2020-06-02, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Pstanden er jo allerede motbevist av han selv.

Det blir jo dine ord.
Citera
2020-06-02, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Det blir jo dine ord.

Du er n meg st nr du prver.

Brukeren har prvd dokumentere utsagnet ved henvise til en NRK artikkel som ikke inneholder noe av det han pstr. Hvor ynkelig har dere egentlig tenkt til vre i dag?

Fremfor sutre s voldsomt rundt andre brukere s er det jo greit ta seg en liten time-out og innse at det kanskje er en ide ikke presentere personlige oppfatninger som fakta
Citera
2020-06-02, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakadaki
Utifra ryktene sies det at AEH har utfordringer med alkohol. Det sies ogs at hun skal ha vrt til behandling for dette for en del r tilbake. Jeg m presisere at dette som kommer n er spekulasjon p spekulasjon: Dersom overnevnte stemmer og dersom hun var i behandling omkring tiden for ektepakten; Kan det vre at TH har sett p henne som spass utilregnelig at han ikke stolte p henne nr det gjaldt konomi? Kan hun p tidligere tidspunkt i livet gitt til kjenne ett uvrent forbruk av penger at TH, for beskytte bde sine investeringer og personlige konomi samt barnas arv, skrev denne skeive ektepakten der han kun lar henne beholde sin egen rettmessige arv og eiendom?

Ikke n lengre.
Citera
2020-06-02, 20:49
Medlem
Hei dere som krangler og poster annet som ikke er relatert til den saken vi diskuterer her!
Kan dere snakke om det p personlige meldinger, og unng poste slikt her? Takk!
Citera
2020-06-02, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Hvordan da ? Det er da vel ingen i hele verden som tror at AE kommer tilbake ?
nei ikke jeg heller, hvor fr du det fra ?
Citera
2020-06-02, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlaDunk
Det er hans jobb bevise pstander. Ikke min jobb motbevise.

Men han karakteriserer personer jeg har mtt med kvaliteter jeg aldri har sett i dem, men dette kan jeg ikke bevise men bare fortelle dere.

Veldig bra om du kan fortelle hvilke personer og kvaliteter du sikter til. Hvis du kjenner TH personlig, s er det veldig interessant. Kan du feks motbevise at det foreligger anmeldelser mot TH i fortid? Eller at han skal ha vrt voldelig mot AE? Hva synes du om ektepakten? Kan du motbevise at TH rettet anklager om utroskap mot AE helt uten grunn, og at ektepakten var et resultat av dette?
Jeg er oppriktig interessert i ditt perpektiv.
Er det andre jeg har kommet med antatte beskrivelser av som du mener er feil?
Citera
2020-06-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ikke n lengre.

Relevant bemerkning fordi? Forresten; ikke svar.
Vil heller kaste bort ett innlegg p instendig oppfordre deg til vre litt mer selektiv p hva du skal gidde respondere p. Du er, etter min mening, en stor bidragsyter til delegge denne trden med alle dine flisespikkeri kommentarer. M jo bla forbi snrrogfrti innlegg fordi det er jevnt over undvendig kverrulering fra deg og ett par andre.
Citera
2020-06-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Jeg er helt enig i at det er vanskelig tro. Vanskelig ta innover seg. Men det er hele handlingen i seg selv, og noen str jo bak!
De som tror p at det kan vre en kidnapping er f, sporene taler mot at det er det. Dessverre. Selv om det ogs er grusomt, s hadde det vrt bedre. Men det hpet er slukket for min del.

Det som gjenstr er en person i nr relasjon. TH er den mest sannsynlige. Men det finnes andre kandidater. Spesielt etter siste dagenes nye opplysninger. Sett i sammenheng danner det et mrkt bilde.
Her er et knippe artikler som peker mot en i nr relasjon, og det jeg tenker er et samarbeid:

https://www.nettavisen.no/nyheter/ma...423961120.html

https://www.nrk.no/norge/undersoker-...set-1.15034014

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ngelyd-i-huset

https://www.aftenposten.no/norge/i/y...pet-og-siktet?

https://www.aftenposten.no/norge/i/A...agen-forsvant?

trenger vel ikke en lydtekniker til finne ut om TH burde hrt AEHs telefon, politiet kunne jo bare testa selv, ringe fra fast telefonen til hennes tlf der han mener den ble funnet..
Citera
2020-06-02, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
trenger vel ikke en lydtekniker til finne ut om TH burde hrt AEHs telefon, politiet kunne jo bare testa selv, ringe fra fast telefonen til hennes tlf der han mener den ble funnet..

Jeg reagerer ogs p det. Det m bety at de vektlegger den detaljen. De gjorde selvsagt ogs andre lydunderskelser, av alt de hrte p 112-samtalen.
Citera
2020-06-02, 20:58
Bannlyst
Citat:
Du er n meg st nr du prver.

Brukeren har prvd dokumentere utsagnet ved henvise til en NRK artikkel som ikke inneholder noe av det han pstr. Hvor ynkelig har dere egentlig tenkt til vre i dag?

Fremfor sutre s voldsomt rundt andre brukere s er det jo greit ta seg en liten time-out og innse at det kanskje er en ide ikke presentere personlige oppfatninger som fakta

Vi fr se i morgen. Hvis han ikke godtar konfronterende avhr, men bare vil gjengi det som han tidligere har sagt, s har du jo litt laget en ripe i lakken p deg selv, og det vil jo i tilfelle ikke vre frste gangen. Hva tror du selv forresten? At han gladelig vil svare p alle konfronterende sprsml? Nr han tidligere har vrt veldig tverr, sint, og lite medgjrlig? Jeg syntes at du har veldig lite konstruktivt komme med i forumet. Du bare sitter spr etter linker, men vil ikke vre med diskuttere. Er du en snn sint einsting?
Citera
2020-06-02, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz

Som bevismateriale s m man ha dokumentasjon fra ekspertise og ikke synsing.
Citera
2020-06-02, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Vi fr se i morgen. Hvis han ikke godtar konfronterende avhr, men bare vil gjengi det som han tidligere har sagt, s har du jo litt laget en ripe i lakken p deg selv, og det vil jo i tilfelle ikke vre frste gangen. Hva tror du selv forresten? At han gladelig vil svare p alle konfronterende sprsml? Nr han tidligere har vrt veldig tverr, sint, og lite medgjrlig? Jeg syntes at du har veldig lite konstruktivt komme med i forumet. Du bare sitter spr etter linker, men vil ikke vre med diskuttere. Er du en snn sint einsting?

Jeg oppfatter han p samme mte og har sluttet svare vedkommende for han er bare ute etter kverulere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in