2020-07-09, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Grunnen til at dette blir "gjentakende og kjedelig", skyldes jo at du deler ut personlighetsforstyrrelser/diagnoser i hytt og pine. Jeg kan ta det med teskje; Det kan godt vre at TH har disse personlighetsforstyrrelsene/diagnosene. Men dette VET hverken du, eller andre i gruppa. Det er selvflgelig noe helt annet si "mye tyder p at TH er psykopat", eller man kan antyde at TH har narsissistiske trekk. Men du VET. Og ut fra ca 10 rs erfaring fra Flashback, kan jeg si at mange har tatt feil. Bde nr det gjelder bastante oppfatninger om skyldsprsml, men ogs med fjerndiagnostisere personer man aldri mtt. Bakgrunnen for dine uttalelser er kun basert p rykter og sladder. Du er s bastant i dine meninger, da m ogs tle kritikk, uten ta det personlig.

Hvis en person er dmt for mord, s er det selvflgelig helt kurant kalle vedkommende morder. Man kan selvflgelig diskutere om noen er "drapsmann", men man kaller ikke vedkommende "drapsmann", fr denne er dmt. Og for rydde eventuell tvil av veien: Fjerndiagnostisering og forhndsdmming tar jeg avstand fra . Dette har IKKE noe gjre med TH. Jeg har hatt samme oppfatning i mer enn 40 r.

Jeg ogs tror at TH er en P, skal du kjefte p meg ogs da
Citera
2020-07-09, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrielle
Spor etter blodvask:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...etter-blodvask
"Politiet mener noen har forskt vaske bort blod fra Anne-Elisabeth Hagen p stedet. I avhr har Tom Hagen ftt sprsml om vaskerutiner."
Ja. Hva slags "kidnappere" skulle det vre som vasket bort blodspor fra offeret?? Alle m jo forst at det er det reneste spryt.
"Et sentralt sprsml for politiet er om den eller de som var p stedet har forskt skjule eller dekke over spor - og i s fall hvorfor?"
TH (og familien) har vrt avhrt om vaskerutinene.
"I avhret vil politiet vite hvor ofte hun vasket og om vaskerutinene hadde endret seg noe det siste ret.

Blodvaskingen i Sloraveien 4 er blant indisiene politiet har hatt p at Anne-Elisabeth Hagen ble utsatt for en voldshandling som kan ha frt til dden, allerede den dagen hun ble fjernet fra sitt hjem."
Det fantes ingen vaskebtte i huset i Sloraveien.
"Politiet har stilt sprsml ved hvorfor det ikke var en eneste vaskebtte i huset, da de startet sine underskelser. Politiet har blant annet underskt om denne manglende btten kan ha blitt brukt i en opprydding p stedet, fr VG opplyst."
Det er mye som peker mot husets herre her.

Kilde: VG i dag, 09. juli 2020.
Lrenskog-saken: Politiet mener de har funnet spor etter blodvask
Citera
2020-07-09, 20:57
Medlem
Derav vannprvene i Slorave**n.
Citera
2020-07-09, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Stemmer, PAS jobber jo for TH og VE. Og denne klubben skal ha sine kriminelle forbindelser

Blir jo helt tullete blande en ishockeyklubb inn i dette, hva skulle klubbens motiv liksom vre ?

Pengend var det iallefall ikke s lenge de ikke var eller er interessert i penger.

Helt bnn i btta den teorien der.
Citera
2020-07-09, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
"Politiet mener noen har forskt vaske bort blod fra Anne-Elisabeth Hagen p stedet. I avhr har Tom Hagen ftt sprsml om vaskerutiner."
Ja. Hva slags "kidnappere" skulle det vre som vasket bort blodspor fra offeret?? Alle m jo forst at det er det reneste spryt.
"Et sentralt sprsml for politiet er om den eller de som var p stedet har forskt skjule eller dekke over spor - og i s fall hvorfor?"
TH (og familien) har vrt avhrt om vaskerutinene.
"I avhret vil politiet vite hvor ofte hun vasket og om vaskerutinene hadde endret seg noe det siste ret.

Blodvaskingen i Sloraveien 4 er blant indisiene politiet har hatt p at Anne-Elisabeth Hagen ble utsatt for en voldshandling som kan ha frt til dden, allerede den dagen hun ble fjernet fra sitt hjem."
Det fantes ingen vaskebtte i huset i Sloraveien.
"Politiet har stilt sprsml ved hvorfor det ikke var en eneste vaskebtte i huset, da de startet sine underskelser. Politiet har blant annet underskt om denne manglende btten kan ha blitt brukt i en opprydding p stedet, fr VG opplyst."
Det er mye som peker mot husets herre her.

Kilde: VG i dag, 09. juli 2020.
Lrenskog-saken: Politiet mener de har funnet spor etter blodvask
Blodsporene i trappen kan vre gamle og vasket av AEH selv, p badet kan det vre at blodslet er spass omfattende at de prver skjule mengden for ikke TH skal tro hun er drept.
Citera
2020-07-09, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
VG: Politiet mener de har funnet spor etter blodvask
Politiet mener noen har forskt vaske bort blod fra AEH p stedet.
Politiet har blant annet vrt opptatt av noen bloddrper som ble funnet p veggen i en av trappene. Det er brukt store ressurser p analysere og fortolke funnet, og VG fr opplyst at de krimtekniske analysene kan tyde p at blodet er forskt vasket bort.

VG fr opplyst at politiet ogs etterforsker om andre spor er forskt trket eller vasket bort p toalettet i frste etasje, hvor de mener AEH kan ha blitt utsatt for en kriminell handling.

Et sentralt sprsml for politiet er om den eller de som var p stedet har forskt skjule eller dekke over spor - og i s fall hvorfor?[
Etter det VG fr opplyst har politiet forskt rekonstruere hvor og hvordan AEH kan ha blitt drept, p bakgrunn av de ulike sporene som finnes i boligen.

I tillegg har politiets etterforskning avdekket at det skal mangle en vaskebtte fra 1.etasje i Sloraveien
.

Politiet har stilt sprsml ved hvorfor det ikke var en eneste vaskebtte i huset, da de startet sine underskelser.

Det kommer fram det ene etter det andre n. Blod som er vasket bort. Vaskebtte som er borte. I tillegg mangler det samtaler fra hans logg. Kan jo tyde da p at det er affekt? Eller s er dette med manglende vaskebtten en feil som er begtt. Hvis det hadde vrt grundig planlagt, s hadde han kjpt inn en vaskebtte til dette formlet. Ser ihvertfall ikke for meg at kidnappere skulle finne fram vaskebtte og tue. Ser temmelig kjrt ut for TH n.
Citera
2020-07-09, 21:04
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
VG: Politiet mener de har funnet spor etter blodvask
Politiet mener noen har forskt vaske bort blod fra AEH p stedet.
Politiet har blant annet vrt opptatt av noen bloddrper som ble funnet p veggen i en av trappene. Det er brukt store ressurser p analysere og fortolke funnet, og VG fr opplyst at de krimtekniske analysene kan tyde p at blodet er forskt vasket bort.

VG fr opplyst at politiet ogs etterforsker om andre spor er forskt trket eller vasket bort p toalettet i frste etasje, hvor de mener AEH kan ha blitt utsatt for en kriminell handling.

Et sentralt sprsml for politiet er om den eller de som var p stedet har forskt skjule eller dekke over spor - og i s fall hvorfor?[
Etter det VG fr opplyst har politiet forskt rekonstruere hvor og hvordan AEH kan ha blitt drept, p bakgrunn av de ulike sporene som finnes i boligen.

I tillegg har politiets etterforskning avdekket at det skal mangle en vaskebtte fra 1.etasje i Sloraveien
.

Politiet har stilt sprsml ved hvorfor det ikke var en eneste vaskebtte i huset, da de startet sine underskelser.
At en vaskebtte manglet mener jeg tyder p at fall i trappa ikke var planlagt - sm bloddrper mtte vaskes bort for ikke delegge for kidnappings-scenarioet

Hadde noen planlagt dytte henne ned trappa, mtte de ha tenkt p at det kunne bli blodspor- de mtte vre forberedt p fjerne spor for f det til se ut som en kidnapping - de mtte ha hatt med seg utstyr for kunne fjerne blodspor
Citera
2020-07-09, 21:05
Medlem
Et sentralt sprsml for politiet er om den eller de som var p stedet har forskt skjule eller dekke over spor - og i s fall hvorfor?

Jeg tenker at om den eller de GM som var p stedet har forskt skjule eller dekke over spor, s kan rsaken ha vrt at den/de GM forsto at sporene kunne vise at AE ble hardt skadet under angrepet. S GMs tanke bak vaske bort slike spor kan ha vrt at:
- GM trodde at det ville ke GMs sjanser til f lurt TH til tro at AE ble tatt godt vare p av GM
- og at GM trodde at det ville ke GMs sjanser til f lurt TH til tro at AE ville bli sluppet fri av GM
- og at GM trodde at det ville ke GMs sjanser til f lurt TH til betale lsepengene.
Citera
2020-07-09, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Blodsporene i trappen kan vre gamle og vasket av AEH selv, p badet kan det vre at blodslet er spass omfattende at de prver skjule mengden for ikke TH skal tro hun er drept.
Jeg ser den, men at det mangler vaskebtte kan vre unaturlig for en som AE. Ikke alle som bruker Swiffer.
Citera
2020-07-09, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1

Vr snill...
Citera
2020-07-09, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud
Det kommer fram det ene etter det andre n. Blod som er vasket bort. Vaskebtte som er borte. I tillegg mangler det samtaler fra hans logg. Kan jo tyde da p at det er affekt? Eller s er dette med manglende vaskebtten en feil som er begtt. Hvis det hadde vrt grundig planlagt, s hadde han kjpt inn en vaskebtte til dette formlet. Ser ihvertfall ikke for meg at kidnappere skulle finne fram vaskebtte og tue. Ser temmelig kjrt ut for TH n.

Virker litt rart om angivelige kidnappere tok med seg husets btter og lastet de opp i bilen fr de dro.
Hva annet tok de med? Notatbkene? Husnkkelen? Andre ting?
Citera
2020-07-09, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Ogs en teori, jeg skal finne den statistikken til deg, men som sagt ogs en teori, som du sier er det kun den kryptokontoen som beviser at det var planlagt 6 mnd i forveien s vidt jeg vet.
Og jeg har aldri utelukket drap i affekt, det jeg har utelukket er planlagt drap.

Men drap i affekt, hvordan forklarer du at TH er registrert komme kjrende inn p arbeidsplassen med bilen sin. Du tenker da at han drepte henne fr han dro p jobb, det finnes endel iallefall indikasjoner p at AEH var i live nr han dro p jobb. Hvor plitelig de er vet ikke jeg, men de er iallefall der.
S hva er din forklaring om de? Jeg har sagt jeg utelukker ingenting, men lite tyder p at teorien din.stemmer men den som lever fr se.

Ja, det er ikke egentlig en teori jeg har, bare et forslag jeg luftet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in