2020-12-30, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Hva vitnemlet av de i AA -foreningen betyr, m vi vite mer om fr vi kan sl fast noe.

Med tanke p at anonymiteten i AA str s sterkt som den gjr s tviler jeg p at de det gjelder har avgitt vitneml uten innhold av betydning. Jeg velger tro det er blitt vurdert nye fr det ble bestemt g til politiet.

Med forbehold om at denne foreningen faktisk er AA. Jeg har bare lest det her i trden.
Senast redigerad av Dlanod 2020-12-30 kl. 19:10.
Citera
2020-12-30, 19:10
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Fordi jeg vet hvem det er.

Ja, du tycker att det r dligt att namnet p den hr mnniskan inte publiceras som namnet p mnga andra blir? d kan du namnge honom sjlv eller om du hittar en bild att lgga upp s att folk kan se likheten,
ven om den r vldigt OT...
Citera
2020-12-30, 19:20
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dlanod
Med tanke p at anonymiteten i AA str s sterkt som den gjr s tviler jeg p at de det gjelder har avgitt vitneml uten innhold av betydning. Jeg velger tro det er blitt vurdert nye fr det ble bestemt g til politiet.

Med forbehold om at denne foreningen faktisk er AA. Jeg har bare lest det her i trden.

hller med dig i detta, moralisk sekretessplikt br och mste betyda mycket, detta r ngot som tydligt har diskuterats innan de kontaktade polisen och det verkar finnas en verenskommelse om att detta mste gras...

om det r AA detta gller naturligtvis
Citera
2020-12-30, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Jeg skrev dette innlegget i dag tidlig, men dagen har vrt hektisk:
I lpet av kort tid vil det dukke opp en nyregistrert bruker. Brukeren vil vil utmerke seg med:
Et rdgldende hat mot TH.
En hang til konspirasjonstenkning.
Brukere som er i tvil om TH er skyldig, vil bli stemplet som TT.
Brukere som har fulgt trden, vil gjenkjenne retorikken.

Nei, jeg er ikke klarsynt.

Samme rdgldende hatet som du har til svogeren?
Citera
2020-12-30, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Jeg har ogs lett bde p facebook og finn.no etter boliger. P facebook for hjelpe en student. P Finn.no bare for morro skyld. Etter mange r fant jeg ogs seperasjonspapirer i en skuff som jeg selv hadde fylt ut under en krangel og som jeg hadde glemt l der. Snt som kan skje etter et langt samliv.

Dette kan selvflgelig bety at hun tenkte p flytte, men det er like stor sannsynlighet for at hun ikke hadde tenkt det og det er ikke noe som vil holde i en rettsak. Hva vitnemlet av de i AA -foreningen betyr, m vi vite mer om fr vi kan sl fast noe. Det er andre vitneml fra de nrmeste de vennene og fra barna.

Vi vet ogs for lite om den x-svogeren som fremstr veldig mistenkelig.

Men Gjvik var hjemstedet hennes, og det er nrliggende tro at hun leitet der for finne et sted til seg selv, og ikke til noen student.
Du har leitet etter bolig sier du. Men du har ikke vrt i et forhold som var veldig vanskelig, og som var preget av vold og trusler. Og du har heller ikke forsvunnet. Anne satt ogs leste om skilsmisse.
Det er nr man legger sammen alle disse tingene at man ser det helhetlige.
Jeg tillater meg si at jeg ikke tror p den historien om at du skal ha fyllt ut papirer og s glemt de av. Hvis du hadde fyllt ut slike papirer etter et langt forhold, s er det mer alvor. Man fyller ikke ut slike papirer etter en liten krangel.
Citera
2020-12-30, 19:39
Medlem
Nottelitens avatar
det hr r saker som diskuteras mycket hr :

-I to av tre tilfeller, er det kvinner som tar initiativ til bruddet. Menn uttrykker ofte overraskelse over kvinnens avgjrelse nr hun bryter ut.

-Mens kvinner sliter mest i forkant av bruddet, har menn det tffere etterp. Rundt en av tre skilte menn har psykiske problemer to r etter samlivsbruddet.

-Det er fire ganger s vanlig med selvmord blant skilte menn som blant menn som lever i ekteskap.

Nr hun fler seg trygg, har du det som plommen i egget. Det er et bra liv. Sexen er bra. Forholdet ditt er fylt av lek, glede og munterhet,

klipp frn den hr lnken :
https://www.nettavisen.no/livsstil/d...-95-3423906638
Citera
2020-12-30, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Ulovlig vpenbesittelse?

Ikke godt si, han kan vel ogs bli fradmt eie vpen for all framtid pga drapstruslene?

Men det er uansett bare blbr i forhold til AE-saken.
Citera
2020-12-30, 19:56
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Han r nog inte inblandad dr, tminstone har media inte nmnt honom som utvecklare eller ngot annat...
Men fytti jvla helvette fr en tragedi, 12 missade nu...

Ja 12 nu, inklusive barn. Fr jkligt. Tnk vilken skrck. Usch usch usch.
Citera
2020-12-30, 20:02
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Ja 12 nu, inklusive barn. Fr jkligt. Tnk vilken skrck. Usch usch usch.

Ja, det r bara att hoppas att s mnga av dem som mjligt befinner sig i sina stugor eller r borta och besker familj och vnner...
Citera
2020-12-30, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Nei dessverre, navnet p vedkommende er ikke publisert i media.

P tross av at denne personen er dmt s blir familien og den dmte beskyttet i media - i motsetning til TH.

Tankevekkende synes jeg.

Ja verkligen tankevckande.
Eller vldigt typiskt, om min gissning till orsaken r rtt.
Senast redigerad av Moschata 2020-12-30 kl. 20:11.
Citera
2020-12-30, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennsfjord
Samme rdgldende hatet som du har til svogeren?

Ska vi ta och hnga ut svgern ocks, p alla upptnkliga vis, liksom man gjort med TH?
Citera
2020-12-30, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Ska vi ta och hnga ut svgern ocks, p alla upptnkliga vis, liksom man gjort med TH?

TH kan jo bare stille til avhr s slipper vi spekulere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in