Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Mangelen p logikk er da fullstendig den samme, uansett nr i saken disse ulogiske beslutningene skal ha vrt tatt. !!!
Og s er det alts politiet (!!) som blir angrepet av THs barn, fordi TH selv nektet kommunisere med den AngiveligeMotparten via bitcoin-meldinger. !!
Og attptil blir n politiet beskyldt for ha presset (!!) TH, "med alle midler" til betale hele belpet !
Det er s absurd. TH m ha manipulert barna sine kraftig i perioden etter at AEH forsvant.
Det er jo selvflgelig mulig at han alltid har gjort det, manipulert barna. Men dette er mishandling. Psykisk mishandling.
Den som har skrevet brevet, har vrt utsatt for manipulering i en s sterk grad at det m kalles psykisk mishandling.
Jeg kan ikke forst det annerledes.
Jeg tror dessverre at du har rett.
Brevet er vondt lese, og jeg forstr situasjonen, men jeg tror heller ikke at det er politiet som er riktig skyteskive. De er i familie og vil uansett sttte hverandre. Det er heller ikke vanskelig forst.
Problemet er at mange av elementene som beskrives er s selvmotsigende/paradoksale. Blant annet det vente med kontakte eller betale motpart, som TH tydeligvis har meislet ut raskt ovenfor familien. Srdeles merkverdkg. Politiet rdet dem til betale frst. Hvorfor i alle dager gjr TH da endelig det nr politiet endrer sin oppfatning og ser det som usannsynlig at de vil f noe ut av motparten.
Det samme gjelder noe av det datteren ppeker som politiet skal ha gjort. Hvis ikke det er fordreid eller misforsttt i brevet er noe av det s alvorlig at politiet sliter n.