Citat:
Ursprungligen postat av
FlashBaronen
Du gav ledetrd p hvem TI er, kan du gi et hint om TB ogs?
Skulle ellers veldig gjerne ftt bittelitt mer g p i forhold til din hypotese. Jeg aner visse konturer av noe, men har for lite opplysninger til kunne resonnere/spekulere meningsfylt videre.
(Min hovedhypotese er fremdeles at det er et konedrap med TH som bakmann, jeg er pen for endre standpunkt i forhold til hvilke opplysninger som kommer fram).
Beklager uklarheter. Jeg mener TI heter TB n eller husker jeg feil ?
Om dette ikke er ekte kidnappere m man ha et apparat til forskjellige ting er tanken.
Jeg tror ogs det er en form for affektdrap. Det kan vre gammeln, men sliter som politet med forst nr. Det virker bli for drlig tid om morgenen. Var det tid er samtalen mellom Anne og MB konstruert.
Jeg tror det andre jeg har hrt pga ting jeg leste av deg og goingsomwhere her inne. Det er ikke profft nok til at alt er planlagt.
Noe av det mer hndfaste man faktisk har er hackingen av epost adressen og bankkontoen p srlandet.
Noen ganger er ting mindre komplisert enn man aner.
Kan det vre noen som har utfrt konomisk kriminalitet og tappet kontoer for penger og kjpt bitcoins til forskjellige kontoer ?
Denne bitcoinkontoen stod fortsatt ubrukt og den ble tilgjengelig til bruk for noe helt annet ?
Noen kjente denne/disse og fikk hjelp til et raskt " kryptorigg " ??