Citat:
Ursprungligen postat av
clausewitzse
Disse trenger ikke vre eksperter p krypto, trenger bare ha hvitvasket narkopenger mange nok ganger p flere ulike exchanges med monero, med ulike fake pass.
Takk for interessant bidrag.
Jeg tror ogs at vi har gjre med et etablert kriminelt milj.
Vi har etterhvert ftt noen slike ogs i Norge, .. ,men jeg tror vi m se utenfor landegrensene i denne saken, og det er to grunner til det: rskapen og arogansen.
Politiet tar neppe feil nr de sier sannsynligheten er strst for at AEH ble drept i S4 denne morgenen. Jeg vet lite om slikt, men jeg har lest nok til forst at det krever et spesielt mindset for planegge og gjennomfre et drap.
Videre tror jeg vi har gjre med fatalister: "enten kommer det inn penger, eller s kommer det ikke inn penger, vi f se, og i mellomtiden jobbet vi bare uforstyrret videre med neste prosjekt".
Etter en stund, de hadde kankje nesten glemt hele greia, ble de kanskje overrasket over at saken fortsatt levde tilbake der i Norge og at det plutselig viste seg nye muligheter. De improviserer litt med eposter etc. og fr noen kroner ut av det likevel.
Det ville i s fall forklart mysteriet om en "manglende interesse for oppflging" som er tolket opp og ned. Hva om de rett og slett ikke tenker som politiet p Lrenskog?