Citat:
LGNER! Jeg redigerte innlegget kl. 08.58, og du siterte det innlegget kl 09.09.
Nr du siterer et innlegg, hvorfor skriver du ikke et svar som er relevant for saken og det som jeg spurte om, som bl.a. dette?! :
Jeg spurte deg: "Du kan kanskje fortelle om hvorfor sporene p skjorta ikke var et spor allikevel?"
Nr du siterer et innlegg, hvorfor skriver du ikke et svar som er relevant for saken og det som jeg spurte om, som bl.a. dette?! :
Jeg spurte deg: "Du kan kanskje fortelle om hvorfor sporene p skjorta ikke var et spor allikevel?"
Citat:
Jeg har kun lest VGs dekning avsaken. Nettutgaven og VG+, ikke papirutgaven. Det som slr meg, er VG har en veldig god, og ikke minst objktiv dekning. P videoen uttrtykker Mill* og Li*r h*rst, at de tviler p at politiet har veldig mye sl i bordet med, men m selvsagt legge til at det kan dukke opp nye ting. VG viser til indisier, men ppeker at flere av disse er svake. S svake at de ble avvist av retten, eller at politiet har vurdert disse s svake, at de ke kan legge det frem for retten.
For de som har bastante meninger om skyldsprsmlet, m dette ha vrt nedslende lesning. Noen spdde at politiet og media kanskje ville komme med nyheter. Det som er nytt, er AEHs kjrlighetserklring til ektefellen, Og at en venn av TH, nrmest utelukker at TH kan vre skyldig. Det siste har jeg ikke lest, er det publisert kun i papirutgaven?
For de som har bastante meninger om skyldsprsmlet, m dette ha vrt nedslende lesning. Noen spdde at politiet og media kanskje ville komme med nyheter. Det som er nytt, er AEHs kjrlighetserklring til ektefellen, Og at en venn av TH, nrmest utelukker at TH kan vre skyldig. Det siste har jeg ikke lest, er det publisert kun i papirutgaven?
Citat:
Citat:
Vi kan inte se detta video med TH i Sverige d de sprrade. Me ser att vldigt mnga anser att han r skyldig efter ha sett intervjuerna. Jag r enig med dig att s mnga kroppssprk experter vi har i forumet.
Takk for informasjon! :-) Det er trist at det er s mange egenerklrte "spesialister" p kroppssprk og diagnoser m.m. her i diskusjonen som tolker alt som TH gjr og alt som TH ikke gjr som tegn p at han er skyldig. Det er veldig bra at TH har venner og familie som tror p han og som sttter han.
Tror du at politiet snart kommer til fornuft og begynner etterforske mer i andre retninger, slik at det kan bli mulig oppklare denne saken?
Tror du at politiet snart kommer til fornuft og begynner etterforske mer i andre retninger, slik at det kan bli mulig oppklare denne saken?