2022-01-22, 21:39
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
det finns gott om mjligheter till motiv dr som inte r s ltta att se utifrn utan att veta s mycket om saken, s som ngon faktiskt har skrivit hr att TH inte har ngot motiv r ljligt...

Ja, tynt grunnlag for si at det ikke er motiver for TH.
Citera
2022-01-22, 21:43
Medlem
Citat:
det hr skriver du :
<Nei, n fr du slutte tulle. Du driver med villedning. Hagen betaler lenge etter at poltiet skifter hypotese. Hagen betaler frst etter at han har sluppet ut av fengsel. Etter at Haris Hrenovica gikk ut i pressen og sa Hagen var kverulerende>

Ja, jeg vet hva jeg skrev og har ingen problem med si at jeg skrev feil. Det jeg mente var selvflgelig om da han nsket betale hele belpet. Ikke om den gangen har var hos Kripos som jo var tidlig i saken.
Citera
2022-01-22, 21:43
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Ja, tynt grunnlag for si at det ikke er motiver for TH.

ja det r ltt att utg frn vad man tycker och tro att andra tycker likadant, men TH har mnga motiv, ven efter 50 r har han mnga motiv...
Citera
2022-01-22, 21:45
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Ja, jeg vet hva jeg skrev og har ingen problem med si at jeg skrev feil. Det jeg mente var selvflgelig om da han nsket betale hele belpet. Ikke om den gangen har var hos Kripos som jo var tidlig i saken.

s d skrev du tv inlgg fel d? hehe
Citera
2022-01-22, 21:50
Medlem
Citat:
s d skrev du tv inlgg fel d? hehe

og ba oss andre om flge bedre med...
Mye rart fra den kanten.
Citera
2022-01-22, 21:55
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
og ba oss andre om flge bedre med...
Mye rart fra den kanten.

normala vuxna mnniskor beklagar fr dem de av misstag attackerar om de gr det av misstag d s klart...
Citera
2022-01-22, 23:16
Medlem
Noen som kan liste opp de mest penbare promotrene av konseptet "TH er garantert uskyldig"?

Tenker da p de som uansett fakta, uansett logikk, uavhengig av sannhet og moral, alltid faller p at TH er uskyldig.

Gjerne i rekkeflge av gradert av hvor frenetisk.
Citera
2022-01-22, 23:52
Medlem
En planlagt kidnapping.

Hvorvidt de/den skyldige vet om teaterturen kvelden fr kan man ikke vite. Men med tanke p lysene fra en mulig bil opp gangveien ved to tilfeller den morgenen s hadde ikke det vrt ndvendig om dette var et bestilt drap fra Hagen. Da tror jeg han hadde dratt p jobb som avtalt med GM.

Det er bare en av mange ting som tyder p at han ikke er skyldig.

Oppmerksomheten saken skaper mot en skalt mediesky mann er hovedrsaken for at det logisk sett ikke tyder p at dette stemmer.

Kompleksiteten er en annen. Hvorfor i alle dager gjre dette s inn i helvete tungvindt? All den tid hun blir drept og er forsvunnet s finnes det vel en milliard bedre lsninger utfre det p. F.eks sende henne til syden og f jobben gjort der.

S fr dere haters komme med noen troverdige versjoner av hva som har skjedd istedet for utallige sm detaljer og ordklveri om hva som er sagt og gjort underveis.

Det eneste vi VET pr.d.d er at kona hans er borte. Kona hans gjennom nesten 50 r. Om dere ikke forstr at ting og tang kan komme feil ut etter 12 avhr flere timer pr.gang s har dere bare en mangel p sette seg inn i andres situasjon.
Citera
2022-01-23, 00:18
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
En planlagt kidnapping.

Hvorvidt de/den skyldige vet om teaterturen kvelden fr kan man ikke vite. Men med tanke p lysene fra en mulig bil opp gangveien ved to tilfeller den morgenen s hadde ikke det vrt ndvendig om dette var et bestilt drap fra Hagen. Da tror jeg han hadde dratt p jobb som avtalt med GM.

Oppmerksomheten saken skaper mot en skalt mediesky mann er hovedrsaken for at det logisk sett ikke tyder p at dette stemmer.

Kompleksiteten er en annen. Hvorfor i alle dager gjre dette s inn i helvete tungvindt? All den tid hun blir drept og er forsvunnet s finnes det vel en milliard bedre lsninger utfre det p. F.eks sende henne til syden og f jobben gjort der.

S fr dere haters komme med noen troverdige versjoner av hva som har skjedd istedet for utallige sm detaljer og ordklveri om hva som er sagt og gjort underveis.

Det eneste vi VET pr.d.d er at kona hans er borte. Kona hans gjennom nesten 50 r. Om dere ikke forstr at ting og tang kan komme feil ut etter 12 avhr flere timer pr.gang s har dere bare en mangel p sette seg inn i andres situasjon.

att det blir fel r en sak men att anklaga ljudinspelaren fr att frfalska det han sger r ngot helt annat och man frsker f det att lta s hemskt att sitta i ngra frhr, klart tnka rtt och inte bara tnka p hur man ska rdda ett falskt rykte man tror sig ha s skulle frhren bli mycket mycket lttare...
Att lra knna andra mnniskors situation r en sak men du och andra ltsas vara TH och fortfarande tycker som du gr och det blir ljligt...
vi vet mycket mer n bara att AEF har frsvunnit ...
att hata gr jag i princip inte, men tycker det r vldigt tragiskt med alla som lgger energi p att ljuga...
Citera
2022-01-23, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solvius
Noen som kan liste opp de mest penbare promotrene av konseptet "TH er garantert uskyldig"?

Tenker da p de som uansett fakta, uansett logikk, uavhengig av sannhet og moral, alltid faller p at TH er uskyldig.

Gjerne i rekkeflge av gradert av hvor frenetisk.

Av det jeg har lest her inne, er det ingen av de som tror han er uskyldig som sier "garantert uskyldig " Vi sier "tror". Stor forskjell.

Frst og fremst er det det at TH ikke var til stede da det skjedde og det finnes ikke bevis, selv etter 3 r. Det har ikke blitt funnet medhjelpere, selv etter 3 r.

Jeg har mange ganger ledd hyt av diskusjonen som har gtt i sirkel her i alle disse rene. Alle spekulasjonene fra dere som p dd og liv VIL at han skal vre skyldig. Kornblomst er den spreste av alle. Det blir for fantasifult og for dumt .

Det m jo bli et enormt nederlag for dere om dere tar feil dere skrsikre. For meg blir det ikke noe nederlag om jeg tar feil. Jeg sier hva jeg tror. Vil ikke uttrykke meg s skrsikkert om noe ingen av oss vet svaret p. Jeg hper bare saken blir lst.
Citera
2022-01-23, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
En planlagt kidnapping.

Veldig enig med deg og veldig godt poeng du har med bilen som kom 2 ganger. Hvis han hadde sttt bak det hele selv, s hadde alt vrt bedre planlagt. Ikke minst hadde TH``s notatbker blitt fjernet p forhnd.
Citera
2022-01-23, 00:36
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Av det jeg har lest her inne, er det ingen av de som tror han er uskyldig som sier "garantert uskyldig " Vi sier "tror". Stor forskjell.

Frst og fremst er det det at TH ikke var til stede da det skjedde og det finnes ikke bevis, selv etter 3 r. Det har ikke blitt funnet medhjelpere, selv etter 3 r.

Jeg har mange ganger ledd hyt av diskusjonen som har gtt i sirkel her i alle disse rene. Alle spekulasjonene fra dere som p dd og liv VIL at han skal vre skyldig. Kornblomst er den spreste av alle. Det blir for fantasifult og for dumt .

Det m jo bli et enormt nederlag for dere om dere tar feil dere skrsikre. For meg blir det ikke noe nederlag om jeg tar feil. Jeg sier hva jeg tror. Vil ikke uttrykke meg s skrsikkert om noe ingen av oss vet svaret p. Jeg hper bare saken blir lst.

om det visar sig att TH r oskyldig s skulle jag bli glad hans vgnar och ngot mer betyder det inte fr mig, frstr inte att detta r en s viktig sak att man mste ljuga fr att frska vinna i diskussion, det r tragiskt och inget mer n s...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in