Citat:
Ursprungligen postat av
rableverk
Var ikke meningen skape noe debatt om de etiske retningslinjene her. Folk har et poeng, med at jeg hang meg p Niffy sin kommentar men selv valgte (dog sensurert) identifisere ex-svogeren. Det tar jeg til meg i den videre diskusjonen her og skal p ingen mte skje igjen.
Hvem Skaanseth navgir gir jeg blanke i, det angr ikke meg hva andre gjr. Tror ikke det er noe jeg gidder bruke tid p her inne.
For oss nordmenn er de etiske retningslinjene her p FB ganske sentrale, og forskjellige, fra norske diskusjonsforum.
Jeg kritiserte Skaanseth for fullt ut stave navnene p personer vi diskuterer, og jeg kritiserte deg for blse navnet p en person som forelpig, av en eller annen merkelig grunn, har vrt anonym, til tross for stor negaitv interesse fra flere debattanter som penbart har nsket svartmale han, dog uten navngi han.
Hvorfor de har uttrykt et s enormt fokusert hat, men har avsttt fra nanvgi han konkret, i nesten 3 r, fr noen "plutselig" kommer de til unnsetning, fr vre en annen diskusjon. Jeg orker ikke begi meg inn p forskjellige debattanters motiver akkurat n.
Og snn for ordens skyld s fr jeg informere om at grunnen til at akkurat jeg er her, p svenske Flashback, for diskutere denne saken, s kommer det tilbake til forskjellen p norske og svenske retningslinjer.
Jeg ble utestengt fra det norske forumet hvor man diskuterte denne saken, fordi jeg var s umtelig frekk antyde at jeg trodde TH sto bak "forsvinningen" av AEH.
S viste det seg at TH ble siktet for ha "forsvunnet" AEH, da.
In your face, liksom...