2020-11-04, 23:48
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Jeg er klar over at man ikke trenger signatur. Men visste ikke om dette opplysningsfeltet.

Da er det mest sannsynlig at TH har misbrukt BB sitt navn i det feltet.
Ja, enten det eller at BB bisto men ikke vil vedkjenne seg det i ettertid.
Citera
2020-11-04, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
M se p selve ektepakten der TH skulle betale for noe vedlikehold eller utbedring av eiendommen i Gjvik. Muligens nedbetale noe gjeld.

Om regnestykket er "rettferdig" etter datiden markedspriser.

Jeg synes hennes bistandsadvokat burde g igjennom ektepaktene, og gjre en vurdering av lovligheten av disse.

Og opplyse allmennheten om hva slags flger ektepaktene fikk for AEHs konomiske handlerom.

Gard Lier heter han som ble oppnevnt til hennes bistandsadvokat i april i r.

Advokater tar med renter og verdistigning i kontrakter.
Citera
2020-11-04, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Basta har ikke med det virkelige liv gjre. Og det er virkeligheten som teller. Den retten er ubrukelig
Da regner jeg med den stammer fra 93?

Beviser nok at TH selv utformet ektepakten, fordi den boretten er verdils konomisk og juridisk.
Citera
2020-11-04, 23:51
Medlem
Citat:
I praksis er det ikke vanskeligere enn at noen undersker eierforhold som vi gjr n, og direkte sier det til dem. Eller rykter oppstr, andre i familien blif informert. De kan godt ha ftt greie p det.

Jeg bare forestiller meg at alt som kan minne om kritikk av TH har vrt og er ikke-tema. Noe ingen i familien snakket om. Eller snakker om n, etter at AEH forsvant.

Ektepaktene har nok ikke vrt diskutert pent. Noe sted.

Et gufs fra fortiden, da kvinner var fullstendig underlagt mannen. Dette er konomisk undertrykking som jeg ikke trodde forekom i vre dager.
Citera
2020-11-04, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Hvorfor skulle AE bo i S4 hvis hun vil skilles?

Det er ingen vits i forklare oss hva en borett er for det skjnner alle.
Hvis alle skjnner hva en borett er - hvorfor spr du da om hva hun skal med den?

Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Alle advokatene ser ut til tale THs sak.

Er hennes borett tinglyst da? Hadde hun noen dokumenter p boretten? Hva tror du TH ville ha betalt henne om hun prvde seg?

Denne boretten lser henne fast, og fratar henne rettigheter i det offentlige hjelpeapparatet som skulle ha sikret henne grunnleggende konomiske rettigheter.
Selvflgelig er den tinglyst!
Selve konseptet med en borett er at den er en heftelse ved huset, at det ikke kan selges uten at retten flger med.

Skjnner ikke helt hvordan den skal lse henne fast, det er bare en rettighet.
Hun har uansett 200k p konto og eiendom som er i veien for sosialsttte.

Citat:
Basta har ikke med det virkelige liv gjre. Og det er virkeligheten som teller. Den retten er ubrukelig
Dette vet du best
Citera
2020-11-04, 23:54
Medlem
Jeg har sett Gone Girl igjen(flere r siden sist). Jeg tror TH ogs har sett den(eller lest boka?). Kanskje fr forsvinningen, kanskje etter? Det vil i alle fall vre kjekt for ham om vi alle tror det er snn det henger sammen. Han hinter forsiktig om at han hpet hun bortfrte seg selv. I denne filmen er damen som forsvinner psykopat og ektemannen trosser advokatens rd og overbeviser opinionen med sin sjarm om at han er et ekte menneske og ingen drapsmann. Synes TH har latt seg inspirere til intervjuet, men han er ingen Ben Affleck 😅 damen gr ogs anonymt online for prve svekke opinionen om ektemannen.
Er det katten i Tom og Jerry som heter Tom? Lange skrevne teorier. Villet villedning. Hmm.

Ser et drag av "disgussed" over munnen nr han snakker om skilsmissepapiret han ikke visste om. At hun vget.

Hadde passet bra om vi trodde AEH var som psykopaten Amy, ja. men det er vel heller omvendt...Bortfrte seg selv og stakkars TH.
Eventuelt kan vi jo finne andre damer peke p KK eller VO eller honey trap.

Interessant med mer innsikt i ektepakten, stakkars menneske og barna vet vel ikke bedre, dette var oppveksten deres.

Jeg hadde nylig en lengre telefonsamtale med tenringssnnen til en venninne, mens jeg trodde jeg snakket med henne for det var hennes telefonnummer. Jeg har jobbet mye p telefon og det er tilogmed bokstaver man ikke hrer forskjell p over telefon. Med litt forberedelse kan man absolutt fake vre en annen, sin mor feks. Selv i en lengre samtale. S lenge man ringer fra deres nummer forventer Ingen at de blir lurt eller analyserer stemmen i stor grad "oppgi timeliste, kontonummer, spr om forslag til oppskrifter til styremte p kvitfjell". Hper de sjekker alibi grundig p disse barna og vger lage alternativ tidslinje der telefonsamtalene ikke er reelt livstegn.
Citera
2020-11-04, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Fungerte boretten i praksis som en husarrest? Dvs at s lenge AE hadde en tinglyst borett s ble hun frarvet all mulighet for f bosttte ved skilsmisse?
Nei, ikke det jeg mente. For f NAV sttte etter skilsmisse s m en ikke bo i samme hus. Da sier NAV nei. Husk p Carl I Hagen i sin tid som ville lfte p dynen hos skilte som fikk stnad. Fordi det kunne vre en liksom skilsmisse for f penger av statskassen. Svindel mente Carl. Og andre var i media og beklaget seg. Min venninne og mannen seksjonerte huset, han i kjellerleiligheten og hun oppe. Hun hadde ikke konomi til kjpe bolig, selv i full jobb som hjelpepleier. Og de strevde lenge med NAV. Det var vanskelig
Citera
2020-11-04, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Hvis alle skjnner hva en borett er - hvorfor spr du da om hva hun skal med den?

Selvflgelig er den tinglyst!
Selve konseptet med en borett er at den er en heftelse ved huset, at det ikke kan selges uten at retten flger med.

Skjnner ikke helt hvordan den skal lse henne fast, det er bare en rettighet.
Hun har uansett 200k p konto og eiendom som er i veien for sosialsttte.

Dette vet du best

Det er du som m vite hva AE skal med boretten hvis hun vil skilles, ikke gir boretten henne noen rett til kaste ut TH heller s da m selvsagt AE flytte ut.

Men du klarer ikke svare for deg heller selv om du er trdstarter eller hva tittelen din var.
Citera
2020-11-04, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Da regner jeg med den stammer fra 93?

Beviser nok at TH selv utformet ektepakten, fordi den boretten er verdils konomisk og juridisk.

Hva mener du. Hvorfor juridisk verdils. Skrev han falskt under? Det kan underskes. Og er sikkert gjort.
Citera
Medlem
Citat:
Ok. Gikk BB p besk der ogs, sosiale sammenkomster
Jeg vet ikke. Jeg finner ikke noe informasjon i noen artikler om dette.

I en VG-artikkel som krever innlogging str dette:
(Jan 9, 2019) " Brodwall ble frst informert 1. november, dagen etter 68-ringens forsvinning, om at det hadde skjedd noe alvorlig med henne. Det var datteren..."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...illiardformuen

Var det flere som ikke er i familie med AE og TH som fikk den samme informasjonen 1.11.2018?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Ja, enten det eller at BB bisto men ikke vil vedkjenne seg det i ettertid.
Vi fr bruke TH som sannhetsvitne nr den tid kommer ; )
Citera
2020-11-05, 00:00
Medlem
Citat:
Hva mener du. Hvorfor juridisk verdils. Skrev han falskt under? Det kan underskes. Og er sikkert gjort.
Si at Anne Elisabeth krever ektepakten omsttt (som jeg tror er lovens begrep)

Da skal dommeren se p hva AEH har av verdier. En slik borett vil dommeren se bort ifra som en verdi.

TH som den syke mannen han er, trodde selvsagt at han "kompenserte" AEH ved gi henne en borett. Men TH er ingen advokat innenfor ekteskapsrett, det beviste han der...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in