2020-08-31, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Papirene var 6 r gamle, og bare det at hun gr til det skritt skrive og signere disse sier jo sitt.
Kanskje hun fryktet for konsekvensene, og fant ut at hun mtte legge en god plan frst. Hun mtte vente til at hun hadde en fast inntekt. Alderspensjonen. Uten den sto hun p bar bakke.
Papirene var godt gjemt, og det sier meg at hun fryktet hva som kunne skje nr TH fikk rede p dette. Hun kjenner han jo godt etter 50 rs ekteskap.
Det er riktig at hun hadde en liten tomt p fjellet utenfor Gjvik, men at hun sitter ser p spesifikke leiligheter til leie, kan ikke settes i sammenheng med denne, uansett hvor mye du mtte nske det
Pfallende at rett fr hun ble borte, s satt hun s p disse leilighetene, og ikke ellers. Det er strre sjanse for at hun leitet etter en plass bo, enn at hun satt leitet etter hus som hun kjente gjenn for mimre i gamle minner.
Har du en link til det uthevede?
Nr jeg googler s finner jeg bare "nesten 10 r"
Citera
2020-08-31, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Naboer har hrt mye hylytt krangling fra boligen.
Har du en link til det?
Citera
2020-08-31, 21:19
Medlem
Citat:
Papirene var 6 r gamle, og bare det at hun gr til det skritt skrive og signere disse sier jo sitt.
Kanskje hun fryktet for konsekvensene, og fant ut at hun mtte legge en god plan frst. Hun mtte vente til at hun hadde en fast inntekt. Alderspensjonen. Uten den sto hun p bar bakke.
Papirene var godt gjemt, og det sier meg at hun fryktet hva som kunne skje nr TH fikk rede p dette. Hun kjenner han jo godt etter 50 rs ekteskap.
Det er riktig at hun hadde en liten tomt p fjellet utenfor Gjvik, men at hun sitter ser p spesifikke leiligheter til leie, kan ikke settes i sammenheng med denne, uansett hvor mye du mtte nske det
Pfallende at rett fr hun ble borte, s satt hun s p disse leilighetene, og ikke ellers. Det er strre sjanse for at hun leitet etter en plass bo, enn at hun satt leitet etter hus som hun kjente gjenn for mimre i gamle minner.
Citat:
Papirene var godt gjemt, og det sier meg at hun fryktet hva som kunne skje nr TH fikk rede p dette.
Papirene var ikke godt gjemt. 6 r gamle papirer ligger ikke verst i bunken.
Citat:
Pfallende at rett fr hun ble borte, s satt hun s p disse leilighetene, og ikke ellers.
Hun har vel blitt hacket da - i tiden fr kidnappingen.
Citera
2020-08-31, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Har du en link til det?
nei, men jeg kjenner til noen som har vrt nabo.
Citera
2020-08-31, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iditarod
N har jeg pvist at du bruker husverten som sannhetsvitne, for derved styrke ex-svogerens troverdighet. Dette hadde du selvflgelig ikke dekning for.I min forrige kommentar, sa jeg at vi kan avslutte dette.
Og n er du igang igjen!
"Klippe, klippe" sa kjerringa mot strmmen.

Har aldri sagt at husverten har sagt noe negativt om TH.
Hm, det plager deg mer enn jeg frst antok nr det gjelder at jeg har redegjordt for THs motiv.
Nemlig at han er psykopat og at AE ville skilles, men ble drept fr hun ndde s langt.
Tidligere har jeg omtalt deg som sint og krakilsk, men rabiat er vel mere det rette omtale deg som
Det virker som at du vil sitte prate i ring til evig tid om denne husverten, noe som er din favoritt, prate i ring, s videre diskusjon kan vi kanskje ta pm.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-08-31 kl. 21:30.
Citera
2020-08-31, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Har du en link til det uthevede?
Nr jeg googler s finner jeg bare "nesten 10 r"

De var nesten 10 r nr Holden omtalte papirene, eller mere nyaktig 8 r, noe som han har strukket ut til bli 10. Men i 2018 s var papirene 6 r gamle, og det er det vi m se p, hvor gamle papirene var nr Anne ble borte.
Papirene er fra 2012, og du finner ingen link til det, men ha det i mente, for det kommer til bli offentliggjordt fr eller seinere, og da vil du se at jeg hadde rett.
Citera
2020-08-31, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest

Haha, en hacker har hacket maskinen for kunne se p annonser p finn.no. Og hvilken grunn skulle det vre? Ramme TH? F politiet til tro at Anne ville ut av forholdet snn at TH skulle bli rammet?
De har mere enn det med finn.no og facebook for si det snn.
Citera
2020-08-31, 21:34
Medlem
Citat:
Fetad: Hvor har du lest at de papirene var godt gjemt?
Ikke i en eneste av de avisartiklene som jeg har lest om saken, har det sttt noe om at de papirene var godt gjemt.

Dessuten, hvis TH hadde vrt skyldig (noe som jeg IKKE tror at han er) s hadde han da sikkert kommet til lete gjennom huset etter "farlige papirer" og fjernet de. Nei, jeg tenker at TH ikke har noe skjule.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-31 kl. 21:41.
Citera
2020-08-31, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Fetad: Hvor har du lest at de papirene var godt gjemt?
Ikke i en eneste av de avisartiklene som jeg har lest om saken, har det sttt noe om at de papirene var godt gjemt.

Hvorfor spr du ikke heller Havhest om hvor hun har lest at de l verst i en bunke?
Citera
2020-08-31, 21:42
Medlem
Citat:
Hvorfor spr du ikke heller Havhest om hvor hun har lest at de l verst i en bunke?
Havhest skrev ikke det som du pstr her. Jeg spurte deg: Hvor har du lest at de papirene var godt gjemt?
Diktet du opp den pstanden?
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-31 kl. 21:45.
Citera
2020-08-31, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Havhest skrev ikke det som du pstr her. Jeg spurte deg: Hvor har du lest at de papirene var godt gjemt?
Diktet du det opp?

Jeg har ikke sagt at Havhest pstr det samme som meg. Jeg spurte om hvorfor du ikke heller spr Havhest om hvor hun har lest at de l verst i en bunke?
Citera
2020-08-31, 21:50
Medlem
Citat:
Jeg har ikke sagt at Havhest pstr det samme som meg. Jeg spurte om hvorfor du ikke heller spr Havhest om hvor hun har lest at de l verst i en bunke?
Havhest skrev ikke det. Jeg har ikke sagt at du har sagt at Havhest pstr det samme som deg. Men du skrev dette som Havhest IKKE har sagt : Hvorfor spr du ikke heller Havhest om hvor hun har lest at de l verst i en bunke?

Hvor har du lest at de papirene var godt gjemt?
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in