2020-09-09, 09:32
Medlem
Slik jeg har forsttt det, ringte ikke TH til ndnummer, men kun til politiets vanlige nr( noe som er oppsiktsvekkende i seg selv)
Noen som vet om disse samtalene blir tatt opp?
Citera
2020-09-09, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Slik jeg har forsttt det, ringte ikke TH til ndnummer, men kun til politiets vanlige nr( noe som er oppsiktsvekkende i seg selv)
Noen som vet om disse samtalene blir tatt opp?
Fra Tom Hagen, iflge egen forklaring, gikk inn dren sin, til han ringte politiets ndnummer klokken 14.08, gikk det omkring 35-40 minutter.
tv2.no/a/11535844/

Samtaler til ndnummer blir tatt opptak av.
Citera
2020-09-09, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Fra Tom Hagen, iflge egen forklaring, gikk inn dren sin, til han ringte politiets ndnummer klokken 14.08, gikk det omkring 35-40 minutter.
tv2.no/a/11535844/

Samtaler til ndnummer blir tatt opptak av.

Ja men jeg mener jeg leste et sted at han ikke ringte ndnr, skal se om jeg finner det. Men nsker fortsatt svar, dersom noen vet noe om det?
Citera
2020-09-09, 10:00
Medlem
Slettsnokens avatar
Jeg tror likbilen ble parkert sent p kvelden/natten, og at sjfren har skaffet seg et solid ailibi.

Det er trolig gjort mye og lange forberedelser med tanke p alibi, bompasseringer, videokamera, telefoner osv.

Biler, skilter, bombrikker, telefoner, Sprox osv er trolig fremskaffet til dette formlet, s private telefoner og biler som ikke skulle brukes til alibi er ikke med.

S vidt jeg har forsttt blir alle telefoner til politiet tatt opp, fordi folk bruker begge numre ogs ved kriser.
Citera
2020-09-09, 10:09
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Ingen ny podcast. Trodde man skulle flge opp denne saken med podcaster. Drlig av journalistene. N har de ikke noe skrive, og Milli har ikke laget flere podcaster.

Det var stille lenge sist ogs, fr de p dramatisk vis pgrep TH p vei til jobb den morgenen.
Tror du det brygger opp til et gjennombrudd i saken?
Citera
2020-09-09, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Jeg tror likbilen ble parkert sent p kvelden/natten, og at sjfren har skaffet seg et solid ailibi.

Det er trolig gjort mye og lange forberedelser med tanke p alibi, bompasseringer, videokamera, telefoner osv.

Biler, skilter, bombrikker, telefoner, Sprox osv er trolig fremskaffet til dette formlet, s private telefoner og biler som ikke skulle brukes til alibi er ikke med.

S vidt jeg har forsttt blir alle telefoner til politiet tatt opp, fordi folk bruker begge numre ogs ved kriser.

Takk. Bil som er brukt er nok kamuflert ja, men jeg har en flelse av at VE sin leiebil er involvert p noe vis. Mistenkelig leie en bil akkurat da og itillegg lyve om alibi.
Citera
2020-09-09, 10:17
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Takk. Bil som er brukt er nok kamuflert ja, men jeg har en flelse av at VE sin leiebil er involvert p noe vis. Mistenkelig leie en bil akkurat da og itillegg lyve om alibi.

Ja, det er noe rart med bde leiebilen og den turen. Han har vel forklart seg litt tuklete om dette ogs.
Citera
2020-09-09, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Tror du hun reiste fra Lier til S4 uten ha med seg mobilen?

Damer er utrolig dyktige til veldig mye, men min erfaring er at de sjelden er flinke til rygge.

Jeg synes liksom ikke hypotesen din gr helt opp.

😂 nei du har rett i at menn ofte er bedre til det. Tror nok ogs det var en mann i bilen som rygger p en smal gangvei. Jeg tror ikke det er datteren. Men mye annet er jeg enig
Citera
2020-09-09, 10:23
Medlem
Citat:
Ja, det er noe rart med bde leiebilen og den turen. Han har vel forklart seg litt tuklete om dette ogs.

Ja han fikk en annen til lyve for seg i avhr, som senere trakk det. Kan ha en forklaring men det har ikke kommet frem.
Citera
2020-09-09, 10:25
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
😂 nei du har rett i at menn ofte er bedre til det. Tror nok ogs det var en mann i bilen som rygger p en smal gangvei. Jeg tror ikke det er datteren. Men mye annet er jeg enig
Jeg tror dere tar feil, hestejenta er nok vant til ta i et tak, kjre store biler, hestehenger o.l s rygge opp der var sikkert en smal sak.
Citera
2020-09-09, 10:28
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Jeg tror dere tar feil, hestejenta er nok vant til ta i et tak, kjre store biler, hestehenger o.l s rygge opp der var sikkert en smal sak.

Men hva med mobilen hennes? Dratt hele veien fra Lier for vre i S4 en dag eller to, uten ha med mobilen? Hva skulle hun bruke om hun skulle kontakte noen? Og Ville det ikke vre rart om hennes egen var helt uten aktivitet der hjemme i Lier?
Citera
2020-09-09, 10:57
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Men hva med mobilen hennes? Dratt hele veien fra Lier for vre i S4 en dag eller to, uten ha med mobilen? Hva skulle hun bruke om hun skulle kontakte noen? Og Ville det ikke vre rart om hennes egen var helt uten aktivitet der hjemme i Lier?
MGM i S4 m uansett hvem det var ha vrt uten mobil, hvem skulle kontaktes?

Alle MGM visste hva som skulle skje, alt var nye planlagt med stoppeklokkepresisjon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in