Citat:
Ursprungligen postat av
Rvp2020
Etter 0848-samtalen: avsluttes 0856. TH dreper AEH med strips. Lar henne ligge p badet med strips rundt halsen.
0902 (+- 3min): TH drar p jobb
0905: Bil ser TH drar, som avtalt vet denne personen at AE ligger n p badet dd. Rygger opp til sloraveien fra gangveien.
0910: sender sms til HHB1, hyttetur avlyst (betyr: hun er dd, planen gr som avtalt)
0914: Ringer TEH - hun er dd, planen gr som avtalt. Forteller at AEH har tisset/bsjet p seg. Legger fra seg mobilen til AEH p ukjent sted (dette er en viktig opplysning)
0916: Drar AEH ut i bilen, lager slepespor kjrer for mte HHB1 p avtalt plass. De dumper AEH (midlertidig plass?) fr de kjrer for mte TEH.
0950: TEH blir utlmodig. Kan ikke ringe GM1 eller HHB1 pga basestasjoner.
Velger ringe til AEH sin telefon.
0951~: TEH kommuniserer p en eller annen mte til TH at ting gr ikke etter planen, de har ikke kommet til meg enda.
1006: TH blir stressa og ringer til AEH sin telefon 2x i tilfelle de fortsatt er i sloraveien. kan ikke ringe noen andre pga basestasjoner. sletter disse anropene da dette er utenfor opprinnelig plan.
KANSKJE: GM1 og TEH kjrer rundt i s med HHB1 utkledd som AEH i baksetet for stage kidnapping. De m vre hjemme i egne boliger pga basestasjoner innen 1330.
1113:
1114:
1117: TH begynner ringe AEH som planlagt. Ringer 3 ganger.
1306:
1308:
1318: ringer p nytt 3 ganger som avtalt. N skal han reagere p ubesvarte samtaler og reise hjem 1330 som avtalt.
1340: HHB1 ringer p fasttelefon fordi hun vet TH skulle dra fra jobb 1330.
Ringer for fortelle at planen gikk som planlagt, og at de n er kommet hjem slik at han kan trygt ringe de p mobil.
1346: TH ringer til AEH sin mobil fordi han ikke finner den! Han hrer hvor den er og legger den tilbake p bordet. Litt stressa legger han den p feil side. (eller han legger den p feil side fordi han n str foran bordet nr han legger den fra seg, og ikke fra sofaen bak bordet som han pleier)
Begynner stage kidnapping med ting han har hatt liggende i bilen.
1400: TH ringer TEH som avtalt for f TEH til komme med de siste sporene (brevet?)
1401: ringer HHB for gjre henne oppmerksom p at han n kontakter politi.
1410: ringer politiet
Jeg tror GM1 kan vre VE som fikk jobben hos TH i 2018 (pluss penger?) mot at han hjalp til i plottet. Det er p denne tiden planleggingen begynner. (ref krypto)
TH introduserer kryptoeksperten for pappa og ballen har begynt rulle. RU vet ikke hva han hjalp til med, for han trodde opprinnelig at han kunne f med TH p kryptofabrikk
Jeg er enig i din teori, men jeg tror ikke at HBB1 er med p det.
Jeg korrigerer p din etter hva jeg tror;
Etter 0848-samtalen: avsluttes 0856. TH kveler AE. Lar henne ligge p badegulvet.
0902 (+- 3min): TH drar p jobb
0905: Bil ser TH drar, som avtalt vet denne personen at AE ligger n p badet dd. Rygger opp til sloraveien fra gangveien.
0910: sender sms til HHB1, hyttetur avlyst (for fortsatt kunne vise til at AE er i live, og at TH ikke er den siste som ser henne i livet)
0914: Ringer TEH - hun er dd, planen gr som avtalt, ogs for skaffe bde TH og TEH alibi, og vise til at AEH liksom er i livet. Legger mobilen et uvanlig sted.
0916: Drar AEH ut i bilen, lager slepespor og dumper henne et sted?
0950: TEH blir utlmodig allerede og begynner ringe for opprettholde alibiet p jobb, samtidig som at han vet at hun ikke kommer til ta telefonen, og det er n hun blir "kidnappet".
11 -> fortsetter ringe fordi han "er" bekymret
1318: ringer p nytt 3 ganger som avtalt. N skal han reagere p ubesvarte samtaler og reise hjem 1330 som avtalt.
1340: Hvorfor HBB1 ringer p fasttelefon, det vet jeg ikke? Jeg tror ikke hun er involvert. Kan hun ha ringt noen andre fr denne samtalen og ftt hre at hun ikke svarer p mobilen? Tilfeldig at hun ringer hit frst?
1346: TH ringer til AEH sin mobil fordi han fortsatt later som at hun er borte, og skal ringe hre om hun eksempelvis er p butikken? Han hrer den, men tenker ikke over at den ligger p feil sted enn vanlig, noe han blir konfrontert med senere.
Stager stedet litt mer.
1400: TH ringer TEH som avtalt for f TEH til komme.
1401: Ringer HBB for gjre henne oppmerksom.
1410: ringer politiet
Sprsmlet er hvem som frakter AE og sender SMS/Ringer TEH, om det er VE? Ja, det kan det vre i og med at han har "lyet" i avhr.
TEH har allerede introdusert kryptoeksperten for TH, fordi han har lagt krypto kontoene uten vite hva han lagde de for/Vist dem hvordan de kan lage kontoer.