2022-07-13, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Jeg driter i det, bryr meg null.

Men jeg tror det ville vrt interessant vite.
Citera
2022-07-13, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58

Da fr du finne ut det da, og du trenger ikke dele det her.
Citera
2022-07-13, 19:51
Medlem
Har det pgtt sk etter AE i dag.

Brevet fra HHB1 avslrte en del detaljer fra de frste dagene etter forsvinningen. Opplysninger til ugunst for Hagen.
Citera
2022-07-13, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Har det pgtt sk etter AE i dag.

Brevet fra HHB1 avslrte en del detaljer fra de frste dagene etter forsvinningen. Opplysninger til ugunst for Hagen.

Jeg vet ikke, jeg fikk konkret info om hva og hvordan de skulle lete etter AE i gr.
Kan ikke g i detaljer p det.
Citera
2022-07-13, 19:55
Medlem
Citat:
Da fr du finne ut det da, og du trenger ikke dele det her.

Nei, hvis jeg vet noe som er taushetsbelagt, gir jeg det ikke videre.
Citera
2022-07-13, 19:58
Medlem
Citat:
Jeg vet ikke, jeg fikk konkret info om hva og hvordan de skulle lete etter AE i gr.
Kan ikke g i detaljer p det.

Ja jeg skjnner at du ikke kan g i detalj p det.

Det er bare vente. Hvis AE blir funnet, s fr vi nok vite det.
Citera
2022-07-13, 20:13
Medlem
Citat:
Hvilke taushetsbelagte opplysninger kan det vaere tror du?
Sansynligvis avhrene. finne ut av hva som er lekket eller ikke, kan man bruke en livstid p.
Forfatterne av boken har ikke presisert hvem som sier hva, og skriver at de ogs har kilder, alts den slags man verner kraftig om navnet til.
Citera
2022-07-13, 20:19
Medlem
Det er merkelig det med denne Australieren som bare forlater kone barn i Norge, midt i stormen etter svigermor har forduftet.. (dersom det stemmer det som er skrevet om han her p forumet)

Det er vel samme person som mistet hytta / huset i denne mystiske brannen..

Kan han vite noe.., eller skjnner han noe..
Citera
2022-07-13, 20:20
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Det er merkelig det med denne Australieren som bare forlater kone barn i Norge, midt i stormen etter svigermor har forduftet.. (dersom det stemmer det som er skrevet om han her p forumet)

Det er vel samme person som mistet hytta / huset i denne mystiske brannen..

Kan han vite noe.., eller skjnner han noe..

Bingo.

Han kjenner selvflgelig familien, kanskje mer p vondt enn godt....
Citera
2022-07-13, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Det er avdekket at kryptoGM kamuflerte seg ved hjelp av NordVPN da hen opprettet kryptokontoer, mail adr osv. NordVPN er ikke gratis, det er heller ingen "free usage" p f.eks 500mb som en del andre slike vpn aktrer har. En m kort gdt betale for f tilgang, betalingen m foreg fra ett kort med penger p, eller paypal. Hvem betalte for NordVPN i Norge i dette aktuelle tidsrommet.. Det er sikkert en del som betaler for NordVPN i Norge, men ikke hinsides mange tusen. Lsningen ligger blandt EN av disse betalerne.
Slik har jo etterforskerne tenkt, nr det gjelder kjp av nrsagt alt GM har kjpt. Men hver gang har sporet vrt en dead end. GM har tenkt p det at politiet vil forske nste alle spor tilbake i tid, ingenting av det han har kjpt, har han kjpt i eget navn, eller p en mte som vil avslre ham. Det eneste man hver gang funnet ut, er hvor han har kjpt ditt eller datt, som han har hatt bruk for i kidnappingen.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2022-07-13 kl. 20:34.
Citera
2022-07-13, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Det er vel ingen her p FB som har psttt at lekkasjer er traumatiserende? Det virket som Kornblomst og Skaanseth ikke hadde ftt med seg at det hadde vrt lekkasjer av taushetsbelagte opplysninger, noe jeg tenkte jeg kunne informere om at det hadde Spesialenheten for politsaker bekreftet at det hadde vrt.

Lekkasjer gr ikke kun ut over rettssikkerheten til de siktede, men kan ogs vre deleggende for den pgende etterforskningen, og fre til at saken ikke blir oppklart. Politimester IM sa til Dagbladet at de vurderte ta grep da det lekket detaljer fra Hagen-etterforskningen. N virker det faktisk som det har blitt frre lekkasjer, enn det var tidligere.
Ja, det er frre, og jeg er sikker p at det er blitt satt en grundig stopper for av forsvaret.
Det lar seg ikke gjre for andre finne ut av hvem som lekket hva.
Det er et faktum at det oftest er lekkasjer fra strre kriminalsaker.
Citera
2022-07-13, 20:34
Medlem
Citat:
Hvis noe av det er lekket, er det fra beskyttede kilder som ikke m navngis, det er alfa og omega. Det er p den betingelsen vedkommende ofte har kommet med opplysninger. Hvis det er slik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in