2020-06-02, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det ble annonsert p NRK nyhetene at TH har aktivert koden som sier at han vil betale hele belpet.
jeg synes det blir mer og mer innviklet om TH er GM ..
Citera
2020-06-02, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz

Hvordan da ? Det er da vel ingen i hele verden som tror at AE kommer tilbake ?
Citera
2020-06-02, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Finns det ngot kidnappningsfall i vrldshistorien som har dragit ut s hr p tiden (och dr den kidnappade fortsatt r vid liv?) Det ligger i sakens natur att bde kidnappare och motpart vill att saken skall vara ver fortast mjligt.

Dokumentren kan heta Den motvilliga kidnapparen

Ja, det er en meget spesiell sak dette. Finner ikke noen tidligere norsk sak sammenlikne den med, annet enn hvis man tar bort dette med kidnapping med konomisk motiv, og str gjenn med kone som ville skilles, men drept av sin psykopatiske mann, da har man en rekke liknende saker.
Citera
2020-06-02, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Ja, korta m p bordet. Vi vet at ektepakten fremstr svrt urimelig. Vi vet at TH er "grillet" om dette, i flere avhr. Hvorfor fr vi ikke TH sin forklaring p dette?
Skyldes det at media ikke spr?
Skyldes det at media har spurt, men at politiet ikke nsker svare p dette?

Utifra ryktene sies det at AEH har utfordringer med alkohol. Det sies ogs at hun skal ha vrt til behandling for dette for en del r tilbake. Jeg m presisere at dette som kommer n er spekulasjon p spekulasjon: Dersom overnevnte stemmer og dersom hun var i behandling omkring tiden for ektepakten; Kan det vre at TH har sett p henne som spass utilregnelig at han ikke stolte p henne nr det gjaldt konomi? Kan hun p tidligere tidspunkt i livet gitt til kjenne ett uvrent forbruk av penger at TH, for beskytte bde sine investeringer og personlige konomi samt barnas arv, skrev denne skeive ektepakten der han kun lar henne beholde sin egen rettmessige arv og eiendom?
Citera
2020-06-02, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Du kan kanskje motbevise brukerens pstander?

Pstanden er jo allerede motbevist av han selv.
Citera
2020-06-02, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz

Jeg er helt enig i at det er vanskelig tro. Vanskelig ta innover seg. Men det er hele handlingen i seg selv, og noen str jo bak!
De som tror p at det kan vre en kidnapping er f, sporene taler mot at det er det. Dessverre. Selv om det ogs er grusomt, s hadde det vrt bedre. Men det hpet er slukket for min del.

Det som gjenstr er en person i nr relasjon. TH er den mest sannsynlige. Men det finnes andre kandidater. Spesielt etter siste dagenes nye opplysninger. Sett i sammenheng danner det et mrkt bilde.
Her er et knippe artikler som peker mot en i nr relasjon, og det jeg tenker er et samarbeid:

https://www.nettavisen.no/nyheter/ma...423961120.html

https://www.nrk.no/norge/undersoker-...set-1.15034014

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ngelyd-i-huset

https://www.aftenposten.no/norge/i/y...pet-og-siktet?

https://www.aftenposten.no/norge/i/A...agen-forsvant?
Citera
2020-06-02, 20:25
Medlem
Hvis motparten svarer og AE er i live, s br motparten sende livsbevis og srge for at AE kommer hjem fr TH betaler pengekravet, synes jeg.

Hvis motparten svarer og AE er dd, s br motparten sende informasjon om hvor levningene av AE er og politiet m finne levningene av AE fr TH betaler pengekravet, synes jeg.
Citera
2020-06-02, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlaDunk
Hvordan kan du si dette om offerets familie? Skal de i tillegg f en omsorgssak?

Det er dette forumet som har konkludert med at hele familien Hagen har psykiske utfordringer. Ingen andre steder str det. Skjerp deg.
Ja, det er s ondskapsfullt at jeg har ikke ord. Stiller man sprsml s fr man ikke svar.
Utrolig stygt sagt, og denne brukeren pstr seg vre en stemme for AEH.
Virker som det er vanskelig styre seg innimellom...
Respektlst mot AEH!
Citera
2020-06-02, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Du kan kanskje motbevise brukerens pstander?

Det er hans jobb bevise pstander. Ikke min jobb motbevise.

Men han karakteriserer personer jeg har mtt med kvaliteter jeg aldri har sett i dem, men dette kan jeg ikke bevise men bare fortelle dere.
Citera
2020-06-02, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakadaki
Utifra ryktene sies det at AEH har utfordringer med alkohol. Det sies ogs at hun skal ha vrt til behandling for dette for en del r tilbake. Jeg m presisere at dette som kommer n er spekulasjon p spekulasjon: Dersom overnevnte stemmer og dersom hun var i behandling omkring tiden for ektepakten; Kan det vre at TH har sett p henne som spass utilregnelig at han ikke stolte p henne nr det gjaldt konomi? Kan hun p tidligere tidspunkt i livet gitt til kjenne ett uvrent forbruk av penger at TH, for beskytte bde sine investeringer og personlige konomi samt barnas arv, skrev denne skeive ektepakten der han kun lar henne beholde sin egen rettmessige arv og eiendom?
Har vrt inne p tanken selv. At det kan vre grunner til THs gjerrighet bde i ektepakten og ellers. Kjenner selv til et tilfelle der shopping er et spass stort problem, at den med pengene har mttet innfre strenge "restriksjoner". Men som du sier, det blir jo bare spekulasjoner.
Citera
2020-06-02, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OlaDunk
Det er hans jobb bevise pstander. Ikke min jobb motbevise.

Men han karakteriserer personer jeg har mtt med kvaliteter jeg aldri har sett i dem, men dette kan jeg ikke bevise men bare fortelle dere.

S du kan ikke motbevise det alts, men samtidig omtaler han som farlig.
Hvilke "personer" og hvilke "kvaliteter"?
Citera
2020-06-02, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
AE har frmodligen varit ute och rastat hundvalpen p morgonen och kan ha lagt ifrn sig telefonen sen?
Det kan hende at det var slik, og at hun eventuelt ble angrepet i huset kort tid etter ha kommet hjem fra en slik tur med valpen. (Jeg skrev kort tid, fordi AE ikke brukte oppbevare telefonen p det bordet i andre sammenhenger enn nr hun nylig hadde kommet hjem. Og jeg gr ut i fra at hun brukte ta med telefonen lengre inn i huset til et av de rommene hun brukte oppholde seg i, ganske snart etter ha kommet hjem).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in