2022-08-11, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashBaronen
Jeg antar at retten har vurdert bevisene som ble presentert da de fant at det er sannsynlighetsovervekt for at TH er skyldig etter siktelsen.
Det er mer enn to r siden, de fikk tillatelse til ransake bde hytter og hus

Fant de noe?

Er det noe nytt siden da, er det noe i det hele tatt som tyder p at TH har noe med dette og gjre?

Edit: Du kan lese mer om kjennelsen her og hva politiet og SH mener om den.
https://www.nrk.no/norge/politiet-om...eth-1.15065459

Ingen av de mener den sier at TH er skyldig, det er unikt for noen f her inne.
Senast redigerad av norrrrrmannn1 2022-08-11 kl. 11:07.
Citera
2022-08-11, 10:59
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Dere finner skyld i avisutklipp, plomberte pistoler og alt av sladder som dukker opp uansett.

Egentlig ikke, det er ikke s mye disse tingene i seg selv, men eieren og
hans vesen og vremte som gjr folk mistenksomme. Ting han f.eks.
har sagt til folk i ulike situasjoner, mten han har behandlet andre
mennesker p. Mye som ikke kan skrives pent om, dog.

Men lusa kjennes som sagt p gangen.
Citera
2022-08-11, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Egentlig ikke, det er ikke s mye disse tingene i seg selv, men eieren og
hans vesen og vremte som gjr folk mistenksomme. Ting han f.eks.
har sagt til folk i ulike situasjoner, mten han har behandlet andre
mennesker p. Mye som ikke kan skrives pent om, dog.

Men lusa kjennes som sagt p gangen.
Du forholder deg til sladder med andre ord.

Det er det jeg har sagt hele tiden.

Det er derfor dere sitter her hver dag ogs, intenst opptatt av ondsinnet sladder, ikke bevis og realiteter.
Citera
2022-08-11, 11:38
Medlem
Citat:
Retten finner at det er skjellig grunn til mistenke TH for drap eller medvirkning til drap p Anne Elisabeth Hagen.

Kan du forklare meg hvordan du oppfatter meningsinnholdet i setningen over?
Jo, men det var i juni 2020. Etterp fikk vi lese om "bevisene som falt" (november 2020):

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...isene-som-falt

S mistankegrunnlaget er betydelig svekket, akkurat som Holden har uttalt veldig lenge n.
Citera
2022-08-11, 12:25
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jo, men det var i juni 2020. Etterp fikk vi lese om "bevisene som falt" (november 2020):

S mistankegrunnlaget er betydelig svekket, akkurat som Holden har uttalt veldig lenge n.

Det er riktig at artikkelen er fra november 2020, men var det var vel ikke da at bevisene falt, slik du vinkler det?
Grunnlaget som Tingretten brukte for sl fast at det var skjellig grunn til mistenke TH?
Citera
2022-08-11, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest

Fra VG-saken du lenker til:

Citat:
Politiet str likevel fast p sin mistanke mot Hagen, og sttter seg n til en rettsavgjrelse fra juni r. Der slo Nedre Romerike tingrett fast at det forel skjellig grunn til drapsmistanke mot milliardren.

Telefonsporet var da ikke en del av grunnlaget som politiet la frem.

I tillegg var ogs "bilsporet" lagt bort fr tingretten fant skjellig grunn til mistanke.

Vi kan ikke konkludere med at mistankegrunnlaget er svekket i etterkant av kjennelsen.
Citera
2022-08-11, 12:29
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Du forholder deg til sladder med andre ord.

Jeg forholder meg til fakta.

Citat:
Vi kan ikke konkludere med at mistankegrunnlaget er svekket i etterkant av kjennelsen.

Det er kun Holden som pstr mistankegrunnlaget er svekket.
Samtidig som han selv har bidratt med styrke ditto.
Men han m vel gjre som gamlefar sier.
Senast redigerad av Svartediket 2022-08-11 kl. 12:32.
Citera
2022-08-11, 13:13
Medlem
Citat:
Jeg minner for ordens skyld om at to mneder etter at TH ble lslatt fra varetekt, alts senere i etterforskingen og med nye bevis, fant Nedre Romerike tingrett at det var skjellig grunn til mistenke TH for drap eller medvirkning til drap p Anne Elisabeth Hagen.

Denne kjennelsen ble ikke anket og er ikke omstridt, dette er alts den gjeldende rettslige vurderingen av THs rolle i drapet p Anne Elisabeth Hagen.
Nye bevis ? Tror ikke politiet trenger ha noen bevis i Nedre Romerike tingrett. rsaken til at TH ikke klaget, var at politiet denne gang, bare ville ransake huset hans, ikke fengsle ham.
Citera
2022-08-11, 13:42
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Det er mer enn to r siden, de fikk tillatelse til ransake bde hytter og hus

Fant de noe?

Er det noe nytt siden da, er det noe i det hele tatt som tyder p at TH har noe med dette og gjre?

Edit: Du kan lese mer om kjennelsen her og hva politiet og SH mener om den.
https://www.nrk.no/norge/politiet-om...eth-1.15065459

Ingen av de mener den sier at TH er skyldig, det er unikt for noen f her inne.

Hei retard, frst s argumenterer du for at det ikke betyr noen ting at retten har funnet skjellig grunn til mistanke av TH, nr du failer det begynner du med "JAMEN DE FANT JO INGEN TING"....

Blir du ikke lei av drite deg ut her inne?
Citera
2022-08-11, 13:49
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Nye bevis ? Tror ikke politiet trenger ha noen bevis i Nedre Romerike tingrett. rsaken til at TH ikke klaget, var at politiet denne gang, bare ville ransake huset hans, ikke fengsle ham.

Men hadde de ikke drevet med dette i lang tid da? De kalte det for tredjemanns ransakning.
Ogs har jo TH uttrykt at det er en stor belastning at han ikke kan flytte hjem, s det stemmer jo ikke helt dette som dere sier at TH mer enn gjerne stiller huset til disposisjon.
Citera
2022-08-11, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Hei retard, frst s argumenterer du for at det ikke betyr noen ting at retten har funnet skjellig grunn til mistanke av TH, nr du failer det begynner du med "JAMEN DE FANT JO INGEN TING"....

Blir du ikke lei av drite deg ut her inne?

Hei Tulling!

Du skjnner ikke hva du kommenterer

Det er to forskjellige ting

En ting er skjellig grunn til mistanke som politiet sier de har

En helt annen ting er det de fant nr de gjennomfrte ransakingen de fikk lov til.

Resultatene av den, hva fant de?

Ingenting!

Det forundrer meg noen ganger hvor tosk det gr an vre fr du kommer og slr alle rekorder.

Selvinnsikt er en fin bil
Citera
2022-08-11, 15:34
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Holden begrunnet det med at TH sin eiendom stod til disposisjon for politiet, de var velkomne til ransake.

Skulle TH og SH anke for tilfredsstille en hndfull tullinger p et anonymt forum?

Dere finner skyld i avisutklipp, plomberte pistoler og alt av sladder som dukker opp uansett.

De har n sagt mye rart da.
TH sa bl.a. ; "De hadde jo ikke trengt arrestere meg og sette p meg hndjern, de kunne bare ringt, og s kunne jeg stukket innom en tur"
Haha, tenk si noe s dumt?

Tom Hagen: Hallo?
Brske: Ja, hei du, det Tommy Brske her fra Lillestrm politistasjon som ringer.
Tom Hagen: Ja, hallo ja.
Brske: Er det Tom Hagen jeg snakker med?
Tom Hagen: Ja, det er meg ja.
Brske: Ja, det har seg slik at jeg ringer i forbindelse med en endring i saken. Du har blitt siktet for drap eller medvirkning til drap, s vi skulle gjerne tatt en prat. Passer det hvis du kan komme innom klokken 10?
Tom Hagen: Nei, da sitter jeg i et mte med Vegard Ebbestad.
Brske: Enn klokken 11, passer det?
Tom Hagen: Nei, da hadde jeg tenkt sitte litt i massasjestolen min. Men jeg kan stikke innom en tur etter lunsj, hvis det gr bra?
Brske: Ikke noe problem. Da snakkes vi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in