Vi m f bekreftet at det er AEH som er funnet frst.
Dette er neppe AEH. Det ville ha vrt mye mer buzz i media rundt funnet dersom det var henne. Dessuten:
Hun sier politiet har antagelser om at dette er en person som er meldt savnet i Oslo tidligere, men kan forelpig ikke si hvor lenge det er siden denne personen ble meldt savnet.
Har det roet seg litt med TH-saker siste uka? Fler det har gtt litt ned i frekvens. Ikke daglige p alle nettaviser (tv2, nettavisen, vg, db). Alle avisene gjerne med hver sin unike informasjon.
Rett p meg hvis jeg tar feil, men hper det er tilfelle. Vi husker hva som skjedde sist det roet seg. Det endte med en del uker stillhet og s arrestasjon p TH og kryptoduden.
Det roer seg fordi et presset politi gleder seg til ferie.
Er det ikke den transaksjonen som var den nye meldingen fra TH til motparten da, om at han vil betale?
VGs underskelser viser at Tom Hagen fredag 29. mai sendte en kodet bitcoin-melding til motparten som betyr:
Jeg bekrefter at jeg vil betale. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...jeg-vil-betale
Dette er neppe AEH. Det ville ha vrt mye mer buzz i media rundt funnet dersom det var henne. Dessuten:
Hun sier politiet har antagelser om at dette er en person som er meldt savnet i Oslo tidligere, men kan forelpig ikke si hvor lenge det er siden denne personen ble meldt savnet.
Tall fra Kripos viser at 129 personer har vrt savnet fra Oslo i mer enn tre mneder. Dette er tall som gr 20 r tilbake i tid. Etter tre mneder blir de savnede antatt dde.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!