2021-01-04, 23:36
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Hold oppa folkens.
TH er en gnier, men med en hytte strre en
n de fleste har rd til.
AEH var utro og angret og TH, som er en enkel sjel, tok fruen tilbake mot en temmelig tff sreiekontrakt, som neppe ville sttt seg i retten.
At rike folk er gniere er velkjent, alle har vi vokst opp med Onkel Skrues kjrlighet til tiringer.
TH er en enkel sjel, men det gjr han alts ikke til drapsmann.

h s snll TH r.......

Th r inte en enkel sjl, tror du det nd har du inte lst mycket om honom ...
Citera
2021-01-04, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Jeg vet ikke om TH har utvd kontroll over konomien, hun har jo jobbet hos han og tjent penger der. I tillegg vil det ikke vre unormalt at man mister noen friheter dersom man er bde alkoholiker og soilleavhengig, men dette er som sagt heller ikke verifisert.

Ang "bevis" for fysisk mishandling s finnes de ikke dokumentert, jeg har lest helt obskne betraktninger i denne trden om blmerker og annet sladder, ingenting er dokumentert og det er, frem til det foreligger nettopp det, bare skarv!

Nei. Du evner ikke ta til deg fakta om at ektepakt i seg selv faller innenfor kriteriene for "vold i nre relasjoner". Til og med THs nre venn og advokat, som angivelig skal skrevet ektepaktene, tar kraftig avstand fra spesielt ektepakten av 1993.

Men ikke du.

Du evner heller ikke oppfatte de tydelig sporene etter fysisk vold som finnes p de f fotografiene av AE som er blitt publisert. Ikke engang nr det blir ppekt for deg i trden.

Du m ha en slags teflonhjerne, som er immun mot fakta.
Citera
2021-01-04, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Nei. Du evner ikke ta til deg fakta om at ektepakt i seg selv faller innenfor kriteriene for "vold i nre relasjoner". Til og med THs nre venn og advokat, som angivelig skal skrevet ektepaktene, tar kraftig avstand fra spesielt ektepakten av 1993.

Men ikke du.

Du evner heller ikke oppfatte de tydelig sporene etter fysisk vold som finnes p de f fotografiene av AE som er blitt publisert. Ikke engang nr det blir ppekt for deg i trden.

Tvert imot, i all ydmykhet s er jeg noks intelligent.

Jeg har ikke sett denne ektepakten, dog tviler jeg ikke p at den eksisterer. Den er et bevis p at han er en kjip fyr, men ikke at han har drept konen sin, ei heller at det er et motiv som er tilstrekkelig.
Citera
2021-01-04, 23:46
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Men ikke du.

det fetade : hehehehe

Ja, advokaten var tvungen att g ut i media fr att frneka att ha skrivit det sista ktenskapsavtalet, sger ganska mycket om hur illa det egentligen r...
Citera
2021-01-04, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Hold oppa folkens.
TH er en gnier, men med en hytte strre en
n de fleste har rd til.
AEH var utro og angret og TH, som er en enkel sjel, tok fruen tilbake mot en temmelig tff sreiekontrakt, som neppe ville sttt seg i retten.
At rike folk er gniere er velkjent, alle har vi vokst opp med Onkel Skrues kjrlighet til tiringer.
TH er en enkel sjel, men det gjr han alts ikke til drapsmann.

Det er kalde fakta som peker mot Tom Hagen som drapsmann.

TH var den siste som s AE i live, TH var frstemann p stedet, og den eneste offentlig kjente DNA-profilen fra det sentrale stedet tilhrer TH.

Kalde fakta.
Citera
2021-01-04, 23:51
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Tvert imot, i all ydmykhet s er jeg noks intelligent.

Jeg har ikke sett denne ektepakten, dog tviler jeg ikke p at den eksisterer. Den er et bevis p at han er en kjip fyr, men ikke at han har drept konen sin, ei heller at det er et motiv som er tilstrekkelig.

sk p google s hittar du den...
en jvla kjip kille som uppenbarligen strckte sig mycket lngt fr att kontrollera AEH ekonomiskt ...
kort avstnd frn behovet av kontroll dr till ett trevligt motiv...
Citera
2021-01-04, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
sk p google s hittar du den...
en jvla kjip kille som uppenbarligen strckte sig mycket lngt fr att kontrollera AEH ekonomiskt ...
kort avstnd frn behovet av kontroll dr till ett trevligt motiv...

Ja de fleste partnerdrap som ikke er affektdrap handler om kontroll.
Citera
2021-01-04, 23:55
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
https://www.youtube.com/watch?v=ZmoYnMBjrE4

Ja, hva skjedde egentlig med Tassen?

Det jeg vet/husker her fra trden er at snnen tok den med seg fra S4 nr han var der i 14-tiden forsvinningsdagen og at han hadde den den frste tiden etterp, men s har jeg ogs lest at den etterhvert ble levert tilbake til oppdretter.

Noen som vet noe mer om dette?

Jeg syns uansett det er merkelig bare kvitte seg med hunden, men kan det ha vrt fordi den var helt ny for dem?

OT, men nr broren min dde av kreft i fjor og etterlot seg en hund s var det helt utenkelig i det hele tatt vurdere kvitte seg med hunden hans, vi sto nrmest i k for overta den, men det var jo en hund han hadde hatt en stund.

Men jeg tror ikke vi hadde flt det noe srlig anderledes om det var en valp, poenget var at hunden var viktig for han som var borte og at det ville vrt helt hjertertt bare kvitte seg med den.
Citera
2021-01-04, 23:58
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Ja de fleste partnerdrap som ikke er affektdrap handler om kontroll.

det och det r ocks en kort vg frn behovet av ekonomisk kontroll till ett behov av kontroll inom alla andra omrden, s inget motiv r rent piss
Citera
2021-01-05, 00:00
Medlem
Citat:
det och det r ocks en kort vg frn behovet av ekonomisk kontroll till ett behov av kontroll inom alla andra omrden, s inget motiv r rent piss

TH skrev det selv i notatbkene s jeg skjnner ikke hvorfor TT avviser det
Citera
2021-01-05, 00:02
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Ja, hva skjedde egentlig med Tassen?

Det jeg vet/husker her fra trden er at snnen tok den med seg fra S4 nr han var der i 14-tiden forsvinningsdagen og at han hadde den den frste tiden etterp, men s har jeg ogs lest at den etterhvert ble levert tilbake til oppdretter.

Noen som vet noe mer om dette?

Jeg syns uansett det er merkelig bare kvitte seg med hunden, men kan det ha vrt fordi den var helt ny for dem?

OT, men nr broren min dde av kreft i fjor og etterlot seg en hund s var det helt utenkelig i det hele tatt vurdere kvitte seg med hunden hans, vi sto nrmest i k for overta den, men det var jo en hund han hadde hatt en stund.

Men jeg tror ikke vi hadde flt det noe srlig anderledes om det var en valp, poenget var at hunden var viktig for han som var borte og at det ville vrt helt hjertertt bare kvitte seg med den.

ja tnk p Tassen sjlv lite ..
konstigt att ingen skulle ta hand om honom s lnge alla i familjen tror att AEH har kidnappats och levt lnge, eller r det inte r s viktigt att ta hand om hennes saker medan de hoppades att hon kom tillbaka...
Citera
2021-01-05, 00:04
Medlem
Citat:
ja tnk p Tassen sjlv lite ..
konstigt att ingen skulle ta hand om honom s lnge alla i familjen tror att AEH har kidnappats och levt lnge, eller r det inte r s viktigt att ta hand om hennes saker medan de hoppades att hon kom tillbaka...

Godt vinklet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in