2020-08-20, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
TENK litt, s forstr du.

SH har anmeldt politiet p vegne av TH, det har ikke skjedd noe annet.

Eller sitter du p annen info ?
Citera
2020-08-20, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
SH har anmeldt politiet p vegne av TH, det har ikke skjedd noe annet.

Eller sitter du p annen info ?
Tror du at en advokat anmelder politiet uten ha et grunnlag for anmelde?
Det tror ikke jeg at en advokat ville gjre.
Citera
2020-08-20, 22:28
Medlem
Citat:
Tror du at en advokat anmelder politiet uten ha et grunnlag for anmelde?
Det tror ikke jeg at en advokat ville gjre.

Han gjr det p vegne av TH og anmeldelsen kan selvsagt vre grunnls.

Det er det spesialenheten etterforsker akkurat n.
Citera
2020-08-20, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Du senker nivet p trden s til de grader!

Du har ingenting tilfre denne trden som helt tydelig foregr over ditt hode.

Er det for mye be deg om finne et annet sted vanke?
Den som lever fr se. I Mitt hode lever ikke aeh og th er gjerningsmann. Politiet har ikke gjort noen feil mot th. Han har forsvarer bekostet av det offentlige og fr sine ankesaker prvd av domstolen. Du mener alts legokatt med teorien om frivillig forsvinning, z, mm tilfrer trden og hyner nivet?
Citera
2020-08-20, 22:31
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Er det noen som har sagt at HH fikk sparken? Er det noe som tyder p at HH var den som lekket?

Han har helt sikkert ikke ftt sparken! Jeg oppfatter Haris som en svrt dyktig og ambisis jurist som sker karriereutvikling.

Jobben i PST henger hyt og er et skikkelig opprykk. Det er sterk konkurranse om stillinger som dette mellom meget kompetente skere.

Og, for alt vi vet kan han ha skt denne jobben for lenge siden. Saksbehandling av tilsettinger i det offentlige kan ta veldig lang tid. Det er min erfaring.

Man sparkes ikke til slike stillinger som den i PST 😉
Citera
2020-08-20, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Den som lever fr se. I Mitt hode lever ikke aeh og th er gjerningsmann. Politiet har ikke gjort noen feil mot th. Han har forsvarer bekostet av det offentlige og fr sine ankesaker prvd av domstolen. Du mener alts legokatt med teorien om frivillig forsvinning, z, mm tilfrer trden og hyner nivet?
Du fortsetter p et niv det er umulig diskutere p!

Du oppretter en strmann og med den tillegger meg en mening du ikke har funnet grunnlag for tro at jeg har.

Det bedrer ikke akkurat inntrykket!
Citera
2020-08-20, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Han gjr det p vegne av TH og anmeldelsen kan selvsagt vre grunnls.
Det er det spesialenheten etterforsker akkurat n.
Fetad: Du fr mene hva du vil. Vi fr vre enige i vre uenige.

Nr Svein Holden har sagt at han mener at taushetsbelagte opplysninger er kommet ut gjennom lekkasjer fra politiet, s tenker jeg at SH er sikker p at de taushetsbelagte opplysningene er kommet ut gjennom lekkasjer fra politiet.

(06.08.2020)Holden mener at Hagen er forhndsdmt, og at taushetsbelagte opplysninger er kommet ut gjennom lekkasjer fra politiet, melder NRK.
Derfor har vi anmeldt politiet for brudd p taushetsplikten, sier advokaten.
Han peker p at slike lekkasjer er svrt belastende for hans klient og klientens familie.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/no...elder-politiet
Citera
2020-08-20, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Han har helt sikkert ikke ftt sparken! Jeg oppfatter Haris som en svrt dyktig og ambisis jurist som sker karriereutvikling.

Jobben i PST henger hyt og er et skikkelig opprykk. Det er sterk konkurranse om stillinger som dette mellom meget kompetente skere.

Og, for alt vi vet kan han ha skt denne jobben for lenge siden. Saksbehandling av tilsettinger i det offentlige kan ta veldig lang tid. Det er min erfaring.

Man sparkes ikke til slike stillinger som den i PST 😉
Takk! :-) Jeg tror at du har rett i det du skrev her.
Citera
2020-08-20, 22:42
Medlem
Monsens avatar
Citat:

Nr Svein Holden har sagt at han mener at taushetsbelagte opplysninger er kommet ut gjennom lekkasjer fra politiet, s tenker jeg at SH er sikker p at de taushetsbelagte opplysningene er kommet ut gjennom lekkasjer fra politiet.

(06.08.2020)Holden mener at Hagen er forhndsdmt, og at taushetsbelagte opplysninger er kommet ut gjennom lekkasjer fra politiet, melder NRK.
Han peker p at slike lekkasjer er svrt belastende for hans klient og klientens familie.

Jeg har ikke ftt med meg dette. Hva sikter Holden til mht lekkasjer?
Citera
2020-08-20, 22:45
Medlem
Citat:

Holden er i tillegg forhindret fra kommentere lekasjene da han har innsyn i klausulerte dokumenter han har taushetsplikt om.
Citera
2020-08-20, 22:45
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Takk! :-) Jeg tror at du har rett i det du skrev her.

Noen her inne mente at han var sparket pga lekkasjer. Da hadde han neppe ftt jobb i PST 😂 De hemmelige over alle hemmelige sammen med E-tjenesten!
Citera
2020-08-20, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Jeg har ikke ftt med meg dette. Hva sikter Holden til mht lekkasjer?
Det var ikke opplyst om hvem de opplysningene var lekket til, men jeg gjetter at det var avisene slike opplysninger ble lekket til fra politiet og at slike opplysninger ble offentliggjort i avisartikler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in