2020-06-06, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
https://www.ssb.no/a/navn/guttermange/robin.png
Takk for bekreftelsen!👍
Citera
2020-06-06, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Ordet trenger ikke ha vrt nedsettende bare fordi Minnie Mus mener det.

I og med at det er noe som m legges under en stein, s tyder det p at det er noe nedsettende, og det er det vel ikke bare Minnimus som mener.
Citera
2020-06-06, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergen28
Visstnok pressekonferanse p mandag. Mon tro hva de sier der.

Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Hvor er dette offentliggjort?

Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
S hvorfor m du poste nye innlegg med sprsml om dette nr du allerede har svaret jeg henviser til...?
Du la merke til at jeg spurte bergen28? Og bergen28 kunne kanskje f svare, hvis du ikke hadde svaret p det jeg spurte vedkommende om? Det kunne tenkes at vedkommende hadde lest eller hrt noe p nyhetene som jeg ikke hadde lest eller hrt.
Citera
2020-06-06, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemdahajhn
SH har uttalt at "det er ikke som dere tror". Her ligger nkkelen. Politiet vet MYE mer enn de har offentliggjort. Saken kan bli snudd helt p hodet til mandag. Tror vi har noen store overraskelser i vente.....Forvrig er det mange som undervurderer politiets arbeid i dette forumet, og tror at man i avhr blir utsatt for manipulasjon, press og trusler om tilst. Idag jobber det norske politiet p en helt annen mte ifht til avhrsmetoder. A*bj*n Ra*le* er hovedmannen bak dette.
https://www.politiforum.no/artikler/...e-veier/426218

Det er ikke som dere tror ...

Kan du ikke rpe litt detaljer, s vi skjnner hva du snakker om her.

"Saken kan bli snudd helt p hodet til mandag" ... hvordan da, mener du, gi oss et hint ...
Citera
2020-06-06, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Takk for bekreftelsen!👍

Poenget var vel helst at det var en voldsom kning i popularitet i den tiden RU ble fdt, ser ikke helt hvorfor man skal henge seg opp i navnet Robin.
Citera
2020-06-06, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Hvordan kan det ha seg at at du har et behov for kalle TH for alt dette, dersom det var Lisbeth som var utro og Lisbeth som hadde alkoholproblemer? For en mann med hans pengebinge s kunne han jo nr som helst forlatt henne, faktisk tyder det p at han oppriktig elsker henne, selv etter alle disse pstelige personlighetsbristene.

En psykopat tenker litt annerledes. De er ikke sammen med den andre for at de elsker personen, men trenger personen, og det er to forskjellige ting.
Citera
2020-06-06, 15:07
Medlem
Citat:
Du la merke til at jeg spurte bergen28? Og bergen28 kunne kanskje f svare, hvis du ikke hadde svaret p det jeg spurte vedkommende om? Det kunne tenkes at vedkommende hadde lest eller hrt noe p nyhetene som jeg ikke hadde lest eller hrt.
Nei, har ikke hrt noe mer fra vedkommende som sa det. Tipper vedkommende enten er feilinformert eller har misforsttt, for jeg ser ikke noen grunn til blffe om noe snt. Ville vel vrt ute i mediene by now hvis det faktisk kom en pressekonferanse p mandag.
Citera
2020-06-06, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Poenget var vel helst at det var en voldsom kning i popularitet i den tiden RU ble fdt, ser ikke helt hvorfor man skal henge seg opp i navnet R.

Det er i alle fall et lett navn huske.
Citera
2020-06-06, 15:10
Medlem
Citat:

Et tips til deg, du m ikke svare eller takke alle som svarer eller spr deg.
Du fyller opp trden med masse uinteressant og oppfattes som en spammer.
Citera
2020-06-06, 15:10
Medlem
Citat:
Det er i alle fall et lett navn huske.

Er det lettere huske enn andre navn ?
Citera
2020-06-06, 15:11
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Tusen takk for link
Har du hverken VG-nett eller Google...?
Hva er poenget med poste slike kommentarer Jayce? Det er et mnster med flere av dine kommentarer.
Senast redigerad av POlROT 2020-06-06 kl. 15:26.
Citera
2020-06-06, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergen28
Nei, har ikke hrt noe mer fra vedkommende som sa det. Tipper vedkommende enten er feilinformert eller har misforsttt, for jeg ser ikke noen grunn til blffe om noe snt. Ville vel vrt ute i mediene by now hvis det faktisk kom en pressekonferanse p mandag.
Takk for informasjon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in