2020-11-02, 01:47
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Hvorfor var det s Sabla trangt der? S jo ut som en gal person hadde vrt interirdesigner.

Drlisten var nedslitt og sofaene var slitne og matchet ikke. Det var altfor mye mbler og virket nesten klaustrofobisk.

Jag tror att det fanns fr mycket mbler dr eftersom de ville ha mer utrymme fr intervjun, allt flyttades bort frn dr de satt utan att tnka p hur det skulle se ut p TV...
Citera
2020-11-02, 01:49
Medlem
Citat:
Som i at den har blitt brukt i 40 r med mye slitasje. N skjnner vi hvorfor de pusset opp utsiden og ikke innsiden av huset. Det var der "nullet" skulle vre.

Dette er tull. AEH jobbet, brukte mye tid p barn og barnebarn, sannsynligvis ikke bare i sitt eget hus. Hun hadde venninner som hun sikkert bde beskte og fikk besk av. I flge bekjente var hun lite opptatt av penger, status og jlerier. Med tanke p dette kallenavnet, ser "Mimmi" er et kallenavn som blir nevnt i media. Kan det vre dette kallenavnet som dattera nevner i brevet som tv2 publiserte? Jeg vet det ble referert til som noe med negativ klang, men det kan jo vre at den "korrekte" TH mente dette ikke hrtes s bra ut i hans rer og at det derfor ble omtalt som negativt.
Citera
2020-11-02, 01:50
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
2.37-2.45: "S dro jeg ca kl 9 p jobb. Og L*sbeth satt og leste sitt, og hun satt i den stolen der da jeg dro p jobb nr vi ... (der gjr TH en bevegelse med hnden mot ansiktet/pannen som for meg ser ut som et vanlig hilsetegn som man gir hverandre nr man tar avskjed, fr han fortsetter setningen) nr jeg dro".
https://www.nrk.no/norge/hagen-barna...dia-1.15224750

Jeg er ganske sikker p at "nr vi..." sammen med det TH som viste med hnden og "nr jeg dro" betyr noe slikt som "nr vi tok avskjed nr jeg dro".

Det var en planerad och redigerad intervju...
Jag ville lta honom vertyga mig om att jag hade fel, och d fr man se den showen dr, jag blev besviken ver det, grnsar till nonsens hela intervjun ....
Citera
2020-11-02, 01:50
Medlem
Theforeigners avatar
Om TH r skyldig s r min teori:

AEH vill av x anledning skiljas, och hon krver i den frbindelse en rimelig del av TH's formue.
TH vil inte g med p skilsmssa och vil inte heller dela sin formue med AEH
AEH hotar d TH att avslja mycket kompromitterende info om TH, till polisen? till media?.
TH beslutar att gra sig av med hotet alts AEH.
TH anlitar torped/torpeder till att utfra handlingen.
Torped/torpederna betalas sedan med de 10 millioner nkr som TH, i Maj 2020, betalar "kidnapparna".
Citera
2020-11-02, 01:51
Medlem
Citat:
2.37-2.45: "S dro jeg ca kl 9 p jobb. Og L*sbeth satt og leste sitt, og hun satt i den stolen der da jeg dro p jobb nr vi ... (der gjr TH en bevegelse med hnden mot ansiktet/pannen som for meg ser ut som et vanlig hilsetegn som man gir hverandre nr man tar avskjed, fr han fortsetter setningen) nr jeg dro".
https://www.nrk.no/norge/hagen-barna...dia-1.15224750

Jeg er ganske sikker p at "nr vi..." sammen med det TH som viste med hnden og "nr jeg dro" betyr noe slikt som "nr vi tok avskjed nr jeg dro".
Enig!
Citera
2020-11-02, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Dette er tull. AEH jobbet, brukte mye tid p barn og barnebarn, sannsynligvis ikke bare i sitt eget hus. Hun hadde venninner som hun sikkert bde beskte og fikk besk av. I flge bekjente var hun lite opptatt av penger, status og jlerier. Med tanke p dette kallenavnet, ser "Mimmi" er et kallenavn som blir nevnt i media. Kan det vre dette kallenavnet som dattera nevner i brevet som tv2 publiserte? Jeg vet det ble referert til som noe med negativ klang, men det kan jo vre at den "korrekte" TH mente dette ikke hrtes s bra ut i hans rer og at det derfor ble omtalt som negativt.
Synes gjerne at det er tull. Men alle kvinner nsker ha det fint rundt seg. Srlig nr du er gift med en milliardr. Hun tilbringer 80 prosent av livet sitt i de omgivelsene. Har aldri mtt en kvinne i hele mitt liv som hadde trivdes der. Mest logiske forklaringen er at hun ikke fikk gehr for pusse opp. Og han satt med pengene.

Hvor mye jobbet hun opp gjennom rene egentlig?
Senast redigerad av StonesThrow81 2020-11-02 kl. 02:05.
Citera
2020-11-02, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Jag tror att det fanns fr mycket mbler dr eftersom de ville ha mer utrymme fr intervjun, allt flyttades bort frn dr de satt utan att tnka p hur det skulle se ut p TV...
Det stemmer sikkert, men det var generelt trangt der.
Kjkkenet var lite og trangt for eksempel.
Citera
2020-11-02, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Om TH r skyldig s r min teori:

AEH vill av x anledning skiljas, och hon krver i den frbindelse en rimelig del av TH's formue.
TH vil inte g med p skilsmssa och vil inte heller dela sin formue med AEH
AEH hotar d TH att avslja mycket kompromitterende info om TH, till polisen? till media?.
TH beslutar att gra sig av med hotet alts AEH.
TH anlitar torped/torpeder till att utfra handlingen.
Torped/torpederna betalas sedan med de 10 millioner nkr som TH, i Maj 2020, betalar "kidnapparna".
Ny teori: AEH vil skille seg og TH legger en plan for beholde henne.
Han hyrer et par torpedoer til kidnappe henne og planen er at TH skal betale henne fri og at hun da skal innse at TH er den rette for henne.
Komplottet kommer ut av kontroll og AE blir drept i S4 og liket gjemmes p et sted ukjent for TH.
Citera
2020-11-02, 02:12
Medlem
Citat:
Tenker du p det rommet som vi ser 1.53 her, som har vindu vendt ut mot grdsplassen og med et spisebord og stoler ved vinduet? https://www.nrk.no/norge/hagen-barna...dia-1.15224750
Det er vel det rommet som er kjkkenstuen? Selve kjkkenet fortsetter kanskje innover i huset fra kjkkenstuen?
Citera
2020-11-02, 02:16
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

Men det fr bara allt att verka nnu mer redigerat, att det inte ser bra ut i huset fr ngon som inte mr bra r normalt, men sedan grs intervjun ngon annanstans n dr det ser ut som det...
ja allt var konstigt tycker jag...
Citera
2020-11-02, 02:20
Medlem
Citat:
Tenker du p det rommet som vi ser 1.53 her, som har vindu vendt ut mot grdsplassen og med et spisebord og stoler ved vinduet? https://www.nrk.no/norge/hagen-barna...dia-1.15224750
Det er vel det rommet som er kjkkenstuen? Selve kjkkenet fortsetter kanskje innover i huset fra kjkkenstuen?
Hva slags ovn er dette forresten? Enten er den dritdyr og retro-ny. Eller s er den stein gammel

Dette er hva jeg tenker p https://imgur.com/slbN3Ev
Citera
2020-11-02, 02:21
Medlem
Citat:
Det kan tenkes at denne setningen ikke ble fullfrt. Det kan tenkes at det han skulle si var: "hvor det kan vre at GM har skjult levningene av L*sbeth", men at setningen ble avbrutt. Videoopptaket er dessuten klippet rett etter at han sa de ordene. Vi vet ikke hva som ble klippet bort.

10.43 i denne videoen: https://www.nrk.no/norge/hagen-barna...dia-1.15224750
Det kan tenkes at setningen var p vei til avsluttes "[...] Hvor det kan vre dumpet" Men SH rakk stoppe ham etter "Hvor det kan vre." (Det gikk naturlig nok litt sakte og litt fort i en snn setting, og det hrer du jo tydelig p videoen ogs, s kanskje han ikke var ferdig likevel...) Om jeg fr ren av spekulere like vilt som deg da? Tror du det finnes en mulighet for at det kan vre snn, eller er det fullstendig utelukket?

Men tilbake til virkeligheten... Setningen ble aldri avbrutt, den ble avsluttet. Du ser ikke selv hvor tunnelsyn du har nr du prver forsvare/bortforklare dette.
Det er klippet fordi noen (SH?) roper "Ja." i bakgrunnen, etter at TH har sagt ferdig en kynisk setning og beveger seg inn i en farlig retning, s han avbryter. SH prver isfall bare gjre sin jobb. P en drlig mte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in