Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-17, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
S siden de er de beste vi har, m man ikke kritisere dem?

Jo men det virker som du sliter med ett eller annet.
Citera
2020-06-17, 23:55
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det viktigste er at politiet ikke har sagt klart og tydelig at de ikke tror det er AEH som er funnet.

Fra bildene da levningene ble bret vekk, ser det ut til vre lite igjen av mennesket som er funnet.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ravlund-i-oslo

https://www.aftenposten.no/osloby/i/...lsers-gravlund
Det kan vara kroppsdelar. Eller ett barn.
Citera
2020-06-17, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det viktigste er at politiet ikke har sagt klart og tydelig at de ikke tror det er AEH som er funnet.

Fra bildene da levningene ble bret vekk, ser det ut til vre lite igjen av mennesket som er funnet.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ravlund-i-oslo

https://www.aftenposten.no/osloby/i/...lsers-gravlund

Jeg mener dette heller mer mot at det er AEH. Politiet vet ikke hvem den dde er. Men etter et tips fant de en dd person og de kontakter de prrende. Om det er flere savnet saker i Oslo, kontakter du ikke prrende fr du vet med sikkerhet?

Og det er heller ikke vanlig at den skyldige ringer og gir tips uten f noe tilbake?

Jeg syns det tyder p at de prrende visste allerede om tipset. Derfor har politiet kontakter dem for si at de har funnet levninger.
Citera
2020-06-18, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Fantastisk kriterie.
Som om politiet klart og tydelig konstatert at de ikke tror det er AEH som er funnet alle de andre gangene de har funnet noen de siste to rene.

I tillegg kommer at det var gtt mindre enn 48 timer siden Holden annonserte dusr p 10 mill for funn av AEH, og at Holden har fortalt at han har sendt over 40 tips til politiet.

Om jeg tar feil s er det jo en annen familie og noen andre prrende som fr svarene de har ventet p og en grav g til. Ingen skade skjedd.

Jeg tror at det er AEH som er funnet.
Citera
2020-06-18, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommerful90
Jeg mener dette heller mer mot at det er AEH. Politiet vet ikke hvem den dde er. Men etter et tips fant de en dd person og de kontakter de prrende. Om det er flere savnet saker i Oslo, kontakter du ikke prrende fr du vet med sikkerhet?

Og det er heller ikke vanlig at den skyldige ringer og gir tips uten f noe tilbake?

Jeg syns det tyder p at de prrende visste allerede om tipset. Derfor har politiet kontakter dem for si at de har funnet levninger.

Men er det mulig at liket l i kummen under Ar* Behn* begravelse nr kongehuset og landets elite deltok i begravelsen. Kummen og hele gravlunden ble vel sikret mot terror etc fr sermonien ???
Citera
2020-06-18, 00:06
Medlem
Citat:

Funnet ble gjort frre enn 48 timer etter at dusren ble annonsert. Pluss at Holden sier han har sendt 40 tips over til politiet.

Enig med deg.
Citera
2020-06-18, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
Men er det mulig at liket l i kummen under Ar* Behn* begravelse nr kongehuset og landets elite deltok i begravelsen. Kummen og hele gravlunden ble vel sikret mot terror etc fr sermonien ???
Godt poeng! Kanskje levningene nylig (og kanskje etter at dusren ble utlovd?) ble flyttet til kummen?
Citera
2020-06-18, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
Jo men det virker som du sliter med ett eller annet.

Jeg er egentlig mest forundret over fravret av skepsis til politiet i denne trden.

I lpet av de f ukene jeg har fulgt med her, s er s godt som alle kritikere av politiet nye folk, som i hvert fall ikke tilhrer den harde kjerne.

De som angriper politiet, blir sjelden imtegodt p sak. Ofte blir de mtt med usakelige kommentarer, og ofte blir det stilt sprsmlstegn ved motivene deres.

Jeg sier forundret, for jeg hadde forventet et mye kraftigere skrblikk p bde presse og politi her inne.
Citera
2020-06-18, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Godt poeng! Kanskje levningene nylig (og kanskje etter at dusren ble utlovd?) ble flyttet til kummen?

Tenkte p om det var flyttet i ettertid jeg ogs, kanskje plassert der for villede ytterligere.
Citera
2020-06-18, 00:13
Medlem
Citat:
Jeg er egentlig mest forundret over fravret av skepsis til politiet i denne trden.

I lpet av de f ukene jeg har fulgt med her, s er s godt som alle kritikere av politiet nye folk, som i hvert fall ikke tilhrer den harde kjerne.

De som angriper politiet, blir sjelden imtegodt p sak. Ofte blir de mtt med usakelige kommentarer, og ofte blir det stilt sprsmlstegn ved motivene deres.

Jeg sier forundret, for jeg hadde forventet et mye kraftigere skrblikk p bde presse og politi her inne.

Hva med opprette en egen trd som handler om kritikk mot politiet ?
Citera
2020-06-18, 00:13
Medlem
Citat:

Jeg er enig med deg.

Et sitat fra en bruker p et annet forum:

Det "spesielle" i denne saken er hvorfor spass mange synes opptatt av forhndsdmme Hagen for enhver pris. Det er noe primitivt infamt over denne mentaliteten.
Citera
2020-06-18, 00:14
Medlem
Citat:

Funnet er gjort med bakgrunn i opplysninger fremkommet i en savnetsak. Politiet har antagelser om identiteten til avdde, og de prrende er av den grunn varslet, skriver politiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in