2020-10-09, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunterrr
Trusselbrevet er trolig laget for forvirre ja. Enig i det. Ser likevel det som meget usannsynlig at TH str bak det brevet.

Hvorfor det ? Tror ikke at noen her har den kompetansen som kreves for finne ut akkurat det.
Citera
2020-10-09, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hunterrr
Jeg aner ikke noe om det.

Nei, det gjr ikke jeg heller, men er ikke det sannsynlig siden han er av en yngre generasjon?
Citera
2020-10-09, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Se der ja, der har du jakka

Ja, m nesten vre den.
Citera
2020-10-09, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Nei, det gjr ikke jeg heller, men er ikke det sannsynlig siden han er av en yngre generasjon?

Sprs hvilket forhold de har da. Det vet vi ikke.
Citera
2020-10-09, 19:39
Medlem
Citat:
(Hettemannen)
Missing Link Youcon jakke, selges bl.a p G-sport Metrosenteret.
https://imgur.com/a/Fg3QT89

Ja bra jobbet som vanlig!
Citera
2020-10-09, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Myrhull er det minst smarte stedet gjemme lik. Myr skiller ut stoffer som konserverer/balsamerer. Man kan finne perfekt bevarte lik i myrhull flere tir etter at de havnet der.

Jeg hper virkelig hun blir funnet.
Og er hun i en myr s er jo muligheten til stede. Jeg tror ikke hun er opplst i noe, men den muligheten er jo ogs tilstede. Da vil det vre umulig.
Senast redigerad av Frokendektektiv 2020-10-09 kl. 19:45.
Citera
2020-10-09, 19:50
Medlem
Citat:
(Hettemannen)
Missing Link Youcon jakke, selges bl.a p G-sport Metrosenteret.
https://imgur.com/a/Fg3QT89

Bingo!

Billigste (899,.) Gore-tex jakka du fr, passer en gammel gjerrigknark som ogs kjper Sprox-sko p Sparkjp ...
Citera
2020-10-09, 19:53
Medlem
Citat:
Hvorfor gikk han ikke til snnen da som kanskje var mere teknisk begavet, istedetfor risikere konas liv?
Jeg reagerte ogs p "maset" om ny pc og hinting om at TH er en sykt gjerrig fyr. Bokstavelig talt. Kanskje han gikk til snnen? Eller er snnen forfatteren? Han kjenner jo TH og hans mte formulere seg p. Har sikkert vrt drittlei de lange brevene og notatene til faren sin. Og har nok ogs vrt frustrert og sint over penger og prioriteringer i familien.
Citera
2020-10-09, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doggerbank
Takk, n fikk jeg meg en god latter😂 Men alts enig, har bare s vanskelig for tro at han kan vre noe hettemann. Jeg fr det bare ikke til henge i hop. Noen av disse som liksom som skal vre involvert ser ut som enten kosebamser eller ste datanerder. Jeg tror RU er lurt opp i stry s det batter.
Datanerd med dollartegn i ynene kan ha vanskeligheter med si nei til en hval, men ser poenget.
Citera
2020-10-09, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Jeg reagerte ogs p "maset" om ny pc og hinting om at TH er en sykt gjerrig fyr. Bokstavelig talt. Kanskje han gikk til snnen? Eller er snnen forfatteren? Han kjenner jo TH og hans mte formulere seg p. Har sikkert vrt drittlei de lange brevene og notatene til faren sin. Og har nok ogs vrt frustrert og sint over penger og prioriteringer i familien.

Kunne ikke vrt mer penbart at brevet er skrevet av TH selv.

Han kjenner tydeligvis seg selv
Citera
2020-10-09, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Ja mulig det er RU han passer bra bde med hyde, samt at han trolig er involvert i saken. Jeg tror hettemann 2 er ukjent for oss og jeg er sikker p at han er involvert.
Like klr, gr sammen mot ishallen osv
H2 ligner litt p ghh i stilen men er ikke lenger like overbevist at han er involvert. Var egentlig kun fordi han var hyre hnd lenge og fratrdte i forbindelse med planlegging av drap p aeh. For deretter ha kontakt og hjemmemte med ghh to dager fr. Ghh var svrt opptatt av at han har lagt igjen dnaspor i bolig og at det var en utenlandsk bande. Hadde ogs lite tid snakke med th da han ringte om saken. Pussig at han ikke hadde snakket om saken fr og senere. Ville angivelig skne han og de snakket ikke privat. Nesten Kun om trening. Var litt rar i en av podkastene tidlig men i senere avisreferater fremstod han mer reflektert.
Citera
2020-10-09, 20:08
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Bingo!

Billigste (899,.) Gore-tex jakka du fr, passer en gammel gjerrigknark som ogs kjper Sprox-sko p Sparkjp ...
Selges ogs p Coop Obs. Sikkert bevisst valg bruke en slik jakke som det selges 1000-vis av i butikker som har 1000-vis av kunder hver dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in