Citat:
Ursprungligen postat av
nvaf
Jeg blir kvalm av de ondskapsfulle innleggene til enkelte her. Det er ikke spor av empati lese fra enkelte.
Dette er en srgende uskyldig mann i dyp krise som snakker og alt dere gjr er lete etter ting som bekrefter deres hypotese. Dere burde virkelig skamme dere.
Ja, han er verbalt klnete og tankene hopper litt hit og dit og alt han tenkte kommer ikke ut i riktig rekkeflge, men slik jeg hrer dette, s var det frste han tenkte hjerteinnfarkt og s s han trestokken forran dra og skjnte at noe var galt, men p dette tidspunktet ikke hva det var. Det er dessuten ikke lett huske p hvilket tidspunkt han tenke de forskjellige tingene i en slik situasjon.
Det er en grunn til at han har vrt mediasky. Han er ikke flink til uttrykke seg og han har vrt den som har holdt seg i bakgrunnen. Det var kona som snakket og var den sosiale av de to. Mange menn er som han er, drlige p uttrykke seg.
Han virker vre en gammeldags mann og det har sikkert vrt irriterende for kona at det har vrt vanskelig f han med p oppussing og slike ting. At hun har tenkt p skilsmisse mange ganger ogs, alt dette tror jeg p.
Men likevel, det er ikke en drapsmann som snakker her. Dette er ikke en mann som bytter ut verken mbler i huset eller kona si.
Skam dere folkens og forsk vre litt menneskelige.
Det er bare slutte med dette. Du, Havhest, Hellsculls, z-z-z. Dere kommer ingen vei med deres kampanje. Det har blitt klarere og klarere i det siste at TH str bak. Dagbkene, skilsmissepapirene, lgnene, og n sist men ikke minst intervjuet.
TH er en stor manipulerende, kontrollerende og lgnaktig psykopat. Flere og flere ser dette n. Hans familie splittes. Det er mange der som ser n hvem han egentlig er.
Jeg skjnner godt at det m ha vrt svrt utfordrende ha denne manipulatoren i avhr.
Og jeg skjnner godt hvis Holden har ftt seg enda en rynke i sin panne.