2020-11-27, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Hva med avfring (bajs)? Ville du brukt kaldt vatten da ogs?
Ja fr att inte sprida lukten i huset
Citera
2020-11-27, 21:59
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Stigen l p bakken noen f dager fr den 31.10. En fotograf leverte et fotografi til politiet og fotografiet fra 27.10.2018 viser at stigen l p bakken. Se sitat under og link til artikkel. Ja, du har rett i at et signal kan ha vrt f.eks noe av det du foreslo.

se lnken hr, hr r stegen stende den 27 ...
https://www.nrk.no/norge/disse-bilde...pse-1.14382469
Citera
2020-11-27, 22:01
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luger99
1:der er vel nok av ting som indikerer lang tids planlegging.

2:Antar du mener fotspor her (?)
vanskelig vurdere hvor sterkt det indisiet her.

Nei, det er ikke det. Man trengte bare f tak i en opprettet kryptokonto, som kanskje i utgangspunktet var ment brukt til hvitvasking eller noe annet? RU kunne sikkert hjelpe med det.

2: Ja, jeg mener uten fotspor. Jeg vet ikke om det er spor etter sokker eller sko eller begge deler som mangler, men i intervjuet s satt han i stua med sko p, og da er det kanskje litt tvilsomt om han tok bryderiet med ta a seg skoa om han bekymret hastet inn og lette etter kona som han trodde hadde ftt hjerteinfarkt.. Eller?
Citera
2020-11-27, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Jeg ser at stigen ligger p bakken, lent inntil den hvite muren p husets venstre del.
Hvor ser du at stigen er stende?
Citera
2020-11-27, 22:05
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Jeg ser at stigen ligger p bakken, lent inntil den hvite muren p husets venstre del.
Hvor ser du at stigen er stende?

ja men vad r det som lutar mot terrassen dr d?
greit med den stegen p marken...
Citera
2020-11-27, 22:08
Medlem
Farkostens avatar
Citat:

Kanske det har med "stegingen" att gra?
Citera
2020-11-27, 22:11
Medlem
Citat:
ja men vad r det som lutar mot terrassen dr d?
greit med den stegen p marken...
Ca midt i denne spesial-artikkelen er det et stort fotografi som viser baksiden av huset og en parasoll som er sltt sammen. Kan det vre den parasollen som er synlig (som noen utydelige streker) p det fotografiet i den artikkelen som du linket til?
https://www.vg.no/spesial/2019/ti-topphemmelige-uker/

Jeg synes at de strekene ser ut som kvister eller greiner fra en busk eller et tre.
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-27 kl. 22:14.
Citera
2020-11-27, 22:14
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Ja fr att inte sprida lukten i huset

Der ser du. Dette er jo pinad et helt fag!
Ikke noe rart at jeg benytter meg av vaskeko.... eh.. renholdsbetjent
Citera
2020-11-27, 22:16
Medlem
Citat:
Jag undrar ochs ver det och jag letade efter tidningsrapporter om det frn den tiden men hittade ingenting om det idag ..
men rknar med att de har ftt information om hyrbilen och vgtullar och miltal med mer...

Ja det fr man utg frn. Annars vore det konstigt.
Undrar varfr vi inte fr del av det.
Citera
2020-11-27, 22:19
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ca midt i denne spesial-artikkelen er det et stort fotografi som viser baksiden av huset og en parasoll som er sltt sammen. Kan det vre den parasollen som er synlig (som noen utydelige streker) p det fotografiet i den artikkelen som du linket til?
https://www.vg.no/spesial/2019/ti-topphemmelige-uker/

Jeg synes at de strekene ser ut som kvister eller greiner fra en busk eller et tre.

det kan vara ngot annat av ngot slag, det kan inte hittas i den sneda bilden frn 1881, det finns bara parasoll och rak vgg runt dr, men det ser vitt ut fr mig, det kan ocks vara en plank
Citera
2020-11-27, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Jag har en logisk frklaring til bilen och tiden som sammanfaller med nr TH brukar dra p jobb och den senere tiden till nr han drog p jobb. Min slutsats r att det r en kidnappning som gick fel. Att TH skulle vara inblandad blir d mer osannolikt. Skulle TH vara inblandad hade 7.56 krningen varit ondig d TH kunde avstyra denna. Tror ven polisen brjar att inse det d man vnt tillbaka i hypotesen kidnappning.

Jeg tenker at dette at dette kan vre indikasjon p at hele tidsplanen ble forskjvet pga. teaterbesket kvelden i forveien. Alt ble forskjvet med ca en time.
TH m ndvendigvis ha visst om dette teaterbesket senest i lpet av formiddagen/tidlig ettermiddag 30. okt. Hvis dette har vrt et bestillingsdrap, eller en kidnapping initiert av TH, ville det vil ikke ha vrt et slikt kaos med biler denne morgenen? Da ville vel TH ha varslet eventuelle medskyldige om neste dags tidsforskyvning? Og, hvis TH har hatt noe med dette gjre, s kan det vel ikke ha vrt s vanskelig finne en plausibel grunn til si nei til dette teaterbesket?
Citera
2020-11-27, 22:23
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Ja det fr man utg frn. Annars vore det konstigt.
Undrar varfr vi inte fr del av det.

ja det verkar vldigt konstigt att ngot bara r det tyst om, men d r polisen frmodligen klara med det d
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in