2020-11-01, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Helseappen er en del av bevismaterialet i denne saken fra Snartemo i Agder:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-mot-22-aaring

Kan ikke vre s usikkert som Elden vil ha det til denne appen. Hvis politiet skal bygge nok en sak p dette.
Citera
2020-11-01, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Jeg opplever det samme.
I tillegg registrerer jeg en forskjell i kroppssprk og vremte nr han snakker om:

1) kona og dagen hun forsvant (stivt og kunstig, og flakkende- han veier sine ord)
2) seg selv og sine flelser (uanstrengt og naturlig)

At han omtaler AE som det er ufattelig, men forstelig p et vis; det kalles distansering. Et klart tegn p skyld. Sjelden man er vitne til et s tydelig lrebok eksempel som dette, dog.

Et helt, langt intervju i beste sendetid uten en eneste innstendig oppfordring til kidnapperne- det ville vrt min frste, instinktive tanke, en inderlig bnn:
Vr s snill- fortell oss hvor Lisbeth er s vi kan f henne hjem!

Interessante og reflekterte betraktninger fra NRK/Rnneberg etter intervjuet.

Glad for at du skrev dette, n betyr dine tidligere innlegg her enda mindre. Den dagen den skyldige tas s hper jeg at du og flere andre her inne unnskylder dere til TH personlig!
Citera
2020-11-01, 16:22
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
God-dag-mann-kseskaft. Og ellers har du det bra.

Ja. Det er oppsiktsvekkende at TH bestemte at han ikke skulle kontakte angivelige kidnappere slik de ba om.

Men tvinge angivelige kidnappere over p en mer egnet kommunikasjonsplattform ved forholde seg helt taus.

Det henger ikke p greip. Om TH selv trodde kidnappingen var ekte.

Takk for god underholdning! M jo bare sende det ordtaket tilbake til deg da!
Ikke ta svar personlig til deg da. Ikke alle er p et barnslig kranglete niv,s respekter det.
Citera
2020-11-01, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iristo01
Hagen sin ml med intervjue er pvirke info, oss som flger saken. Satser han p f mer stttespillere?deretter hoved mlet hans og sh f saken henlagt.(?)
Det hres som han ikke snakker spontan men med innlrte setninger og trente p det i mange ganger.
Men allikevel sliter han overbevise. Lagt merke til ansikts mimikk og kroppssprk.
Det er synlig at han fler seg ukomfortabel. Og det gjr mann vanligvis nr mann m lyve. Klr seg p nesa - og dekker munn m hnda. slik gjr barn som lyver -dekker munn med hnda.
Det kommer et merkelig smil like etter han svarte p sprsmlet Har du drepte henne?Har du medvirket? Og svaret hans veldig kort,akkurat det same som han brukt mange ganger fr. Ikke noe nytt og uten innspill. Hvorfor smiler han ?Er det fordi han er fornyd med at han klarer svare Nei og han har lurt alle?
Tar seg litt for langt pause med finne ord om kone...
At han ikke opptatt av penger og sosial status er ikke sant.
Man kan ogs se latent aggresjon nr han dytter vekk kameraet.en tre kommer frem da han ikke klarer lese brevet.Skrev han det selv og n m str ansvarlig for det ?Sliten og fler synd p seg selv?
Rettferdighet skal seire,hans ord. Han er opptatt av det. Ordet" rettferdighet "str i trusselbrevet. Og det er neppe tilfeldige.

Interessant at TH i intervjuet nevner rettferdighet, det samme stod i trusselbrevet.
Citera
2020-11-01, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bend123
Fr du spyr ut det innlegget der br du vurdere om du har faglig bakgrunn/kompetanse p kroppssprk. Det br ogs flere av dere andre. Det er pinlig se flere brukere forsker gjette seg fram til hvordan man egentlig skal tolke TH i intervjuet.

Jeg har sett mange youtubevideoer om hvordan avslre en lgner, og jeg har levd endel r. Trenger ikke vre utdannet spesialetterforsker i FBI for kunne se at TH lyver her.
En video var laget av en pensjonert FBI-avhrer. En annen var av en dame som jobbet med noe innen psykologi. Og en rekke andre videoer. Alle nevnte dette med blikk mot hyre fr at svaret kom.
Det er ogs en rekke andre smdetaljer man kan se etter. Sm bevegelser p lippene, yenbrynene osv.
Men at han sitter vrir fingrene er et klart tegn.
Citera
2020-11-01, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Fikk ogs info om at BB fra Drbak var ansatt hos TH n. Det er vel han som har skrevet epostene til Politiet for TH.

Bjrnar Borlaug fra Drbak, gift med operasanger Solveig Kringebotn. Dette er mannen som tidligere jobbet som journalist i Romeriksposten og Romeriksen. Det er han som har skrevet alle E-postene bl.a.
Han og Kringlebotn har 10% i et av THs og Sneves selskaper.
Mange har forvekslet Bjrnar Borlaug med advokat Bjrn Broadwall siden begge omtales som BB.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-11-01 kl. 16:52.
Citera
2020-11-01, 16:49
Medlem
Jeg blir kvalm av de ondskapsfulle innleggene til enkelte her. Det er ikke spor av empati lese fra enkelte.

Dette er en srgende uskyldig mann i dyp krise som snakker og alt dere gjr er lete etter ting som bekrefter deres hypotese. Dere burde virkelig skamme dere.

Ja, han er verbalt klnete og tankene hopper litt hit og dit og alt han tenkte kommer ikke ut i riktig rekkeflge, men slik jeg hrer dette, s var det frste han tenkte hjerteinnfarkt og s s han trestokken forran dra og skjnte at noe var galt, men p dette tidspunktet ikke hva det var. Det er dessuten ikke lett huske p hvilket tidspunkt han tenke de forskjellige tingene i en slik situasjon.

Det er en grunn til at han har vrt mediasky. Han er ikke flink til uttrykke seg og han har vrt den som har holdt seg i bakgrunnen. Det var kona som snakket og var den sosiale av de to. Mange menn er som han er, drlige p uttrykke seg.

Han virker vre en gammeldags mann og det har sikkert vrt irriterende for kona at det har vrt vanskelig f han med p oppussing og slike ting. At hun har tenkt p skilsmisse mange ganger ogs, alt dette tror jeg p.

Men likevel, det er ikke en drapsmann som snakker her. Dette er ikke en mann som bytter ut verken mbler i huset eller kona si.

Skam dere folkens og forsk vre litt menneskelige.
Citera
2020-11-01, 17:00
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krompus
Se hr:
https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/2...3120/avspiller
Kan det vara hon sjlv som frsvunnit och iscensatt utpressningen? Det r ju inte helt omjligt om det nu r s att hon inte skulle f ngot med vid en skilsmssa. Hon kan sitta i utlandet tillsammans med nya mannen i sitt liv och hjrnan bakom hela storyn. Ja inte kunde jag iaf utrna om han r skyldig eller ej efter den dr intervjun. Dock, om jag suttit i hans situation och var oskyldig s hade jag absolut varit mer i affekt och visat det, men det kanske han redan har varit s mnga gnger under dessa tv ren....
Citera
2020-11-01, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iristo01
Hagen sin ml med intervjue er pvirke info, oss som flger saken. Satser han p f mer stttespillere?deretter hoved mlet hans og sh f saken henlagt.(?)
Det hres som han ikke snakker spontan men med innlrte setninger og trente p det i mange ganger.
Men allikevel sliter han overbevise. Lagt merke til ansikts mimikk og kroppssprk.
Det er synlig at han fler seg ukomfortabel. Og det gjr mann vanligvis nr mann m lyve. Klr seg p nesa - og dekker munn m hnda. slik gjr barn som lyver -dekker munn med hnda.
Det kommer et merkelig smil like etter han svarte p sprsmlet Har du drepte henne?Har du medvirket? Og svaret hans veldig kort,akkurat det same som han brukt mange ganger fr. Ikke noe nytt og uten innspill. Hvorfor smiler han ?Er det fordi han er fornyd med at han klarer svare Nei og han har lurt alle?
Tar seg litt for langt pause med finne ord om kone...
At han ikke opptatt av penger og sosial status er ikke sant.
Man kan ogs se latent aggresjon nr han dytter vekk kameraet.en tre kommer frem da han ikke klarer lese brevet.Skrev han det selv og n m str ansvarlig for det ?Sliten og fler synd p seg selv?
Rettferdighet skal seire,hans ord. Han er opptatt av det. Ordet" rettferdighet "str i trusselbrevet. Og det er neppe tilfeldige.

Har du faglig bakgrunn p kroppsprk? Fler du at du har kompetanse p det du skriver som du kan st inne med?
Citera
2020-11-01, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Jeg blir kvalm av de ondskapsfulle innleggene til enkelte her. Det er ikke spor av empati lese fra enkelte.

Dette er en srgende uskyldig mann i dyp krise som snakker og alt dere gjr er lete etter ting som bekrefter deres hypotese. Dere burde virkelig skamme dere.

Ja, han er verbalt klnete og tankene hopper litt hit og dit og alt han tenkte kommer ikke ut i riktig rekkeflge, men slik jeg hrer dette, s var det frste han tenkte hjerteinnfarkt og s s han trestokken forran dra og skjnte at noe var galt, men p dette tidspunktet ikke hva det var. Det er dessuten ikke lett huske p hvilket tidspunkt han tenke de forskjellige tingene i en slik situasjon.

Det er en grunn til at han har vrt mediasky. Han er ikke flink til uttrykke seg og han har vrt den som har holdt seg i bakgrunnen. Det var kona som snakket og var den sosiale av de to. Mange menn er som han er, drlige p uttrykke seg.

Han virker vre en gammeldags mann og det har sikkert vrt irriterende for kona at det har vrt vanskelig f han med p oppussing og slike ting. At hun har tenkt p skilsmisse mange ganger ogs, alt dette tror jeg p.

Men likevel, det er ikke en drapsmann som snakker her. Dette er ikke en mann som bytter ut verken mbler i huset eller kona si.

Skam dere folkens og forsk vre litt menneskelige.

Det er bare slutte med dette. Du, Havhest, Hellsculls, z-z-z. Dere kommer ingen vei med deres kampanje. Det har blitt klarere og klarere i det siste at TH str bak. Dagbkene, skilsmissepapirene, lgnene, og n sist men ikke minst intervjuet.
TH er en stor manipulerende, kontrollerende og lgnaktig psykopat. Flere og flere ser dette n. Hans familie splittes. Det er mange der som ser n hvem han egentlig er.
Jeg skjnner godt at det m ha vrt svrt utfordrende ha denne manipulatoren i avhr.
Og jeg skjnner godt hvis Holden har ftt seg enda en rynke i sin panne.
Citera
2020-11-01, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bend123
Fr du spyr ut det innlegget der br du vurdere om du har faglig bakgrunn/kompetanse p kroppssprk. Det br ogs flere av dere andre. Det er pinlig se flere brukere forsker gjette seg fram til hvordan man egentlig skal tolke TH i intervjuet.
Er helt enig 👍 flaut lese . Akkurat som han skulle ligget i fosterstilling grtet i intervjuet .
Citera
2020-11-01, 17:23
Medlem
Det har blitt spekulert i hvem som har bisttt TH med utforming av blant annet e-poster til politiet. Jeg tror dette er BB, bosatt i Drbak, gift med en kjent operasangerinne.
Jeg mener huske at han p 90-tallet var redaktr for Romeriksen.
https://lokalhistoriewiki.no/wiki/Romeriksen

BB er styreleder i et av THs selskaper:
https://www.proff.no/roller/financia...s/IG8LP9Z0RSY/

BB og kona har en eier andel p 10% via deres selskap Mu*ik A/S. Omtalte BB, m ikke forveksles med advokaten BB. Sistnevnte er bosatt i Sr*msand.
Han kan bisttt med juridiske innspill, men det er nok eks-redaktren som har hjulpet TH med utformingen av disse e-postene.
Advokaten har en rolle i flere av THs selskaper,
https://www.proff.no/rolle/bj%C3%B8r...rumsand/65900/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in