Citat:
Ursprungligen postat av
Legokatt
Det du sier er helt ulogisk - vise varsomhet..
Politiet har vrt tydelig - veldig tydelig - p at 09.14 samtalen er siste kjente livstegn. Da kan du ikke "heve deg" over andre teorier med moralsk snakk - du hevder selv at snn drepte sin mor - det er da mye verre
Jeg har ikke vridd p noe som har kommet frem i media - har satt sammen informasjon
Det er godt innsyn fra to naboer - hy risiko hvis de var hjemme
Siste svar til deg. Jeg har ikke hevdet/psttt at snn har gjort det, det er ingen pstand, jeg har sagt at jeg mener det er den mest sannsynlige hypotesen p nvrende tidspunkt, slik jeg ser saken fra sidelinjen. Noen har jo drept henne og her spekuleres det i hvem det kan vre. Det er de fleste enige om, utenom deg da som snur alt p hodet til at TH er offeret og AE skurken. Din sak.
Politiet har sagt om 0914 at de holder den som siste sikre livstegn. Riktig det. De har antagelig ikke funnet grunnlag for tvile p at mottaker har pratet sant om den. Alts ingen bevis som kan indikere at mottaker lyver. Derfor. Samtidig har de sagt at de ikke har kunnet konkludere helt sikkert fr alle brikker er lagt. Noen mener politi har vrt mer vag om den samtalen i senere tid. S fr vi se.