2020-06-15, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theresev97
Jeg ringte til en jeg kjenner som har verksted. Han sa det er mulig. Man kan ogs bruke plastlakk som man river av etter p som coating. hvis man skal gjre det quick and dirty er det fullt mulig p 2 timer, men resultatet ikke veldig bra. Men, antar det finnes ulike meninger om dette ogs.

Litt interessant at bensinluken var i stlfarge.

"Jeg ser at det str BMW X3, og at bensinluken er stlfarget med noen uthevede tegn p.

Irene beskriver bilfargen som dyp rd."
Citera
2020-06-15, 19:45
Medlem
N uttaler politiet at "Innholdet ble etterforsket, men det ga ikke grunnlag for videre oppflging". Da kan vi muligens g ut fra at politiet har sjekket, og det hun har sett er to snner som kjrer sin demente mor tilbake til sykehjemmet, eller er p vei tilbake til psykiatrisk med henne, etter en liten permisjon. Eller noe lignende.
Lurer p hvordan teaterbesket artet seg den siste kvelden, spiste de middag med venneparet? Hvordan var egentlig stemningen den kvelden, og i taxien p tur hjem- hvordan oppfrte paret Hagen seg, pratet de sammen, kunne sjfren merke om stemningen evt. var drlig?
Har vanskelig for tro at Hagen kunne vre helt upvirket hvis han visste hva som skulle skje.
Citera
2020-06-15, 19:52
Medlem
Citat:
Jeg ringte til en jeg kjenner som har verksted. Han sa det er mulig. Man kan ogs bruke plastlakk som man river av etter p som coating. hvis man skal gjre det quick and dirty er det fullt mulig p 2 timer, men resultatet ikke veldig bra. Men, antar det finnes ulike meninger om dette ogs.

Hva skulle i s fall vre vitsen med bruke flere timer p lakkere bilen fr man kjrer videre ?
Citera
2020-06-15, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Hva skulle i s fall vre vitsen med bruke flere timer p lakkere bilen fr man kjrer videre ?

Hvor tar du flere timer fra? De tok henne klokka 9.30 og de var der kl 12.30. Brukte vel ca 2 timer p lakkeringen.. Hva vil du fram til?
Citera
2020-06-15, 19:58
Medlem
Citat:
Hvor tar du flere timer fra? De tok henne klokka 9.30 og de var der kl 12.30. Brukte vel ca 2 timer p lakkeringen.. Hva vil du fram til?

Jeg lurer p hvorfor du mener at bilen er omlakkert ?
Citera
2020-06-15, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrielle
N uttaler politiet at "Innholdet ble etterforsket, men det ga ikke grunnlag for videre oppflging". Da kan vi muligens g ut fra at politiet har sjekket, og det hun har sett er to snner som kjrer sin demente mor tilbake til sykehjemmet, eller er p vei tilbake til psykiatrisk med henne, etter en liten permisjon. Eller noe lignende.
Lurer p hvordan teaterbesket artet seg den siste kvelden, spiste de middag med venneparet? Hvordan var egentlig stemningen den kvelden, og i taxien p tur hjem- hvordan oppfrte paret Hagen seg, pratet de sammen, kunne sjfren merke om stemningen evt. var drlig?
Har vanskelig for tro at Hagen kunne vre helt upvirket hvis han visste hva som skulle skje.

Jeg tolker det p samme mte som deg.
Citera
2020-06-15, 19:59
Medlem
Citat:
Jeg lurer p hvorfor du mener at bilen er omlakkert ?

Fordi naoboen s en slvgr bil mens hun er s en rd bil. Er det ikke opplagt?
Citera
2020-06-15, 20:00
Medlem
Citat:

Det mest opplagte er at det er snakk om 2 forskjellige biler.
Citera
2020-06-15, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Helt p sin plass. Saken har etterhvert blitt en fiasko og et nederlag for ptakemyndighetene .
redd det kommer haugevis av kritikk gj. politiets hndtering av saken nr det etterhvert viser seg at til tross for enorm ressursbruk ikke evner nagle en GM. Skulle gjerne sett regnestiykket p hva de har brukt av penger p denne saken, i sammenlikning med noen av disse https://no.wikipedia.org/wiki/Liste_...og_andre_saker
Citera
2020-06-15, 20:04
Medlem
Citat:
Det mest opplagte er at det er snakk om 2 forskjellige biler.

Og hva gjorde de med bil to ? Ganske risikabelt dumpe en bil en eller annen plass, og tvilsomt at de kom med to biler over grensa. Forklarer ogs hva de gjorde de 3 timene fra kidnapping til bortfring.
Citera
2020-06-15, 20:05
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:

N skal ikke jeg kaste stein i glasshus, liker deg ikke therese97, men

det finnes mange forskjellige type lakk, platic dip/folering f.eks.

Da vil man klare vaske bort dette p ganske kort tid, om riktig grunnarbeid er gjort.

Hva skal dere fram til egentli? orker ikke lese bak tldr
Citera
2020-06-15, 20:06
Medlem
Citat:

Men hva er vitsen med omlakkere en bil? Det enkleste m jo vre bare bytte til en annen bil?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in