2020-12-19, 23:14
Medlem
Hidden in plain sight ?

Hva hvis.....
Den savnede hovedpersonen lever i beste velgende og bde har lest / leser, og skrevet / skriver innlegg p forumet her ?[/i][/b]
Citera
2020-12-19, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Jag missade inte den viktiga detaljen. Men du menar allts att det skulle ligga i hennes intresse att skada sina barn? Varfr, i s fall? Fr du r vl inte dummare n att du fattar att barnen lider av sna hr idiotiska skriverier?

Tja, det kunne for eksempel tenkes at AEHs bistandsadvokat mener at nytten ved lekke noe potensielt er strre enn ubehaget det mtte pfre barna.

Du m ikke glemme at dette kan vinkles helt annerledes: Hun kan antas ville skade TH som er siktet for ha begtt en alvorlig forbrytelse mot henne.
Citera
2020-12-19, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nameless-5
Hidden in plain sight ?

Hva hvis.....
Den savnede hovedpersonen lever i beste velgende og bde har lest / leser, og skrevet / skriver innlegg p forumet her ?[/i][/b]

Til og med TH er s realist at han ikke tror p det, s hva fr deg til tro det?
Citera
2020-12-19, 23:20
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashBaronen
Tja, det kunne for eksempel tenkes at AEHs bistandsadvokat mener at nytten ved lekke noe potensielt er strre enn ubehaget det mtte pfre barna.

Du m ikke glemme at dette kan vinkles helt annerledes: Hun kan antas ville skade TH som er siktet for ha begtt en alvorlig forbrytelse mot henne.
Har du missat att politiet har null bevis mot TH? Det finns ingen bevisning alls? Nada?

Och klarar man inte av att se att politiet och media fr en kampanj mot TH, tja, d r man...
Citera
2020-12-19, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Har du missat att politiet har null bevis mot TH? Det finns ingen bevisning alls? Nada?

Och klarar man inte av att se att politiet och media fr en kampanj mot TH, tja, d r man...

Du er alts av den typen som tror at indisier ikke er beviser, noe de er i absolutt alle rettsstater.

Til og med i vrt arabiske naboland.
Citera
2020-12-19, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Fetad: Takk for informasjon!
Jeg var ikke klar over at de foretok hemmelige ransakelser under den hemmelige etterforskningen som pgikk f.o.m. sommeren 2019. Det er beskrevet i denne tv2-artikkelen:
(28.04.2020) "Politiet begynte allerede i fjor sommer en hemmelig etterforskning av Tom Hagen."

"Etterforskningen innebar blant annet hemmelige ransakelser og avlytting av ekteparets hjem p Lrenskog, det skriver VG.
Iflge avisen gikk etterforskningsledelsen med rdgiving og bistand fra Riksadvokaten til retten og fikk tillatelse til starte hemmelig etterforskning.
Avlyttet fra morgen til kveld.
Politiet tok seg inn i huset til Tom Hagen i skjul og installerte avlyttingsutstyr. I mnedsvis hadde politiet full kontroll p alt Hagen sa da han var hjemme i boligen i Sloraveien."

https://www.tv2.no/a/11408018/
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Husker du ikke datter skrev om dette i kronikken sin?

Trodde en som deg husket det ; )

Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
TT er ikke s opptatt av detaljer og fakta. Det er helt andre ting som str i fokus.
Det er lett se hva som er ditt fokus, og det er i alle fall ikke fakta og saken. Kan du kanskje gi en link som bekrefter det som StonesThrow81 skrev og som du siterte StonesThrow81 p (alts pstanden om (slik jeg forstr det) at datteren skal ha skrevet om den hemmelige etterforskningen og om den hemmelige ransakingen fr dette ble offentlig kjent)?

Citat:
Har du link til en artikkel der det fremgr at datteren skrev om ransakelser i S4 i den perioden?

Tenker du p det publiserte brevet som datteren skrev? P det tidspunktet da datteren skrev det brevet, var det vel ikke offentlig kjent at TH ble hemmelig etterforsket (hvis jeg husker rett)?
Datteren omtalte i det brevet den frivillige telefonavlyttingen bl.a.

Allerede i oktober 2019 skal det ha tilspisset seg s mye at Hagens yngste datter skrev et brev til Riksadvokaten.
https://www.dagbladet.no/nyheter/hag...hjelp/72548199

PUBLISERT 28.04.2020, OPPDATERT 28.04.2020. Politiet har etterforsket Tom Hagen i hemmelighet siden i fjor sommer.
https://www.tv2.no/a/11408018/

Det ser ut til at informasjon om at TH ble hemmelig etterforsket og informasjon om at S4 ble hemmelig ransaket ble kjent for publikum lang tid etter at datteren skrev det brevet.
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-19 kl. 23:33.
Citera
2020-12-19, 23:28
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Du er alts av den typen som tror at indisier ikke er beviser, noe de er i absolutt alle rettsstater.

Jag brjar bli nyfiken p vad ni norrmn menar med indicier. Fr det r inte som i Sverige i alla fall. Kan du ge mig en lnk till en bra klla?
Citera
2020-12-19, 23:29
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Men er det klipp av den saken i nabolaget hans? I s fall veldig lite Inkrimnerende imo. Er det klipp av andre, for eksempel utenlandske kidnappinger, s er det interessant. Du kan sikkert ikke svaret, men jeg stiller sprsmlet hyt.
Det er klipp fra andre saker som er mer sammenlignbare med Hagen saken ogs, tenker media holder det tilbake av presseetiske hensyn.
Citera
2020-12-19, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Jeg har tidligere opplyst om hvorfor jeg tror TH har hatt avisene. TH kan, i samarbeid med fx Brodwal* og eksredaktren bosatt i Drbak, ha kartlagt tidligere drap med tanke p finne trder som kan lede til forsvinningssaken. Da er det vel ikke unaturlig se nrmere p drapet p gatekjkkeneieren p Skrer og den gamle dama p Hybrten. Det er naturlig at man sker finne en fellesnevner for disse drapene. De har kanskje indikasjoner p at disse personene har tilknytning til et felles milj.
Tror du det er vanskelig for ex-redaktren framskaffe aviser fra 2006?
Og hvis den eldste avisen har ligget i huset siden 2006, s kan jo faktisk TH ha koblet drapet p gatekjkkenet til en hendelse hvor en ung mann skte tilflukt i S4. Skjedde ikke den hendelsen i 2005? Det kan faktisk vre at TH allerede i 2006 kobla drapet til hendelsen i 2005.
Det som er interessant da, blir jo avhr og hans forklaring i retten.

Det er nettopp her TH er meget svak. Tror jeg, time will tell.
Citera
2020-12-19, 23:42
Medlem
Citat:
N m visse slutte spamme med ubetydelige detaljer. Vi kan lese.
Ppekning av feilopplysninger er ikke spamming. Et svar p mitt sprsml til deg hadde det vrt bedre om du brukte et innlegg p skrive enn skrive det som du skrev her.

Jayces deltagelse i denne diskusjonen kun for trolle, komme med beskyldninger og lgner og personangrep, og for avspore og delegge debatten = spam.
Citera
2020-12-19, 23:48
Medlem
Citat:
Ppekning av feilopplysninger er ikke spamming. Et svar p mitt sprsml til deg hadde det vrt bedre om du brukte et innlegg p skrive enn skrive det som du skrev her.

Jayces deltagelse i denne diskusjonen kun for trolle, komme med beskyldninger og lgner og personangrep, og for avspore og delegge debatten = spam.
Jeg bommet p kilden, men jeg hadde rett i poenget mitt.

Jeg husket at TH var under full, hemmelig etterforskning. Du googlet deg frem til noe uviktige detaljer rundt det.

Og der har du forskjellen p debatt-stilene vre.
Citera
2020-12-19, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy

Men indisiene forsvant, skjnner du. Borte vekk. Flger du ikke med ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in