2020-08-31, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Nettopp, s hvis de hadde opplysninger av saklig art, s ville de holdt seg unna media.
I tilfellet ville de heller forholdt seg til politiet, noe annet fremstr mindre troverdig og mer sensasjonelt.

Ja dr har du sagt en sak igen! Om vittnen i media hade ngot sakligt negativt att komma med,
skulle de inte stlla upp i media.
Till saken kommer att man fr frga om media skt upp dem eller tvrtom.
Citera
2020-08-31, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Havhest skrev ikke det. Jeg har ikke sagt at du har sagt at Havhest pstr det samme som deg.

Hvor har du lest at de papirene var godt gjemt?

Hva mener du med "Havhest skreiv ikke det"?
Citera
2020-08-31, 21:53
Bannlyst
Citat:
Fetad: Hvor har du lest at de papirene var godt gjemt?
Ikke i en eneste av de avisartiklene som jeg har lest om saken, har det sttt noe om at de papirene var godt gjemt.

Dessuten, hvis TH hadde vrt skyldig (noe som jeg IKKE tror at han er) s hadde han da sikkert kommet til lete gjennom huset etter "farlige papirer" og fjernet de. Nei, jeg tenker at TH ikke har noe skjule.

Hvorfor nektet han da p at de hadde diskutert skilsmisse? Fordi han ikke visste om de papirene. Og hvorfor? Fordi de var godt gjemt.
Citera
2020-08-31, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Jeg har ikke sagt at Havhest pstr det samme som meg. Jeg spurte om hvorfor du ikke heller spr Havhest om hvor hun har lest at de l verst i en bunke?

Citat:
]Hva mener du med "Havhest skreiv ikke det"?[/b]

Kan du lese Havhest sitt innlegg en gang til? Det str et IKKE i teksten
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Papirene var ikke godt gjemt. 6 r gamle papirer ligger ikke verst i bunken.

Hun har vel blitt hacket da - i tiden fr kidnappingen.
Citera
2020-08-31, 21:59
Bannlyst
Citat:
Kan du lese Havhest sitt innlegg en gang til? Det str et IKKE i teksten

Du trenger ikke fylle opp siden med alskens sitater for spamme ned. Jeg vet utmerket godt hva som er sagt og ikke, og har ikke behov for dine multisitater.
Citera
2020-08-31, 22:00
Medlem
Citat:
Hvorfor nektet han da p at de hadde diskutert skilsmisse? Fordi han ikke visste om de papirene. Og hvorfor? Fordi de var godt gjemt.
N lager du deg konklusjoner ut fra ting som ikke er bekreftede fakta.
Det fetade: er ikke kommet frem i media.

Han har ikke nektet p at temaet skilsmisse har vrt oppe:

Like etterp nyanserer han utsagnet noe og sier at han kan ha nevnt skilsmisse som et lsningsforslag etter en bestemt konflikt, men at de aldri har satt seg ned for diskutere det serist.
Han flger opp med at de selvflgelig har pratet om det, men at de ikke har gtt til hver sin advokat og pratet om det, i alle fall tror ikke Tom Hagen det, gr det frem av avhret fra vinteren 2019.
...
Nr avhreren ber Tom Hagen om forklare nrmere er svaret nedfelt slik:
Konfliktfylt kan bety at de er i nrheten av bli skilt, og det har de aldri diskutert, s vidt han husker. Det har vrt konfliktfylt i den forstand som fornrmede har fortalt om tidligere i avhret og det var en konflikt som varte. En stor konflikt i et ekteskap, men ikke s stort at det ble skilsmisse. De var innstilt p rydde opp og la tiden lege det meste.

vg.no/nyheter/innenriks/i/pL3o2E/opplysninger-til-vg-fant-signerte-separasjonspapirer-i-hagen-huset
Citera
2020-08-31, 22:03
Bannlyst
Citat:
N lager du deg konklusjoner ut fra ting som ikke er bekreftede fakta.
Det fetade: er ikke kommet frem i media.

Han har ikke nektet p at temaet skilsmisse har vrt oppe:

Like etterp nyanserer han utsagnet noe og sier at han kan ha nevnt skilsmisse som et lsningsforslag etter en bestemt konflikt, men at de aldri har satt seg ned for diskutere det serist.
Han flger opp med at de selvflgelig har pratet om det, men at de ikke har gtt til hver sin advokat og pratet om det, i alle fall tror ikke Tom Hagen det, gr det frem av avhret fra vinteren 2019.
...
Nr avhreren ber Tom Hagen om forklare nrmere er svaret nedfelt slik:
Konfliktfylt kan bety at de er i nrheten av bli skilt, og det har de aldri diskutert, s vidt han husker. Det har vrt konfliktfylt i den forstand som fornrmede har fortalt om tidligere i avhret og det var en konflikt som varte. En stor konflikt i et ekteskap, men ikke s stort at det ble skilsmisse. De var innstilt p rydde opp og la tiden lege det meste.

vg.no/nyheter/innenriks/i/pL3o2E/opplysninger-til-vg-fant-signerte-separasjonspapirer-i-hagen-huset

N har du klippet bort det frste der han nektet for at de hadde diskutert skilsmisse.
Citera
2020-08-31, 22:04
Medlem
Citat:
Du trenger ikke fylle opp siden med alskens sitater for spamme ned. Jeg vet utmerket godt hva som er sagt og ikke, og har ikke behov for dine multisitater.
Du ga uttrykk for at du ikke forsto mitt svar. Det ble en misforstelse kanskje?
Citera
2020-08-31, 22:05
Medlem
Citat:
Haha, en hacker har hacket maskinen for kunne se p annonser p finn.no. Og hvilken grunn skulle det vre? Ramme TH? F politiet til tro at Anne ville ut av forholdet snn at TH skulle bli rammet?
De har mere enn det med finn.no og facebook for si det snn.
Mulig det var hackeren (en av kidnapperne) som (egentlig) s etter leiligheter (Det kunne i sfall blitt avslrende).

Ang 6 r gamle papirer - de ligger ikke verst i bunken ;-)))
Citera
2020-08-31, 22:07
Medlem
Citat:
N har du klippet bort det frste der han nektet for at de hadde diskutert skilsmisse.
Og du hopper glatt over det andre han sa?
Det er en grense for hvor lange sitat det tillates poste p FB.
Citera
2020-08-31, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
N er det helt tullete her, nr man ser hvordan TT i flokk gr til angrep p Fenvatnet og bedriver ordklveri istedenfor diskutere saklig s er bunnivet ndd.
Synes du at det er saklig dikte opp "fakta" og presentere det her p FB som fakta og presentere sine konklusjoner som er basert p ting som ikke er dokumenterte fakta men som kan vre oppdiktet?

Brezjnev skrev:
For vrig: er det bare meg, eller har flodblgen av lekkasjer stoppet litt opp etter at Hrenovicas sjef tok noen grep innad i politiet?
http://vgd.no/samfunn/aktuelt/tema/1...9427/#49649427

Det kan virke som om noen har tatt noen grep ja.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-31 kl. 22:15.
Citera
2020-08-31, 22:14
Medlem
Citat:
Synes du at det er saklig dikte opp "fakta" og presentere det her p FB som fakta og presentere sine konklusjoner som er basert p ting som ikke er dokumenterte fakta men som kan vre oppdiktet?

Jeg synes ikke du br bidra til eskalere dette tulleriet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in