2020-06-17, 23:22
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg tror allikevel at det er AEH.

Mediene er til stede, men de streamer ikke direkte. Vi vil f se opptakene etter at identiteten er blitt bekreftet.

Interessant, men hvorfor tror du det er AE? Hvilke holdepunkter har vi?
Citera
2020-06-17, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
Du m bre p et intenst hat mot politiet ?

De har ikke gjort meg noe, men i denne saken har de hatt pressen, nabokjerringene og sladreforumene p sin side spass lenge, at det knapt kan skade om de fr litt motstand. Nr ble du sist imponert over norsk politi?
Citera
2020-06-17, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Det viktigste er at politiet ikke har sagt klart og tydelig at de ikke tror det er AEH som er funnet.

Fra bildene da levningene ble bret vekk, ser det ut til vre lite igjen av mennesket som er funnet.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ravlund-i-oslo

https://www.aftenposten.no/osloby/i/...lsers-gravlund
Citera
2020-06-17, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
De har ikke gjort meg noe, men i denne saken har de hatt pressen, nabokjerringene og sladreforumene p sin side spass lenge, at det knapt kan skade om de fr litt motstand. Nr ble du sist imponert over norsk politi?

N er det landets ypperste etterforskere som er p saken, Kripos og hele pakka, samt ekstertise i utlandet.

Er ikke det beste bra nok s er ingenting bra nok.
Citera
2020-06-17, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Hvordan vet du det?

Meldt savnet i Oslo, burde vel vre et kurant hint.

Et annet moment er jo at det ikke eksisterer noen som helst form for logikk i at man skal frakte AEH til Vr Frelsers Gravlund i Oslo sentrum.
Citera
2020-06-17, 23:31
Medlem
Citat:
Det viktigste er at politiet ikke har sagt klart og tydelig at de ikke tror det er AEH som er funnet.

Fra bildene da levningene ble bret vekk, ser det ut til vre lite igjen av mennesket som er funnet.

Fantastisk kriterie.
Som om politiet klart og tydelig konstatert at de ikke tror det er AEH som er funnet alle de andre gangene de har funnet noen de siste to rene.
Citera
2020-06-17, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Ikke s mange. Funn av person som har vrt savnet en stund i Oslo. Hvis de har kontaktet prrende, vet de nok om det er mann eller kvinne. Hvis de sier de ikke kan uttale seg om det er mann eller kvinne, kan det vre en sprkgreie, ikke at de ikke vet, men at de ikke vil si det enn. Tror jeg.
Citera
2020-06-17, 23:35
Medlem
Dersom dette skulle vise seg vre AEH - noe jeg tviler p - s kan ikke gjerningspersoner ftt til dumpe henne i kummen midt p dagen den 31.10.2018.
Forvrig str det savnet i Oslo. AEH bodde ikke i Oslo.
Alt blir bare spekulasjoner.
" Funnet er gjort med bakgrunn i opplysninger fremkommet i en savnetsak. Politiet har antagelser om identiteten til avdde, og de prrende er av den grunn varslet, skriver politiet. "
I og med at prrende er varslet, m politiet vre rimelig sikre p hvem vedkommende er.
Man varsler ikke prrende p antagelser.
Senast redigerad av Akeleye 2020-06-17 kl. 23:41.
Citera
2020-06-17, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
21 anrop og oppkall fra AEHs mobil denne dagen. La oss prve lage en mest mulig komplett oversikt.

Her er min forelpige oversikt. Tekst i innrykk er sentrale hendelser i tidslinjen, De andre er anrop/sms til og fra AEHs mobil som er beskrevet i media. Kom gjerne med flere innspill.

nn:nn (like fr 8:45) Anrop fra lnningsansvarlig Futurum. Ubesvart.
08:45 Anrop til lnningsansvarlig Futurum. Besvart
09:00 TH reiser til Futurum
09:10 - 09:15 TH ankommer Futurum (video)
09:10 SMS til datter HHB1. HHB1 besvarte SMS senere
09:14 Anrop til snn TEH. Besvart
09:48 Anrop fra elektriker Skansen. Ikke besvart
09:48-10:06 anrop fra TEH. Ikke besvart
10.06 anrop fra THs gamle Nokia. Ikke besvart. Anrop ikke i loggen til TH
10.07 anrop fra THs gamle Nokia. Ikke besvart. Anrop ikke i loggen til TH
11.13 Anrop fra TH. Ikke besvart
11.14 Anrop fra TH. Ikke besvart
11.17 Anrop fra TH. Ikke besvart
13.06 Anrop fra TH. Ikke besvart
13.08 Anrop fra TH. Ikke besvart
13.18 Anrop fra TH. Ikke besvart
13:30 TH forlater Futurum
13:40 Familiemedlem (HHB1?) ringer fasttelefon, snakker med TH spr om han vet hvor AE er
13:46 TH ringer fra fasttelefon hjemme til AE mobil. Ikke besvart. Gjenstand for lydunderskelser.
14:00 TH ringer familiemedlem (TEH?) som senere kommer til Sloraveien
14:01 TH ringer til familiemedlem (HHB1?)
14:10 TH varsler politiet
Jeg vet ikke om dette er noe som kan fres opp p oversikten din:

Ett av familiemedlemmene ringte ogs klokken 09.50, uten f svar, fr Nettavisen opplyst. Vedkommende sendte i tillegg en SMS, med samme resultat.

Et annet familiemedlem ringte siste gang til Anne-Elisabeth klokken 13.40. P dette tidspunktet var Tom Hagen kommet hjem til Sloraveien.

https://www.nettavisen.no/nyheter/to...423974009.html

Tidspunkt for Futurum-mennene og ryggende bil p gangvei og tidsvindu for vitneobservasjon av bil over plen ved boligblokk (mener det ble skrevet at dette var innenfor samme tidsvindu som politiet mener AEH ble flyttet ut fra hjemmet), samt klokkeslett for vitneobservasjon av rd BMW i s hadde vrt bra hatt med p oversikten
Senast redigerad av z-z-z 2020-06-17 kl. 23:48.
Citera
2020-06-17, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
N er det landets ypperste etterforskere som er p saken, Kripos og hele pakka, samt ekstertise i utlandet.

Er ikke det beste bra nok s er ingenting bra nok.

S siden de er de beste vi har, m man ikke kritisere dem?
Citera
2020-06-17, 23:48
Medlem
Citat:

Det ser ut som en torso synes jeg - som har ligget en stund. Synes jeg ser bekken og brystkasse. Men jeg vet ikke.
Citera
2020-06-17, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Meldt savnet i Oslo, burde vel vre et kurant hint.

Et annet moment er jo at det ikke eksisterer noen som helst form for logikk i at man skal frakte AEH til Vr Frelsers Gravlund i Oslo sentrum.
Mest sannsynlig er det ikke AEH.
Noen andre nevnte navnet til en jente som har vrt savnet siden okt 2017. Kanskje det er henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in