Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Jeg har ikke henvisningene i hodet, men har lest det meste underveis, i tillegg til pfyll av intern info her inne.
09:14 telefonen har jeg aldri lest om har gtt til VE, heller ikke 08:45 telefonen.
Hadde det vrt som du skriver, ville nok saken vrt lst n.
Nr det gjelder VE tror jeg han har gitt en troverdig forklaring p hvorfor han angivelig vitnet falskt om leiebilen og turen til Kvitfjell, ellers ville han trolig allerede vrt siktet for medvirkning.
Jeg har heller aldri lest at den samtalen 09.14 har gtt til VE, men at VG skrev de frste ukene at samtalen var mellom TH og AEH er 100% sikkert. Kanskje de skrev feil, men nr dette ganske raskt ble endret s stod det at samtalen var til ett familiemedlem istedenfor. S hvis hypotesen stemmer s kan VE som MGM hatt AEH sin telefon i sin besittelse i Sloraveien nr TH var p Futurum.
VE kan vre under hemmelig etterforskning og p bakgrunn av det kan han vre hemmelig siktet for medvirkning.
Rart at ingen her vet hvem som fikk bilen ripet opp!?!
Min intuisjon sier meg at dette kan vre VE. Om det faktum at bilen(e) ble utsatt for hrverk har noen betydning eller ikke er uklart for meg, men kan vre som saken ellers: villedning av politiet og media.