Citat:
Ursprungligen postat av
Timbar
Det er mye som er mulig men jeg synes det er rimelig drastisk pst at AEH var alkoholiker som smugdrakk. Vi har bare noen f som hevder kjenne til familien som sier dette.
Jeg har sagt og sier igjen det er sikkert godt mulig at TH er drapsmannen, men.utfra det vi har ftt vite br vi vre forsiktig med forhndsdmme.
Alt er mulig , men hvis AEH falt ned trappen og dde hvorfor skjule det?
Dette er jo mine tanker da, men det m jo uansett vre bedre si sannheten enn prve skjule at AEH var alkoholiker,/pillemisbruker.
Viktige poenger, dette. Sladder og ubekreftet informason br man ta med et par spiseskjeer salt.
Jeg anser denslags som noe man kan sette i parentes, det br ikke bli for avgjrende nr man
prver sette sammen et scenario.
For min del er alle omtaler av TH som mulig GM basert p politiets siktelse. Jeg har naturligvis
hatt mine egne tanker om dette siden nyheten falt i januar 2019, men alltid med forbehold om
at det meste blir spekulasjoner. Han er uskyldig helt til en rettskraftig dom sier noe annet.
Citat:
Jeg forstr alle dere som har bestemt dere for at TH er gjerningsmannen pga.statistikk tilsier det, men om man gr inn p denne statistikken vil man ogs finne ut at flertallet av oartnerdrao gjelder drap begtt i affekt.
Jeg har tenkt lenge at affekt og pflgende rigging for skjule drapet, er mest sannsynlig.
Men gitt alle de forvirrende faktorene med telefoner og alibier og mystiske menn vet jeg
egentlig ikke hva jeg skal tro.
Hvis TH er uskyldig, dvs. at de finner en annen GM og vedkommende blir dmt, ja da lurer
jeg p hvordan TH - og politiet - vil forholde seg til saken. Tror ikke de blir mer vennligstilt
overfor hverandre, akkurat.