2020-07-01, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Hagen ringer inte hem till AE mellan kl. 10:22 och kl 11? Nr mannen p videon r ute o spatserar...?

Men ringer efter kl 11 nngng igen?

Rkade Hagen sitta i mte d?
Mannen p videoene som ble offentliggjort i dag, finnes p videobilder fra kl 10.22 - 11.31 (hvis jeg har forsttt riktig. Se nederste sitat)

Noen av THs anrop:

10.06 anrop fra THs gamle Nokia. Ikke besvart. Anrop ikke i loggen til TH
10.07 anrop fra THs gamle Nokia. Ikke besvart. Anrop ikke i loggen til TH
11.13 Anrop fra TH. Ikke besvart
11.14 Anrop fra TH. Ikke besvart

Fra Minnimus sin oversikt: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
P video nr 2 her kan man se mannen g i retning mot Langvannet. Bildene er fra kl 10.25- 11.03.

P den verste videoen kan man se mannens bevegelser p Festplassen mellom Metrosenteret og Lrenskog Hus. Han er da p vei tilbake fra omrdet ved Langvannet.

https://www.nettavisen.no/nyheter/po...423989648.html

Edit. Video nr 2 viser bilder fra turen frem og tilbake.

Fra artikkelen: videoovervking som viser mannens retur mot Lrenskog ishall. 28 minutter etter siste observasjon ved Langvannet, blir mannen observert gende i srgende retning p Festplassen mellom Metrosenteret og Lrenskog Hus.
(Vil det si kl 11.31?)

Hrenovica fortalte at frste observasjonen av mannen i det aktuelle omrdet var klokken 10.22.
Citera
2020-07-01, 20:41
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Flere enn meg som reagerte p politiadvokaten Haris H's svar til VG reporteren i dag? Det kunne virke som han nesten forsnakket seg. Som om politiet har en mistanke om hvem denne mannen kan vre, men trenger f det bekreftet - eller at de vet noe om hvilket milj han tilhrer:

Intervju VG direkte:

Intervjuer : s det betyr at politiet ikke har noen formening om hvem denne mannen er?
HH : - Nei, ikke utover <pause>.... nei - det er jo korrekt - vi kjenner ikke iden-identiteten <snubler i ordet>, men vi nsker komme i kontakt med ham. Og det er jo frst og fremst som vitne at han er <pause> ehhhhhhhhhh - han har betydning for oss.

Det r nd ganska ltt att hitta fram p VGs hemsida. Man klickar bara p Nyheter i rullgardinen (och ignorerar alla de som angrar topls billede) och vl dr inne trycker man p frstoringsglaset och fr upp ett skflt dr man ltt kan ska efter Hagen p Go*gle, med frtur fr VG-artiklar.

Sen klickar man den versta dr och scrolalr sen ner till en tagg som kallas fr Lrenskogsaken. Sen brjar man nrma sig pudelns krna....
Citera
2020-07-01, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjellMoss
Jeg tror at politiet endelig har ftt en adekvat forstelse av at svaret ikke ligger hos Tom Hagen eller hans familie. S n M de til slutt endelig se mot et annet hold.

Dagens etterlysning er siste krampetrekning fra PR-avdelingen i politiet fr sommerferien.

Forklaringen er selvflgelig at de forstr at de har dummet seg ut, siden de har brukt ett helt r, p fokusert og hemmelig etterforskning mot TH uten lykkes.

N trenger de konkrete bevis p at de hele tiden har etterforsket bredt til den dagen kritikken kommer utp hsten.

Og deres egen forklaring p hvorfor de kommer med denne etterlysningen n er fullstendig latterlig.

Vi har 6000 timer med film, s vi ble ikke ferdige med den jobben fr det hadde gtt 20 mneder gitt.

Alt er s gjennomskuelig at du nesten m vre blind eller blendet for ikke se hva de holder p med.
Senast redigerad av Sandemose 2020-07-01 kl. 21:08.
Citera
2020-07-01, 20:43
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Mannen p videoene som ble offentliggjort i dag, finnes p videobilder fra kl 10.22 - 11.31 (hvis jeg har forsttt riktig. Se nederste sitat)

Noen av THs anrop:

10.06 anrop fra THs gamle Nokia. Ikke besvart. Anrop ikke i loggen til TH
10.07 anrop fra THs gamle Nokia. Ikke besvart. Anrop ikke i loggen til TH
11.13 Anrop fra TH. Ikke besvart
11.14 Anrop fra TH. Ikke besvart

Fra Minnimus sin oversikt: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Tack. r det hndelsevis vid 11:13 som mannen i den fina jackan fingrar p sin mobil... :-)
Citera
2020-07-01, 20:48
Medlem
Citat:
Ja, du har nok rett i at det ikke er skjegg. Jeg er enig med deg i det du skrev her.

Onsdag kveld opplyser kommunikasjonsrdgiver i st politidistrikt ystein Stavdal til TV 2 at de har ftt inn flere tips i saken.
https://www.tv2.no/nyheter/11526095/

Har mrkt att du r vl insatt i denna sak.
Du har kllor p det mesta. Imponerande!
Roligt att du tycker jag tnker t rtt hll.
Citera
2020-07-01, 20:52
Medlem
Citat:
Tack. r det hndelsevis vid 11:13 som mannen i den fina jackan fingrar p sin mobil... :-)
Jeg vet ikke. Jeg s ingen mobil p de videoopptakene som ble publisert i dag. Var dette i srgende retning p Festplassen mellom Metrosenteret og Lrenskog Hus?
Tolket jeg opplysningene i den artikkelen rett da jeg regnet ut at mannen var der kl 11.31?

videoovervking som viser mannens retur mot Lrenskog ishall. 28 minutter etter siste observasjon ved Langvannet, blir mannen observert gende i srgende retning p Festplassen mellom Metrosenteret og Lrenskog Hus.
(Vil det si kl 11.31?)

Citat:
P video nr 2 her kan man se mannen g i retning mot Langvannet. Bildene er fra kl 10.25- 11.03.

P den verste videoen kan man se mannens bevegelser p Festplassen mellom Metrosenteret og Lrenskog Hus. Han er da p vei tilbake fra omrdet ved Langvannet.

Fra artikkelen: videoovervking som viser mannens retur mot Lrenskog ishall. 28 minutter etter siste observasjon ved Langvannet, blir mannen observert gende i srgende retning p Festplassen mellom Metrosenteret og Lrenskog Hus.
(Vil det si kl 11.31?)

Hrenovica fortalte at frste observasjonen av mannen i det aktuelle omrdet var klokken 10.22.
Senast redigerad av z-z-z 2020-07-01 kl. 20:55.
Citera
2020-07-01, 20:55
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Jeg vet ikke. Jeg s ingen mobil p de videoopptakene som ble publisert i dag. Var dette i srgende retning p Festplassen mellom Metrosenteret og Lrenskog Hus?
Tolket jeg opplysningene i den artikkelen rett da jeg regnet ut at mannen var der kl 11.31?

videoovervking som viser mannens retur mot Lrenskog ishall. 28 minutter etter siste observasjon ved Langvannet, blir mannen observert gende i srgende retning p Festplassen mellom Metrosenteret og Lrenskog Hus.
(Vil det si kl 11.31?)

Nja han stannar till nr han kommit frn bron till festplatsen p videon som slpptes frst. Man ser inte mycket o han stter ingen lur till rat, men det behvs ju strngt taget inte...
Citera
2020-07-01, 21:05
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

(Vil det si kl 11.31?)

Den videon r mrkt med 11:02 hos VG. Det borde betyda att klockan nrmar sig 11:13 nr han frsvunnit ur bild dr och fortsatt mot parkeringshuset.

Om det r han...
Citera
2020-07-01, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Takk! :-) Kan du eller noen andre se om jeg har tolket opplysningene riktig fra artikkelen da jeg regnet ut at det var kl 11.31 som er tidspunktet for dette? :

Citat:

(Vil det si kl 11.31?)

Citat:
Nja han stannar till nr han kommit frn bron till festplatsen p videon som slpptes frst. Man ser inte mycket o han stter ingen lur till rat, men det behvs ju strngt taget inte...
Takk! :-) Jeg forstr. Hvis mannen p videoen er GM s hadde han vel sannsynligvis ikke med seg mobiltelefon p "spaserturen"?

Noen la merke til at mannen p videoen stoppet opp ved noen sppeldunker. Deretter ser det ut som om han retter p den ene hansken.
Citera
2020-07-01, 21:11
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Takk! :-) Kan du eller noen andre se om jeg har tolket opplysningene riktig fra artikkelen da jeg regnet ut at det var kl 11.31 som er tidspunktet for dette? :

Takk! :-) Jeg forstr. Hvis mannen p videoen er GM s hadde han vel sannsynligvis ikke med seg mobiltelefon p "spaserturen"?

Noen la merke til at mannen p videoen stoppet opp ved noen sppeldunker. Deretter ser det ut som om han retter p den ene hansken.

Ser ut som att han spanar framver fr att se om det r fritt fram att fortstta. Det dr skulle kunna vara hagen faktiskt.

Jag vet inte om det rcker attstnga av telefonen eller stoppa den i nt srskilt hlje (av bly och asbest...).

Se mitt andra svar nyss.
Citera
2020-07-01, 21:13
Medlem
Citat:
Den videon r mrkt med 11:02 hos VG. Det borde betyda att klockan nrmar sig 11:13 nr han frsvunnit ur bild dr och fortsatt mot parkeringshuset.

Om det r han...
Takk!

Citat:
Lonnrot fant rett tidspunkt. Jeg hadde misforsttt det som sto i artikkelen.
Citera
2020-07-01, 21:15
Medlem
Citat:
de to i siste klipp er sammen, han bakerste flger etter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in