2020-06-02, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakadaki
Relevant bemerkning fordi? Forresten; ikke svar.
Vil heller kaste bort ett innlegg p instendig oppfordre deg til vre litt mer selektiv p hva du skal gidde respondere p. Du er, etter min mening, en stor bidragsyter til delegge denne trden med alle dine flisespikkeri kommentarer. M jo bla forbi snrrogfrti innlegg fordi det er jevnt over undvendig kverrulering fra deg og ett par andre.

Det er jo smtt bekymringsverdig at vi er kommet til det punktet hvor korrigering av penbart feilaktige pstander oppfattes som undvendig flisespikkeri.
Citera
2020-06-02, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Som bevismateriale s m man ha dokumentasjon fra ekspertise og ikke synsing.
det er jo ikke synsing, man trenger kun en lydmler for de har hatt kontroll p mobil, stedet den angivelig ble lagt fra seg og hvor fast telefonen er plassert. For meg virker det som om politiet har lite g p nr slike ting blir oppblst, burde hatt bedre spor g etter om de skal finne en lsning
Citera
2020-06-02, 21:07
Medlem
Slettsnokens avatar
TH m desperat gjenopprette tillit i befolkningen og rettssystemet, og endelig vise godvilje overfor sin kjre hustru. Hva er vel bedre enn betale nye millioner til seg selv, kanskje en god investering til og med, er ikke moneroen billig n? Han lyktes jo med det sist sommer.
Citera
2020-06-02, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
det er jo ikke synsing, man trenger kun en lydmler for de har hatt kontroll p mobil, stedet den angivelig ble lagt fra seg og hvor fast telefonen er plassert. For meg virker det som om politiet har lite g p nr slike ting blir oppblst, burde hatt bedre spor g etter om de skal finne en lsning

I rettsaker s bruker man sakkyndige i snne tilfeller, ellers s kan man risikere at "beviset" blir forkastet, snn er det med den saken.
Citera
2020-06-02, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Vi fr se i morgen. Hvis han ikke godtar konfronterende avhr, men bare vil gjengi det som han tidligere har sagt, s har du jo litt laget en ripe i lakken p deg selv, og det vil jo i tilfelle ikke vre frste gangen. Hva tror du selv forresten? At han gladelig vil svare p alle konfronterende sprsml? Nr han tidligere har vrt veldig tverr, sint, og lite medgjrlig? Jeg syntes at du har veldig lite konstruktivt komme med i forumet. Du bare sitter spr etter linker, men vil ikke vre med diskuttere. Er du en snn sint einsting?

Snodig at du har s vanskelig for forst sammenhenger og kontekst.
Pstanden til brukeren er komisk nok at TH ikke sier ja til konfronterende avhr, i forsk p begrunne det henviser han til flgende NRK artikkel ( https://www.nrk.no/norge/hagen-i-kod...le_-1.15037815 ), som jo ikke sier noe som helst av det brukeren hevder. Tvert imot, s sier Hrenovica at de hper kunne gjennomfre et nytt formelt avhr om kort tid, ergo forferdelig lite, om enn noe som helst, som tyder p at han ikke sier ja til stille opp.

Merkverdig, og tildels pfallende, at enkelte er s desperat etter overbevise andre om skyld at de ser seg ndt til lyge.
Citera
2020-06-02, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Jeg reagerer ogs p det. Det m bety at de vektlegger den detaljen. De gjorde selvsagt ogs andre lydunderskelser, av alt de hrte p 112-samtalen.
jeg har vanskelig for tro at de kan bevise noe med lydeksperten sin, jeg mener det betyr de har lite konkret g p og i ren desperasjon prver alt. De har brukt enorme ressurser p saken, pinlig affare og ikke f bevist noe. Minner litt om Orderudsaken hvor de ble til slutt dmt p indiser, men der rra jo to speedfreaks rundt i stmarka og skjt med pistol og tilfeldigvis ga politiet mer bevis for hnden, i denne saken er det ingen speedfreaks til drite seg ut..
Citera
2020-06-02, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Jeg oppfatter han p samme mte og har sluttet svare vedkommende for han er bare ute etter kverulere.

Ja, det stopper liksom ikke heller. Han sitter filer p samme tingen en hel dag. Pussig skrue. Ja, prve ignorere istedet.
Citera
2020-06-02, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
jeg har vanskelig for tro at de kan bevise noe med lydeksperten sin, jeg mener det betyr de har lite konkret g p og i ren desperasjon prver alt. De har brukt enorme ressurser p saken, pinlig affare og ikke f bevist noe. Minner litt om Orderudsaken hvor de ble til slutt dmt p indiser, men der rra jo to speedfreaks rundt i stmarka og skjt med pistol og tilfeldigvis ga politiet mer bevis for hnden, i denne saken er det ingen speedfreaks til drite seg ut..

Det er sant. Men jeg tror det finnes et svakt ledd ogs her.
Citera
2020-06-02, 21:15
Medlem
Citat:
GM og co gjr alltid noe feil, men TH er ikke det svake leddet i denne saken, tror de m finne noe(n) andre/annet til eventuelt rpe han
Citera
2020-06-02, 21:17
Medlem
Citat:

For eksempel om AE`s telefon ble flyttet p etter at TH kom hjem.
Citera
2020-06-02, 21:18
Medlem
Krim sirkuset fortsetter:
Del 2 Hagen vil betale
Regissert av Holden Hagen AS
Citera
2020-06-02, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iristo01
Krim sirkuset fortsetter: