Citat:
Ursprungligen postat av
nvaf
Jeg har ogs lett bde p facebook og finn.no etter boliger. P facebook for hjelpe en student. P Finn.no bare for morro skyld. Etter mange r fant jeg ogs seperasjonspapirer i en skuff som jeg selv hadde fylt ut under en krangel og som jeg hadde glemt l der. Snt som kan skje etter et langt samliv.
Dette kan selvflgelig bety at hun tenkte p flytte, men det er like stor sannsynlighet for at hun ikke hadde tenkt det og det er ikke noe som vil holde i en rettsak. Hva vitnemlet av de i AA -foreningen betyr, m vi vite mer om fr vi kan sl fast noe. Det er andre vitneml fra de nrmeste de vennene og fra barna.
Vi vet ogs for lite om den x-svogeren som fremstr veldig mistenkelig.
Men Gjvik var hjemstedet hennes, og det er nrliggende tro at hun leitet der for finne et sted til seg selv, og ikke til noen student.
Du har leitet etter bolig sier du. Men du har ikke vrt i et forhold som var veldig vanskelig, og som var preget av vold og trusler. Og du har heller ikke forsvunnet. Anne satt ogs leste om skilsmisse.
Det er nr man legger sammen alle disse tingene at man ser det helhetlige.
Jeg tillater meg si at jeg ikke tror p den historien om at du skal ha fyllt ut papirer og s glemt de av. Hvis du hadde fyllt ut slike papirer etter et langt forhold, s er det mer alvor. Man fyller ikke ut slike papirer etter en liten krangel.