Citat:
Slvgra BMW X3 mellom Fjellsvingen og Slraveien, og rdt BMW X3 srover p Brekkeveien i s... hmmm. Det jeg stusser p med observasjoner i s (https://www.tv2.no/a/11513128/ 2:42 i videoklipp) at bilen kjrte srover, og det er egenlig en "endevei". Veien gr ingen steder, ingen gjennomkjring. Kun endeveier i vanlige nabolag, grder og sm grdsveier, og noen industrilokaler osv.
Hvor skulle bilen? Er det en sjanse (hvis vi tror at det var faktisk AEH i baksetet, fortsatt i live) at hun ble holdt et sted srover Brekkeveien, en gammel grdslave, eller industribygg?
Brekkeveien 61 er en gammel snekkerbedrift som tilsynelatende har gtt konkurs. Str lokalene tomme? (ser fra s kommunens nettsider at omrdet er n omregulert n til boligbygging). Hadde begynt med finkamme omrdet, ikke umulig at restene etter aeh er finne der ute, sr i s.
Brekkeveien 61 eies (n) av en AS som gr inn i et strre eiendoms investerings selskap. Ikke umulig at det er forbindelser med TH, men det er litt skt. Kan vre mange andre ting. Ser at eiendomsselskap for Brekkeveien 61 hadde ca 1 mill kr i inntekter fra eiendommen, kanskje fremleie som lagerplass for et annet selskap.
Bor ikke s langt unna, s blir n litt pirret til ta en titt og finne ut mere.
Hva tenker dere? (jeg vet at politiets teori og sikkert mange inne her at AEH ble drept p SL4 og at det uansett ikke gir mening kjre rundt med en levende AEH i en rdt BMW men bare hvis vi bare legger dette til side, hva i s tilfelle...)
=== edit: ===
Tenker ofte p Sigrid saken, hun ble holdt og drept i en "umulig" lave og lagerbygg ved Bryn og senere dumpet bak en annen "umulig" lager/verksted bygg p Sofiemyr.
Hvor skulle bilen? Er det en sjanse (hvis vi tror at det var faktisk AEH i baksetet, fortsatt i live) at hun ble holdt et sted srover Brekkeveien, en gammel grdslave, eller industribygg?
Brekkeveien 61 er en gammel snekkerbedrift som tilsynelatende har gtt konkurs. Str lokalene tomme? (ser fra s kommunens nettsider at omrdet er n omregulert n til boligbygging). Hadde begynt med finkamme omrdet, ikke umulig at restene etter aeh er finne der ute, sr i s.
Brekkeveien 61 eies (n) av en AS som gr inn i et strre eiendoms investerings selskap. Ikke umulig at det er forbindelser med TH, men det er litt skt. Kan vre mange andre ting. Ser at eiendomsselskap for Brekkeveien 61 hadde ca 1 mill kr i inntekter fra eiendommen, kanskje fremleie som lagerplass for et annet selskap.
Bor ikke s langt unna, s blir n litt pirret til ta en titt og finne ut mere.
Hva tenker dere? (jeg vet at politiets teori og sikkert mange inne her at AEH ble drept p SL4 og at det uansett ikke gir mening kjre rundt med en levende AEH i en rdt BMW men bare hvis vi bare legger dette til side, hva i s tilfelle...)
=== edit: ===
Tenker ofte p Sigrid saken, hun ble holdt og drept i en "umulig" lave og lagerbygg ved Bryn og senere dumpet bak en annen "umulig" lager/verksted bygg p Sofiemyr.
BMW i s:
Basert p vitne nr 1 sin forklaring er denne X3 en facelift, med karosseri "G01". Dette karosseriet kom i 2017, dvs bilene ble begynt levert siste halvdel av 2016, men rsmodell er 2017 og nyere.
Hvorfor pstr jeg at dette er en X3 G01 karosseri 2017 eller nyere?: Vitnet beskriver store blanke runde pragende griller i front. Grillene fikk vitnes "blikkfang". Eldre X3 har ikke disse grillene, de har normale griller. Snakker da om F25 karosseri frem til 2017, og eldre enn dette.
Vitnet beskriver ett grtt / slvfarget bensinlokk med en markert logo p. Dette m vre det helt spesielle X-drive drivstoff lokket.
Jeg kan med stor grad av sikkerhet si at det er ikke mange bmw x3 i Norge som oppfyller disse kriteriene (farve, karosseri, drivstofflokk). Det er for meg komplett uforstelig at ikke politiet gr ut og etterlyser en slik bil. Jeg tenker det er under 20 stk bmw x3 i Norge som oppfyller denne kombinasjon. Ok, bilen kan vre utenlandsk, men likevell skal den g an spore opp med hjelp av BMW.
Oservasjonene spesielle og troverdige. Ingen vet hva dette var, fr bilen er funnet. Hvem satt i denne bilen, og hvem eier denne bilen.. Denne m vre viktig sjekke inn eller ut av saken, men merkelig nok virker ikke politiet til vre interessert i denne. Den passer vel ikke med hypotesen.
En slik bil er det vitnene beskriver.. Hvor vanskelig kan det vre finne denne om en nsker: https://imgur.com/a/JkQ6DHV