2020-07-10, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Da er mitt sprsml om den vaktmesteren har noen svinn p skogen ?
men nr en ser p listen over alle han har gtt til sak mot s er den lang og jeg har ikke sett alt, langt fra...

Jeg har ingen formening om hvem som har skyld i denne fascinerende saken. Synes det blir stadig mer forvirrende jo mer informasjon jeg kommer over.

Scenario 1:
Det jeg tenker er om AEH ble bevisst dyttet ned trappa er det mordforsk fordekt som uhell, men muligheten for overleve er stor. Det m da ligge en plan B til grunn og det er da kidnapping.
Dette vil jeg tro er utfrt av en av hennes nrmeste.

Scenario 2:
Falt hun fordi hun skulle kidnappes m det ha vrt under uheldige omstendigheter eller flukt. Kidnappere vil neppe gi inntrykk av det har skjedd noe s voldsomt med sitt offer.

Begge scenarioer gir gode grunner til vaske vekk blod og begge gir AEH en naturlig reaksjon oppske badet frivillig for lse seg inne. Begge gir ogs en naturlig utvikling for GM bruke badet for avslutte AEH liv og forberede henne for transport.

Min frste tanke er at strips ble brukt for forske kvele henne i 2. etasje. Om det ikke dreper vil det gjre det veldig vanskelig rope da oksygen blir prioritert av menneskets reaksjon. Hun faller ned trappa. Pga oksygenmangel sier instinktet hun skal velge badet fremfor lpe ut. Det forutsetter kanskje det er noe p badet hun kan bruke for kvitte seg med stripsen.
Citera
2020-07-10, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Stemmer, PAS jobber jo for TH og VE. Og denne klubben skal ha sine kriminelle forbindelser
Hvem er PAS?
Citera
2020-07-10, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
hva str bb for?
Antar denne fyren https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ikke-laget-den
Citera
2020-07-10, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Hva i huleste fr du ut av lage et rabalder av noe s innlysende? Politiet kan ikke med sikkerhet vite om det er vasket vekk. I denne saken er det mye politiet tror, men ikke kan fastsl.
Har JEG laget rabalder? Det er vel VG som lager rabalder med lage 10000 hner av en fjr...
Senast redigerad av z-z-z 2020-07-10 kl. 03:43.
Citera
2020-07-10, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Med hansker og hette oppe ville de ha skjult hudfargen uten vekke oppsikt, hette og hansker p en slapsete morgen er helt normalt.

Den etterlyste hettemannen har tatt alle disse forhndsregler
Det har du rett i. Kanskje luemannen p Futurumvideoen ikke var s nye med skjule hele hodet i det omrdet fordi kameraene var ganske langt unna der han gikk?

Og jeg gr ut i fra at bde Lue- og telefonmannen og Hettemann 1 & 2 kun var i Lrenskog p dagsbesk og aldri igjen skulle vise seg hverken i Lrenskog eller i nrheten, s de var kanskje ikke s redd for bli sett?
Senast redigerad av z-z-z 2020-07-10 kl. 03:36.
Citera
2020-07-10, 04:44
Medlem
Citat:
Tror faktisk dette kan bety mere for han en mange er villig til se for "ingen miliardr dreper kona"..
akuratt som lomboka har noe si, nei han driter mkk han ogs penger eller ikke...
har han gjort dette handler det mest om hva han har mellom ra og ikke s jkla mye om hva han har i formue...

Jag skrev hr tidigare att jag inte tror det r s vanligt att rika familjer mrdar varandra.
Jag menade inte fr att de skulle vara moraliskt bttre n andra. Menar att de har strre frihet att vlja bttre lsningar n att slss och mrda. De kan ta semester, kpa alternativ extra bostad,
springa ut p frnjsamheter och ltta p osmjan.
Jag menar att de med mindre frmgenhet (formue) r mer lsta i tid och rum, mste oftare
st ga mot ga med den andra.
Man blir inte glad om man alltid saknar pengar. Man kan f dligt humr av det.
Tv p dligt humr r inte bra.
Citera
2020-07-10, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Nr det gjelder vaskebtten s behver det ikke vre s merkelig at den er borte. Hvis det var en kamp p toalettet i frste, s kan btten ha blitt delagt i kampen. Hvis man er kidnapper s nsker man selvflgelig ikke at det skal se ut som om den kidnappede er blitt skadet eller drept, man nsker ikke at den som skal betale skal f full panikk.
http://vgd.no/samfunn/aktuelt/tema/1...8459/#49508459

Ngon frgade om GM kan ha en vaskefirma osv ...
Jag vet inte var jag lste det, men i brjan av denna trd / i anknytning till, lste jag om
just en vaskefirma som uppskte ngons hus och menade att han kunde hjlpa till billigt
med lagning och stdning/ vaskning.
Men det handlade om ett planerat rn.
Om ngon mer kommer ihg detta och hur det kom in i bilden i detta fall med AEH ..?
Jag vet att jag tnkte "Tnk om detta r GM som sedan gav sig in i strre brott / mord",
fr att sm brott inte r vrda besvret.

Angende Hettemnnen vid Metrocenter s r jag en av dem som tycker att bda har ljust munskydd, strre n coronamask.
Citera
2020-07-10, 06:34
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Hva tenker du om blodet p trappeveggen da? Ble det avsatt etter at hun var dd? Eller ble det avsatt i en annen forbindelse?
Trolig ikke blod, men dna:

.. Politiet mener ogs at andre tekniske bevis kan sttte opp om denne fall-teorien, nrmere bestemt DNA-spor fra Anne-Elisabeth Hagen som er funnet p veggen langs trappe-nedlpet fra huset andreetasje, fr VG opplyst...

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...braa-bevegelse
Citera
2020-07-10, 08:00
Medlem
Citat:
Har JEG laget rabalder? Det er vel VG som lager rabalder med lage 10000 hner av en fjr...

Ja, du bidrar til spamme trden med innlegg som ikke har rot i virkeligheten.

Fantasiene kommer p lpende bnd og n forsker du kjre en ny runde om videopptakene og fylle trden med pstander som penbart ikke kan stemme. Du prver lage 10.000 hner ut av en fjr.
Citera
2020-07-10, 08:17
Medlem
VG fr opplyst at politiet ogs etterforsker om andre spor er forskt trket eller vasket bort p toalettet i frste etasje, hvor de mener Anne-Elisabeth Hagen kan ha blitt utsatt for en kriminell handling.
Jeg forstr ikke helt hvordan de spor skulle hnge sammen med forsvindingen - hvorfor skulle GM forsge at vaske noget af toilettet ned, men lade slbesporene vre?
De har boet i huset i 40 r, og man kan ikke fastsl hvor gammelt DNA/blod er, s det kan vel skyldes alt muligt.
Citera
2020-07-10, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ja, du bidrar til spamme trden med innlegg som ikke har rot i virkeligheten.

Fantasiene kommer p lpende bnd og n forsker du kjre en ny runde om videopptakene og fylle trden med pstander som penbart ikke kan stemme. Du prver lage 10.000 hner ut av en fjr.

Amen
Citera
2020-07-10, 09:04
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ja jeg tolker som jeg vill, enten er begge samtala ekte eller begge fake/jug, om opplysningene fra media stemmer s er dem bygd p hvrandre, jeg har ikke sakt noe om hva jeg mener om lnningsansvarlig og snnen, hvet ikke om jeg egentlig mener noe om dem heller, men forklaringene bygger jo p hvrandre s sjangsa for at ene juger og andre er rlig ser ut til vre veldig sm...
Sjansene for det er strre enn du aner, faktisk er det meget trolig. TH sto nemlig beregnelig i bakgrunnen da AE snakket med lnningsansatte, og kunne dermed gjengi mye av dette til snnen. At snnen satt i flere avhr fr han fortalte om dette, styrker ikke troverdigheten hans akkurat.

Jeg tror samtalen med lnn var planlagt, kanskje rutine siste dag i mneden, og at TH ventet med dra p jobb til etter denne samtalen. Da kunne han drepe AE straks etterp, dra p jobb og ha perfekt alibi fordi MGM som kom ryggende 0905 sendte sms til D1 0910 og ringte snnen 0914.

Drapet ble trolig lagt til denne dagen nettopp fordi de trengte denne plausible, beregnelige, tidlige telefonen fra utenforstende til alibiplanen.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-07-10 kl. 09:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in