Citat:
Ursprungligen postat av
Sugar-Daddy
Det m ha vrt noe brutalt som TH fikk i fleisen som gjorde at han l 2 r p sofaen, og som AE ba om unnskyldning for i alle r etterp.
Jeg hadde en samboer. Nydelig dame. Hun studerte deltid, jobbet nesten ikke, og det ble mye tid til meldinger. Plutselig hadde hun alltid p seg telefonen, den l aldri igjen p bordet. Begynte g i kjole, rettet hret, pudret og sminket seg nr hun skulle p kveldsundervisning. En kveld fikk jeg denne meldingen: "Jeg blir senere". Jeg ringte straks, men telefonen var allerede skrudd av.
Intuisjonen fikk meg til ske opp lrerens adresse, og jeg dro dit. Bilen min som hun lnte, sto parkert utenfor. Jeg fikk mine mistanker bekreftet. Da hun kom hjem p morgenkvisten, fikk hun beskjed om ta med det ndvendige og flytte ut samme dag. S fikk hun 2 uker p hente tingene sine. I tiden etterp angret hun veldig, ba om tilgivelse og gjorde alt hun kunne for f meg tilbake. Vi tok noen fjellturer sammen, og hun flyttet delvis tilbake til meg. Vi hadde det veldig fint, men de vonde minnene kom stadig tilbake, og da hun vurderte flytte hjemover (til en annen kant av landet), s stttet jeg henne i det. Det ble for vanskelig for meg leve med henne etter det hun gjorde.
Dette var litt OT, men jeg har ingen problem med forst at forholdet mellom TH og AEH ble utrolig vanskelig dersom det var utroskap i bildet.