Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-03, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Interessant dette.

Kan det for eksempel vre at fallet ned trappen, som det har vrt s mye snakk om, skjedde p kvelden dagen fr AEH forsvant?

(Ha meg unnskyldt hvis det finnes opplysninger som jeg burde kjent til.)

Det umiddelbare sprsmlet blir selvflgelig: Hvordan forklarer man deretter alle livstegn fra AEH dagen etterp?

Interessant tanke men det var nok p samme dag:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...braa-bevegelse

Den aktuelle applikasjonen med skrittsensor viser en br bevegelse eller et brtt fall i tidsrommet mellom klokken 09.16 og 10.07 p forsvinningsdagen, 31. oktober 2018, fr VG opplyst.
Citera
2020-09-03, 20:44
Medlem
Citat:
Interessant dette.

Kan det for eksempel vre at fallet ned trappen, som det har vrt s mye snakk om, skjedde p kvelden dagen fr AEH forsvant?

(Ha meg unnskyldt hvis det finnes opplysninger som jeg burde kjent til.)

Det umiddelbare sprsmlet blir selvflgelig: Hvordan forklarer man deretter alle livstegn fra AEH dagen etterp?
Mulig dette hjelper, men har ikke fulgt med som en hauk selv:
Den aktuelle applikasjonen med skrittsensor viser en br bevegelse eller et brtt fall i tidsrommet mellom klokken 09.16 og 10.07 p forsvinningsdagen, 31. oktober 2018, fr VG opplyst.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...content=na8lXm

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...e-paa-aastedet

Edit: jeg tenkte ogs det hadde skjedd p kvelden , jeg tok feil.
Senast redigerad av Doggerbank 2020-09-03 kl. 20:48.
Citera
2020-09-03, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkPanter2020
Interessant tanke men det var nok p samme dag:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...braa-bevegelse

P den annen side er det jo bare slenge tlf ned trappen om morgenen, inntullet i en hanske, om s var. Samtalen med lnningsperson er det verre med. Men politiet sier de tror ugjerningen har skjedd om morgenen, uansett.
Citera
2020-09-03, 22:13
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Har ngon bil sttt med lyset p ngonstans men motorn avslagen?

THs bil p morgenen sto kanskje med lysene p da den andre bilen kom opp gangstien uten lys p. Navigerte etter baklysene p THs bil?
Citera
2020-09-03, 22:33
Medlem
Vet noen hva slags bil/ merke farge leiebilen til VE var den 31.10? Den bilen som rygget mot Sloraveien skal ha vrt lys/ slvgr
Citera
2020-09-03, 22:39
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
THs bil p morgenen sto kanskje med lysene p da den andre bilen kom opp gangstien uten lys p. Navigerte etter baklysene p THs bil?

Han kanske var ute i skogen och grvde ett hl p natten fre? Och rullade bilen hem....?

Jag vet fr lite om bilar o tillbehr... Kan han ha haft anledning att ha tv batterier med, och skifta, och sen skiftat igen nr han kom hem, och ett har laddat ur och det andra har slngts fr att dlja vad han gjorde?

Nn vrmefilt eller -slinga fr att hlla tjlen ur jorden?
Citera
2020-09-03, 22:53
Medlem
Citat:
Wow! Hvor har du disse tallene fra?
Jeg har ikke tall, men det er voldsomt med Passat og Ford polisen har, det stemmer. De holder til ikke s langt fra der jeg bor.

Fant en artikkel med litt av tallene du kommenterte p og fant sitatet Nyere Mercedes og BMW-er i tillegg til Ford Mondeo og Ford Focus er typiske kandidater til vre sivile politibiler i Norge

Vi fr nok vite hvilke underskelser som ble utfrt snart, jeg tror det bygger seg opp mot rettsak.
Citera
2020-09-03, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Jeg vil gjerne skrive litt om hettemann 1 og 2. HM1 dukker opp p kamera kl10:25.
GM ringte fra TH sin telefon 10:06, 10:07.
Anrop er slettet og nyaktig samtidig blir hennes telefon i ro.
10:07-10:25 er et greit estimat ta seg fra Futurum og plassen Der han blir filmet frste gang. Alts den samtalen er et signal -n kommer jeg feks.
S kommer vi til parkeringsplassen. Her steller han seg opp bak noen store dunker el stopper opp og titter seg tilbake. Dette er typisk det de lrer i militre ta dekke bak noe stort tilfelle noen flger etter deg.
S kommer vi til huset, hvor stigen sto til 2 etasje. Tror den handlet om en rmningsvei for GM. Utgangsdren nede var risiko derfor var den lst med horn.
S kommer vi til neste video. Se hvordan han gr midt mellom strekene. Litt OCD her ser det ut som.
S kommer hettemann2. Gr nyaktig bak og de hahelt like jakker, ser ut som bl med lys glidels og hette.
Siden TH ikke har vrt i militre holder jeg en knapp p VE.
Kan det passe med tiden at H1 og H2 mtes der vi ser de p video. Jeg tror gm1, h2 er i huset og la fra seg aehs tlf nr gm2, h1, ringte p den. Dette er avtalt p forhnd. Det ser ut som h2 har sprox.
Citera
2020-09-03, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Det er absolutt mulig noe som blir underskt.

Citroenen kan ha vrt parkert p Futurum, og TH byttet bil p vei til Shell f.eks.

Edit: Kanskje planen var at Focusen skulle fjernes fr politiet kom til S4, men da de nektet og heller bestemte mte TH p Shell i stedet, kan planen ha blitt endret.

Han ble kjrt til Futurum og mtte skynde seg og bytte bil.

Hva slags leiebil hadde VE ?
Citera
2020-09-03, 23:27
Medlem
Breaking news!
Krimpodden starter hstsesongen med en ny episode. Episoden er viet Bert*eussen-saken.
Tirsdag 8.september begynner rettssaken. Noen som fler seg kallet til starte en trd om denne saken?
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...krimpodden-her
Citera
2020-09-03, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rips
Jeg har ikke tall, men det er voldsomt med Passat og Ford polisen har, det stemmer. De holder til ikke s langt fra der jeg bor.

Fant en artikkel med litt av tallene du kommenterte p og fant sitatet Nyere Mercedes og BMW-er i tillegg til Ford Mondeo og Ford Focus er typiske kandidater til vre sivile politibiler i Norge

Vi fr nok vite hvilke underskelser som ble utfrt snart, jeg tror det bygger seg opp mot rettsak.
Det haster jo litt. Han kan f tilbake huset 21 sept? Med mindre en forlengelse blir godtatt? Undrer p hvorfor politiet har vrt der s lite, det er jo bare snakk om noen f dager sammenlagt. Ikke vrt der siden begynnelsen av august n. Venter p prver? Vrt nevnt her fr at en helseapp/ skritteller skal brukes i saken mot Bertheussen. Tror Legokatt har rett, at det er mlingene det jobbes med fra bilen.
https://www.abcnyheter.no/nyheter/no...ot-bertheussen
Bortsett fra det er jeg litt sjokka over at ikke grenseovergangene ble varslet med en gang bortfringen skjedde, for de trodde jo frst det var en bortfring. Har de vrt s sikre med en gang at det var TH? Litt ufattelig.
https://hadeland.no/kidnapping/anne-...-s/5-21-469882
Senast redigerad av Doggerbank 2020-09-04 kl. 00:01.
Citera
2020-09-03, 23:37
Medlem
Hva slags biler har BB og RU ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här