecknar jag som telefonnummer med extra siffror som prefix som bara jag knner till, och det ser ut som ett random telefonnummer.
Citera
2020-05-18, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen

Nu tycker jag att vi har en brainstorming om var TH kan ha gmt telefoner, dator, USB minnen, anteckningsbcker, sm lappar med siffror och koder, etc.

Jag tror inte Tom Hagen kastat ngot. Han r en hoarder. Det som r hans slpper han inte taget om. Det vore att frlora kontrollen ver hndelsefrloppet.

Alla vi som har byggt och reparerat vet att bakom drrfoder, fnsterbrdor, bakom stenar och emellan murade stenar, mellan lst staplade timmerstockar, under tegel, under golv i bjlklaget, Bakom skp, i mblerna, finns det gmstllen. Kanske man mste riva en hel del, fr att hitta en nl i en hstack.

Jag har mina reservnycklar nedgrvda i dubbla plastburkar. Koder till kontokort antecknar jag som telefonnummer med extra siffror som prefix som bara jag knner till, och det ser ut som ett random telefonnummer.

Jeg vet om en som hadde mye svarte penger gjemt i oppi vedovnen, og s kom snnen p besk etter 20 r og han visste ingenting og fyrte opp i ovnen
Citera
2020-05-18, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nananura
Jeg har ogs lurt p hvilket forhold det er mellom HHB og resten av familien og hvorfor hun er den eneste av barna som ikke har noe styreverv. Jeg mener noen skrev at hun tidligere var i et kriminelt milj. Stemmer det? Jeg leste ogs at det var en historie med mannen hennes i forbindelse med et ridesenter?

Virker som en tilbaketrukket dame som lever og nder for sin store lidenskap. Funnet en mann med samme lidenskap, og han driver et ridesenter. De er/var begge sprangryttere. Aldri hrt at hun har vrt i noe kriminelt milj, men en som vanket i samme ungdomsgjeng kom skjevt ut, og han ble dmt for drap og dde tidlig. Samt en tidligere kjreste fra ungdommen skal ha vrt befattet med et kriminelt milj. Men det har lite med henne gjre, annet enn at det sikkert ble aktuelt sjekke ut navnet for politiet tidlig i saken.
Citera
2020-05-18, 19:44
Medlem
Citat:

Garantert.
Citera
2020-05-18, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Vet ikke om denne har blitt postet fr, men her snakker "RobKisasa" om hvordan f til ett overvknings system, ett par uker fr AEH ble borte, virker for godt til vre sant ingen er vel s dumme?

https://www.c4forums.com/topic/28571...comment-236037

Oi.
Ja jo, virker for godt til vre sant, men kan det tenkes at dette skulle brukes p kameraene p Futurum..? Eller er det snakk om overvkning av Sloraveien? I s fall: hvor kan slike kamerat vre satt opp hen?
Politiet m vel ha funnet om RobKisasa er RU.
Citera
2020-05-18, 19:45
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Link ?
Citat:
Han opplevde avhret slik at politiet var ute etter bekrefte det den andre personen hadde forklart som sitt alibi for den dagen Anne-Elisabeth Hagen forsvant.

Det de var ute etter, var om jeg kunne bekrefte at jeg hadde mtt den aktuelle personen den 31. oktober, sier han.

Politiet skal ha ftt oppgitt at de to hadde mtt hverandre p en adresse som ligger omtrent 20 mil fra Hagens bolig.

Men det kunne han ikke bekrefte.

Nei, det stemmer ikke. Jeg mtte ikke denne personen den dagen. Det var dagen etterp vi traff hverandre, 1. november, omtrent midt p dagen, sier mannen til Aftenposten.
Kilde: https://www.aftenposten.no/norge/i/y...pet-og-siktet?

Legg dette sammen med informasjonen herfra https://www.nettavisen.no/nyheter/ma...423961120.html samt informasjonen jeg gav "off the record".
Senast redigerad av Minnimus 2020-05-18 kl. 19:48.
Citera
2020-05-18, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nananura
gr ikke s bra de ridesenterene, str noe om han tidlig i trden, men husker ikke lenger hva som ble rota frem av info
https://www.proff.no/rolle/eirik-berentsen/lier/101069/

ikke software firma heller, kan vel litt om krypto ogs han da...

https://www.proff.no/selskap/xgri-so...g/IF4AL6B0C2C/
Senast redigerad av eeqaz 2020-05-18 kl. 19:52.
Citera
2020-05-18, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Legg dette sammen med informasjonen herfra https://www.nettavisen.no/nyheter/ma...423961120.html

Blste kjapt gjennom, kan ikke se at pstanden din medfrer riktighet, kan du henvise til korrekt artikkel ?

Sitat deg: Personen som ga alibiet har senere uttalt i media at han ikke var komfortabel med bli spurt om lyve. VE
Citera
2020-05-18, 19:50
Medlem
Citat:

Sm og store ting kan gjemmes inni madrassen i en seng eller inni sofa eller ev i et hulrom i bilen.

Sm ting som lapper med koder, sim-kort o.l. kan gjemmes under innerslen i skoene som man bruker til daglig. Det finnes ogs spesiallagde sko med oppbevaringsplass i skohelen. Kanskje finnes det ogs belter med hemmelige rom?
Sm ting kan syes inn mellom foret og ytterstoffet p en jakke, frakk el.l.
Noen lager skjult oppbevaring i bker i bokhyller.

Inni yttertrekket p en kalenderbok/almanakk el.l. som man alltid brer med seg.

Angende koder, liker jeg den ideen som du nevnte med kamuflere de som "telefonnummer".
Senast redigerad av POlROT 2020-05-18 kl. 20:07.
Citera
2020-05-18, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Sm og store ting kan gjemmes inni madrassen i en seng eller inni sofa eller ev i et hulrom i bilen.

Sm ting som lapper med koder, sim-kort o.l. kan gjemmes under innerslen i skoene som man bruker til daglig. Det finnes ogs spesiallagde sko med oppbevaringsplass i skohelen. Kanskje finnes det ogs belter med hemmelige rom?
Sm ting kan syes inn mellom foret og ytterstoffet p en jakke, frakk el.l.
Noen lager skjult oppbevaring i bker i bokhyller.

Kan det hende at han har ftt operert det inn i egen kropp ?
Citera
2020-05-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
gr ikke s bra de ridesenterene, str noe om han tidlig i trden, men husker ikke lenger hva som ble rota frem av info
https://www.proff.no/rolle/eirik-berentsen/lier/101069/

ikke software firma heller, kan vel litt om krypto ogs han da...

https://www.proff.no/selskap/xgri-so...g/IF4AL6B0C2C/

Ja, s at han har styreverv i et software-firma. Han er heller ikke venn med AEH p facebook
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in