2020-07-25, 23:31
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Jada, for han har jo gitt bort formuen sin til en stiftelse. Men stiftelsen m fortsatt betale skatt.
Vi vet ingenting om TH har hatt planer om en stiftelse, og heller ikke om AEH motsatte seg dette.

Du har rett i mye der, men TH har vell en stiftelse alt, s den biten er klar for mange r siden
Citera
2020-07-25, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
jo att tanken hvar la han "rtne" litt p sella frst s kjre en del stressende avhr avbrutt av litt ensomhet p sella er noe som l i korta da han ble fengsla, sjl om mten arestasjonen ble gjennomfrt hadde mere si p andre dem fulgte med p en TH sjl...
Men si dem har planlakt knekke TH er litt dryt, det hvar lenge fr april att politiet oppdaget att TH ikke er "samarbeidsvillig" s att han hadde bynt plappre som en frste reis etter ei natt p sella trodde ingen i politiet...
Men et klart strre problem som TH har og faktisk har hatt altfor lenge er att det er for mye som tilsier att han ikke er uskyldig, i starten hvar det sm ting men etterhvrt har det tydeligvis blitt en del...

men ser ikke helt sammenhengen i du skriver og citatet fra Legokatt der...
Fastlst i mellom barna og politiet har det jo hvrt lenge og samme med TH s eneste nye er vell den enkle beskrivelsen p generelt grunnlag om hvordan politiet jobber i stort sett alle saker...

Politiets plan var isolere TH og konfrontere ham med fakta fra andre kilder. Det skar seg.
Citera
2020-07-25, 23:34
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Politiets plan var isolere TH og konfrontere ham med fakta fra andre kilder. Det skar seg.

Ja isoleringen som varetekt innebrer gikk i dass litt for fort og bortsett fra et lite avhr den dagen han ble fengsla s ble det ikke mere avhr...
Citera
2020-07-25, 23:36
Medlem
Citat:
Du har rett i mye der, men TH har vell en stiftelse alt, s den biten er klar for mange r siden

Jeg er pen for at det er noe jeg har gtt glipp av her.

Ser at det finnes noe som heter Stiftelsen Futurum, fra 1998, men der er det jo verken penger eller omsetning.
Citera
2020-07-25, 23:42
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Jeg er pen for at det er noe jeg har gtt glipp av her.

Ser at det finnes noe som heter Stiftelsen Futurum, fra 1998, men der er det jo verken penger eller omsetning.

Ja det er vell ikke noe stor aktivitet kansje, ikke mitt felt men egenkapitalandel i % har snki gravis siste 20 ra hvrtfall...
men om han har tanken fre over resten eller meste av verdier til denne stiftelsen s er stiftelsen der hvrtfall...
https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj...rgnr=979500122
Citera
2020-07-25, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Det du sier er helt ulogisk - vise varsomhet..
Politiet har vrt tydelig - veldig tydelig - p at 09.14 samtalen er siste kjente livstegn. Da kan du ikke "heve deg" over andre teorier med moralsk snakk - du hevder selv at snn drepte sin mor - det er da mye verre
Jeg har ikke vridd p noe som har kommet frem i media - har satt sammen informasjon

Det er godt innsyn fra to naboer - hy risiko hvis de var hjemme

Siste svar til deg. Jeg har ikke hevdet/psttt at snn har gjort det, det er ingen pstand, jeg har sagt at jeg mener det er den mest sannsynlige hypotesen p nvrende tidspunkt, slik jeg ser saken fra sidelinjen. Noen har jo drept henne og her spekuleres det i hvem det kan vre. Det er de fleste enige om, utenom deg da som snur alt p hodet til at TH er offeret og AE skurken. Din sak.

Politiet har sagt om 0914 at de holder den som siste sikre livstegn. Riktig det. De har antagelig ikke funnet grunnlag for tvile p at mottaker har pratet sant om den. Alts ingen bevis som kan indikere at mottaker lyver. Derfor. Samtidig har de sagt at de ikke har kunnet konkludere helt sikkert fr alle brikker er lagt. Noen mener politi har vrt mer vag om den samtalen i senere tid. S fr vi se.
Citera
2020-07-25, 23:54
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Hper da for gudsskyld ikke det er mlet for noen her, samme vilken teori s er det en tragedie det handler om...
Dette er bare tull, en mte sette personer med annet synspunkt i saken i drlig lys
Jeg har aldri hevdet at det er om gjre vre best her. Man m da tle at en teori blir testet uten komme med usakeligheter
Citera
2020-07-25, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Ja, det var et kaldt gufs det han skrev. Hans mor m jo ha sett det. Og blitt fryktelig oppskaket. Og hele kryptorigget kan ha vrt klart for noe annet. Eller bare en lek og prve ut ideer. Det er en vanskelig velse se p hendelsene med dette som start og kjerne. At snnen tok sin mor av dage. For hvis han var svrt nr sin mor og likevel gjennomfrte det, s var det noen voldsomt sterke flelser i sving. Hvordan var han etterp. Jeg sier ikke at mulig skilsmisse skulle rykke en mann helt av grunnfjellet sitt 30 r senere, men noe vi ikke vet om kanskje.

Men nr en ser p det vi har ftt vite, s har hun ftt en brutal og hurtig tur ned trappen. Lettere for en frtiring enn en sytttiring. Og GM mtte ha kommet seg inn i huset, gjennom stuene og opp trappen til soverommene. Det er vel der de er. Det som ikke rimer da er mobilen p feil side av bordet. Hvem passer hunden? Mener huske at det var snnen. Dersom hunden har sett noe vil den vise reaksjon mot GM. S det burde kanskje ikke vre han som gjorde AEH noe. Og s, det store sprsmlet om en naken mamma. Tror dere han var med p det. Neimenn om jeg vet om en snn ville kledd av sin mor. Men alts, hvordan har han vrt etterp.

Hva skrev snnen om sin mor og hvor? Han har en rar Facebook-profil. Men han l i sengen da AEH ringte han, s han kan ikke ha kommet seg dit for drepe henne p s kort tid tror jeg, og naboer kunne sett han og bilen hans s det er ikke sannsynlig.
Citera
2020-07-26, 00:04
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Dette er bare tull, en mte sette personer med annet synspunkt i saken i drlig lys
Jeg har aldri hevdet at det er om gjre vre best her. Man m da tle at en teori blir testet uten komme med usakeligheter

Den hvar faktisk ikke myntet direkte p deg eller den jeg citerte men heller p alle her,
for til tider kan det virke som en konkuranse om ha rett teori her i trden,
men det viktige m vell heller vre prve f fram mest mulig fakta, sjl om fakta som ikke er nevnt her fr er vanskelig finne for tiden...
Citera
2020-07-26, 00:09
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Den hvar faktisk ikke myntet direkte p deg eller den jeg citerte men heller p alle her,
for til tider kan det virke som en konkuranse om ha rett teori her i trden,
men det viktige m vell heller vre prve f fram mest mulig fakta, sjl om fakta som ikke er nevnt her fr er vanskelig finne for tiden...
Helt enig med deg
Derfor jobber jeg med fyldig teori, samt dokumentasjon - slik at fakta kommer frem
Citera
2020-07-26, 00:10
Medlem
Citat:
Jeg kan dokumentere all informasjon som bygger opp under teorien angende at AEH flyktet ved hjelp av sine tre barn. Det er mye informasjon!

Skal heller skrive dokumentasjon og jobbe videre med teorien i stede for mtte "forsvare" fakta om enkelthendelser p forumet.

Blir mer ryddig kunne vise til dokumentasjon - dokumentere all kritisk informasjon gjennom "klipp" fra media, samt dato og hvilken avis det er hentet fra. Det er viktig med saklig diskusjon - derfor viktig kunne dokumentere fakta.

Kommer tilbake med fyldig teori, samt dokumentasjon

Ja, du har n tro p det. Men hva med alle de sporene politiet har funnet i huset, blod og hudavskrapninger, btte forsvunnet, ingen naboer har sett barna der, tror du i det hele tatt de ville turt gjre dette mot faren sin? rart den ene datteren er nevnt.
Citera
2020-07-26, 00:12
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Ja, du har n tro p det. Men hva med alle de sporene politiet har funnet i huset, blod og hudavskrapninger, btte forsvunnet, ingen naboer har sett barna der, tror du i det hele tatt de ville turt gjre dette mot faren sin? rart den ene datteren er nevnt.
Kommer i teori - for mye skrive n
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in