frst och frmst kan du lsa mitt nick p ny, det har aldrig funnits ett "" i det...
Fr det andra hvdar jag inte nu att GG-hypotesen r spam, bara nrmare en ett mord i hemmet...
oavsett vad det r kvadratroten till eller inte s r det spam eftersom det har nada med trden att gra och det borde du frst....
Jada, nr jeg nevnte kvadratroten s snakket jeg i overfrt betydning. Som at brikkene p en mte henger sammen i et regnestykke.
Hper du skjnner
Jeg tenker det er godt bli minnet p en av forumets eksperter p omrdet krypto.
hvorfor skjedde intet. Var th bde avsender og mottaker. Betalte til seg selv. Han ville satset p krypto hvis han var yngre...tilfeldigvis ble kona kidnappet av kryptogutter.
En grotesk teori er at GM hadde med seg kniv og sppelsekker, parterte ofret og kastet sekkene og vaskebtta i sppelkasene rett foran huset. Var derfor jeg spurte om det var badekar p badet ?
du er garantert ingen patolog. Hvordan ville det sett ut om dette ble gjort i sv. God tid hadde han men det fr vre grenser.
Senast redigerad av LH07 2021-04-17 kl. 00:12.
du er garantert ingen patolog. Hvordan ville det sett ut om dette ble gjort i sv.
hon rullas antagligen in i en gammal stor golvmatta som skulle kastas, tillsammans med en 2" X 4" och fastspnd s att det r lttare att bra eller kra henne p en sckvagn ut till bilen...
En ting som jeg lurer litt p, TH som blir fremstilt og antagelig er en gjerrigknark,kjrer billig bil og har matpakke p jobb,
hvorfor tok de drosje til og fra Oslo?
Det hres ut som en liten luksus som ikke var dagligdags. Legger til at jeg ikke tror de betalte p restaurant eller billetter til teatret de var p.
Han er nysom og liker ikke at aeh bruker penger undvendig. Drosje var ndvendig fordi begge drikker og kan ikke g hjem. Tar vel ikke nattbuss og tog. Han skulle ogs tidlig p jobb men forsov seg.
Fordi han sier det selv. Bedt politiet om henlegge saken. Th det samme. Alle som sier de er uskyldige m vi stole p. Bevis m til ellers dmmes folk p rykter og bakvaskelser, jf stasi.
Om det mrke saueskinnet som l mellom rd stol og inngangsdren i S4. Iflge nrk-artikkelen fra 1. feb 2021.
Jeg lurer p om Sprox-mannen har brukt skinnet med pelssiden ned som trrmopp, og moppet vekk skosleavtrykk fra flisene gangen. Kanskje ved trkke p skinnsiden og dra det rundt over flisene i gangen.
Og at det er derfor politiet kun fant syv, eller var det ni, Sprox-sleavtrykk. Eller at det er meningen det skal se slik ut, som om Sprox-mannen forskte fjerne sporene sine. Uten lykkes helt. Det ble for slurvete.
Det var jo flaks at disse usynlige og sporlse kidnapperne ikke hadde tid til gjennomske huset og finne og ta med seg vpnene til Tom Hagen. Skarpladd hagle p soverommet. Da "kidnapperne" tok med seg et lik burde de ikke nle med ta med seg vpen ogs. Smith & Wesson-pistol. Husqvarna-pistol. Ammunisjon. Av lovlig og ulovlig slag. Og skarpladd hagle.
Nei, de hadde ikke tid til stjele noe. Bare vaske litt. Og s ta med seg vaskebtten da.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!