Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-12-19, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Regner med TT vil fylle lrdagen med nye bortforklaringer etter VGs nye opplysninger.
Du kan kanskje heller fortelle om hva du tenker om VGs nye opplysninger og dermed bidra i diskusjonen, enn poste personangrep?!

Jeg tilhrer ikke noe slikt team (TT) som du beskylder meg og andre for tilhre!

Bortforklare hva da mener du? Sitter du p fasiten? Vet du hvem som la artiklene der?

Man kan jo f inntrykk av at du (selv om du ikke vet hvem som la artiklene i huset og selv om du ikke vet hvem som er skyldig!) ser p VGs nye opplysninger som et bevis p at TH er skyldig fordi du allerede har bestemt deg for at TH er skyldig.
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-19 kl. 04:29.
Citera
2020-12-19, 04:40
Medlem
Man br nok passe p ikke ha en eneste aldri s liten krimnovelle i huset og passe p aldri se en eneste kriminalfilm, i tilfelle det skulle skje en forbrytelse og man blir utsatt for mistanke fra folk som har tunnellsyn.

Og drmatten br byttes ut med en stor og saftig stempelpute med bltt blekk, slik at man lager tydelige skoavtrykk etter seg hvor man enn gr. Man br ogs ha med en brbar stempelpute og passe p tilfre friskt blekk p skoslene jevnlig!
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-19 kl. 04:43.
Citera
2020-12-19, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Man br nok passe p ikke ha en eneste aldri s liten krimnovelle i huset og passe p aldri se en eneste kriminalfilm, i tilfelle det skulle skje en forbrytelse og man blir utsatt for mistanke fra folk som har tunnellsyn.

Og drmatten br byttes ut med en stor og saftig stempelpute med bltt blekk, slik at man lager tydelige skoavtrykk etter seg hvor man enn gr. Man br ogs ha med en brbar stempelpute og passe p tilfre friskt blekk p skoslene jevnlig!

Ja, man br passe p og vre forsiktig hvis man bor i et hjem der ens kjreste mest sannsynlig ble drept. Skulle bare mangle. Er man siktet for noe slikt tr man knapt si noe i det hele tatt. Folk med tunnelsyn kunne komme i skade for mistenke uskyldige ektemenn.Ikke rart TH ikke vil snakke mer med politiet. De ville sikkert lurt p bde det ene og det andre avisutklippet. Heeeelt normalt like scrapbooking.
Citera
2020-12-19, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Ja, man br passe p og vre forsiktig hvis man bor i et hjem der ens kjreste mest sannsynlig ble drept. Skulle bare mangle. Er man siktet for noe slikt tr man knapt si noe i det hele tatt. Folk med tunnelsyn kunne komme i skade for mistenke uskyldige ektemenn.Ikke rart TH ikke vil snakke mer med politiet. De ville sikkert lurt p bde det ene og det andre avisutklippet. Heeeelt normalt like scrapbooking.
Det er ikke s veldig mange ti-r siden det var helt vanlig samle p utklipp (utklipp med f.eks interessante saker som man nsket kunne ta frem og lese p nytt eller utklipp med bakeoppskrifter el.l.) fra aviser, ukeblader o.l. (Fr vi fikk datamaskiner og digitale lagringsmuligheter for dokumenter o.l.). Mange samlet slike utklipp i egne bker (der utklippene ble limt inn p ark) eller i permer.

Og for en person som foretrekker ha ting p papir fremfor digitalt (n i 2020 og ogs fremover), synes jeg ikke at det er det minste merkelig spare p avisutklipp.
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-19 kl. 05:29.
Citera
2020-12-19, 05:31
Medlem
Citat:
Det er ikke s veldig mange ti-r siden det var helt vanlig samle p utklipp (utklipp med f.eks interessante saker som man nsket kunne ta frem og lese p nytt eller utklipp med bakeoppskrifter el.l.) fra aviser, ukeblader o.l. (Fr vi fikk datamaskiner og digitale lagringsmuligheter for dokumenter o.l.). Mange samlet slike utklipp i egne bker (der utklippene ble limt inn p ark) eller i permer.

Og for en person som foretrekker ha ting p papir fremfor digitalt (n i 2020 og ogs fremover), synes jeg ikke at det er det minste merkelig spare p avisutklipp.
Ikke merkelig i det hele tatt sfremt det er relatert til arbeid eller hobby/fritid. Men alt tatt i betrakning s er dette et drlige nyheter for TH. Indisierekken begynner bli lang, nesten s man m ha notatbker for holde orden p dem.
Citera
2020-12-19, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Ikke merkelig i det hele tatt sfremt det er relatert til arbeid eller hobby/fritid. Men alt tatt i betrakning s er dette et drlige nyheter for TH. Indisierekken begynner bli lang, nesten s man m ha notatbker for holde orden p dem.
Jeg forstr at du mener det. Vi har forskjellig syn p flere ting
Har du eller noen andre lyst til skrive en liste over indisiene?
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-19 kl. 05:40.
Citera
2020-12-19, 05:43
Medlem
Citat:
Jeg har inntrykk av at det er vanlig vre interessert i ulste saker.
Ja, det er nok vanlig lese artikler, se dokumentarer etc. Det er ikke vanlig klippe ut slike artikler, du ser at dette ikke er gode nyheter for en som er drapssiktet? Du trenger ikke argumentere mer for man m vre helt i tka hvis man ikke ser at dette er litt spesielt.
Citera
2020-12-19, 05:55
Medlem
Vet vi hvorvidt det er snakk om utklipp av de spesifikke artiklene, eller bare hele aviser som inneholder artiklene?
Citera
2020-12-19, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aftonpostarn
Vet vi hvorvidt det er shttps://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/vg-politiet-fant-avisartikler-om-uloste-drap-hjemme-hos-tom-hagen/s/12-95-3424063767nakk om utklipp av de spesifikke artiklene, eller bare hele aviser som inneholder artiklene?
Jeg vet ikke. Jeg fant denne artikkelen n. Har ikke rukket lest den.
https://www.abcnyheter.no/nyheter/no...-hos-tom-hagen

"Under ransaking i Tom Hagens bolig i Lrenskog fant politiet iflge VG artikler om kriminalsaker. Noen av dem handler om uoppklarte drap."
https://www.nettavisen.no/nyheter/in...-95-3424063767

Jeg finner ikke VGs artikkel om saken. Har en av dere en link til den?
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-19 kl. 06:30.
Citera
2020-12-19, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
TH m ha gtt rundt med fantasier om det perfekte drap i revis, en meget syk mann.

Tror du TH levde et dobbelt liv?

Link

https://www.vg.no/spesial/2020/dobbelt/
Citera
2020-12-19, 06:37
Medlem
Jeg lurer p hvordan TH har samlet p avisartikkler om ouppklarte drap.

Rart er det.
Citera
2020-12-19, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Jeg lurer p hvordan TH har samlet p avisartikkler om ouppklarte drap.

Rart er det.
Vi vet ikke hvem som samlet p de artiklene eller hvem som la de artiklene i huset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in