2020-07-02, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
En annen ting legge merke til er at mannen gr med veldig sterk utadrotasjon i hyre fot i framsteget. Uvanlig mye faktisk. Man ser det tydelig i sakte film. Det burde vre svrt gjenkjennelig for dem som kjenner mannen.

- men ikke nok til holde mistenkte i varetekt?
Citera
2020-07-02, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Men d behver inte MGM g hem...
Vem r dr? Och varfr?

Kanske fr allmn koll ...
Citera
2020-07-02, 23:24
Medlem
brukerinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Har du et forslag til hvem GM skal ha vrt i et slikt tilfelle og hvorfor GM skulle ha tvunget AE til foreta 9.14-samtalen?

Nei, jeg prver bare sette sammen opplysninger.
De fyller jo ut et bilde, men gir meg stadig nye sprsml.
Citera
2020-07-02, 23:30
Medlem
N har jeg skt hele nettet for se om jeg kan finne en video med BB men jeg fant ikke noe, er det noen google eksperter her som klarer finne det ?
Det burde vel finnes noe s lenge BB har vrt aktiv bde i politikken og som advokat.
Citera
2020-07-02, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brukerinne
N begynner jeg virkelig lure.
Husker Brske poengterte at den siste telefonsamtalen ble gjort "fra Sloraveien eller nr dette":
"Politiet har lenge holdt kortene tett til brystet nr det gjelder detaljer rundt siste sikre livstegn fra Hagen. Utover tidspunktet og at det var et familiemedlem som ble oppringt, har opplysningene vrt f.
Iflge Brske har politiet god grunn til tro at det er Anne-Elisabeth Hagen selv som ringer. Samtalen skal vre gjort i nrheten av milliardrekteparets hjem p Fjellhamar i Lrenskog.
- Vi mener at samtalen er gjort fra Sloraveien eller nr dette."
https://www.dagbladet.no/nyheter/pla...ommer/71749115

Kan det vre at AEH ble overfalt p badet allerede kl 9.06 da hun avbrt et anrop etter 3 sekunder?
At hun sendte sms kl 9.10 under oppsyn, og at hun ringte den siste samtalen under tvang?
Og kan dette ha skjedd utenfor huset?

PS. Og til de som har litt for stor tillit til vitneobservasjoner, -les litt vitnepsykologi:
https://forskning.no/hjernen-krimina...gentlig/331541

Eller att hon frskte ringa TH 10.07, blev frntagen telefonen, och GM raderade?
...
Konstigt r ocks att TH inte hrde telefonsignalerna nr han frskte ringa henne, ovetandes om att mobilen lg i nrheten.
Citera
2020-07-02, 23:34
Medlem
Kan AEH gtt til BB og konfrontert han med ektepakten og truet med sksml mot han og TH, s har BB gtt til TH og sagt "vi m gjre noe, Jeg risikerer advokatbevillingen min og du kan miste halve formuen hvis vi ikke gjr noe"?
Citera
2020-07-02, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
N har jeg skt hele nettet for se om jeg kan finne en video med BB men jeg fant ikke noe, er det noen google eksperter her som klarer finne det ?
Det burde vel finnes noe s lenge BB har vrt aktiv bde i politikken og som advokat.

Han foreleser visstnok i juss. Kanskje det ligger ute noen forelesninger p lresteders sider?

Er det noe lokalTv han sogner til? Noe fra valgkampen?

Leter etter det, jeg.
Citera
2020-07-02, 23:40
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Hvis vi til og med er litt sjenerse og antar at AEH var alene og ante fred og ingen fare nesten helt opp til 09.48 nr elektrikeren ringer s er 20 minutter alt for lang tid bruke p forte seg inn og hente en gammel dame, legge igjen et brev, og pigge avgrde.

Det tyder mer p at det skjedde en drapshandling i huset, enn en kjapp avhenting av et kidnappingsoffer, akkurat slik politiet sier...
Ja, men jeg synes 20 minutter (eller mer) er lenge ogs for en planlagt drapshandling. Det burde ikke ta lenger tid enn overfall for kidnapping.

Kan det ha oppsttt noe uforutsett som krevde mer bruk av tid? Rdslagning? Var det ikke meningen at hun skulle omkomme p det tidspunktet, og i eget hjem?

Hvorfor dra rundt p telefonen hennes, eller hadde hun den i lommen mens hun ble forflyttet?
Citera
2020-07-02, 23:41
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvp2020
Kan AEH gtt til BB og konfrontert han med ektepakten og truet med sksml mot han og TH, s har BB gtt til TH og sagt "vi m gjre noe, Jeg risikerer advokatbevillingen min og du kan miste halve formuen hvis vi ikke gjr noe"?
Ja. Det begynner kunne ligne p et motiv. Jeg har tatt det opp flere ganger, at urligheter rundt den siste ektepakten kan vre sentralt her. At ektepakten p den mten kan utgjre et motiv.
Citera
2020-07-02, 23:44
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Ja, men jeg synes 20 minutter (eller mer) er lenge ogs for en planlagt drapshandling. Det burde ikke ta lenger tid enn overfall for kidnapping.

Kan det ha oppsttt noe uforutsett som krevde mer bruk av tid? Rdslagning? Var det ikke meningen at hun skulle omkomme p det tidspunktet, og i eget hjem?

Hvorfor dra rundt p telefonen hennes, eller hadde hun den i lommen mens hun ble forflyttet?

At telefonen var "i bevegelse" helt fram til 10:07 synes jeg forresten indikerer at overfallet heller har skjedd nrmere elektrikeroppringningen enn 9:14 samtalen.
Citera
2020-07-02, 23:49
Medlem
Korrupsjonssaken er vel fra Ca 2005 ser jeg. Nedre romerike vannverk fikk da ny styreleder og har nok hatt flere etter dette. Disse velges kanskje politisk blant medlemskommunene? Ingen videre sammenheng
Citera
2020-07-02, 23:57
Medlem
Nei, det kan n ihvertfall ikke vre kidnappere som oppholder seg i Sloraveien og gr omkring med mobiltelefonen til AEH i femtin minutter. Frem til 10:07. Fra siste livstegn-samtalen 09:14 - 09:16, og frem til 10:07.

Dette er et mysterium. Hvordan dette har skjedd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in