2023-02-19, 18:24
Medlem
BlueMixRocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Eller at hun visste noe som TH og/eller andre visste at hun visste, og som ville vre farlig for noen at ble offentliggjort, og AE fryktet hva som ville skje hvis hun skilte seg (noen kunne bli redd for at hun kunne begynne snakke om det hvis hun skilte seg), og hun skte derfor hjelp fra noen som arrangerte forsvinningen?

Det er jo det man ikke skal snakke om da.

Man skal lydig holde seg til alt A eller B.

Konemord eller Kidnapping.

Valget mellom DISSE er FRITT, men andre mere eller mindre sannsynlige lsninger p forsvinningen er spam og m bekjempes.

Innledningsvis skrev jeg om at det pfallende her er jo nettopp hvor overdrevet regien er p dette som et scam og hvordan dette fr sin andre akt her i forumet. Hvor nr sagt religist opptatt enkelte er av at vi skal holde blikket festet godt pse to spor man er gitt, og skulle niende opp, tilbake og f andre tanker om saken i sin helhet, m dette hysjes ned snarest.

Frst prver man da " det er spam" trikset. Etter fire r med null resultat,mullftemgang, null nytt eller nyttig fra totalt sett over 8500 forum sider om saken, er det penbart for noen at man tviholder p de utlagte teoretiske blindspor, slik kjreplanen m vre.
Citera
2023-02-19, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMixRoc

Valget mellom DISSE er FRITT, men andre mere eller mindre sannsynlige lsninger p forsvinningen er spam og m bekjempes.

Innledningsvis skrev jeg om at det pfallende her er jo nettopp hvor overdrevet regien er p dette som et scam og hvordan dette fr sin andre akt her i forumet. Hvor nr sagt religist opptatt enkelte er av at vi skal holde blikket festet godt pse to spor man er gitt, og skulle niende opp, tilbake og f andre tanker om saken i sin helhet, m dette hysjes ned snarest.

Frst prver man da " det er spam" trikset. Etter fire r med null resultat,mullftemgang, null nytt eller nyttig fra totalt sett over 8500 forum sider om saken, er det penbart for noen at man tviholder p de utlagte teoretiske blindspor, slik kjreplanen m vre.

Men hva tenker du om hettemannen da...?
Citera
2023-02-19, 18:36
Medlem
Citat:

Du har rett
Dette med at AE skal ha virket engstelig m.m. i forkant av forsvinningen og det hun snakket om (i forbindelse med skilsmisse) p siste mte i foreningen:
Jeg tenker at hvis hennes bekymringer i forbindelse med skilsmisse skyldtes at hun var redd for at TH skulle gjre henne noe (pga at han "ikke fant seg i bli forlatt", hvis han er slik som enkelte her har spekulert i) hvis hun skilte seg, finnes det lsninger der man kan f hemmelig adresse m.m.
Jeg tenker at det m ha vrt noe mye strre som plaget henne, og da noe slikt som skissert i det forrige innlegget.
Senast redigerad av z-z-z 2023-02-19 kl. 18:41.
Citera
2023-02-19, 18:41
Medlem
AE har vrt veldig tydelig p hva som plaget henne og det dreide seg om nettopp TH og ekteskapet.
Hennes ord kan bevitnes av en rekke personer og ikke minst hennes egne ord i alt fra SMS til notater.
Citera
2023-02-19, 18:42
Medlem
BlueMixRocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Men hva tenker du om hettemannen da...?

Jeg tenker hettemannen er en av de elementene i saken som jeg kaller " armer & bein", dvs mulig innlagt sty og blindgate/ spor.

Og at summen av alle samlet, ssom Futurum mennene, flashy BMW og en rekke andre elementer, totalt sett utgjr det som kan kalles KRAFTIG over- regissering.

At den totale summen av overspilling og over - regissering, er nettopp det som gir grunnlag for trekke det hele i tvil.
Citera
2023-02-19, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
AE har vrt veldig tydelig p hva som plaget henne og det dreide seg om nettopp TH og ekteskapet.
Hennes ord kan bevitnes av en rekke personer og ikke minst hennes egne ord i alt fra SMS til notater.
Det du ikke tenker p, er at hvis det som skjedde stemmer med det som jeg skisserte for noen innlegg siden, s kunne ikke AE avslre hva som plaget henne og hva som skulle skje.
Noen ganger er det svrt ndvendig med hvite lgner.
Citera
2023-02-19, 18:47
Medlem
Mye trolling her n.

Tom Hagen er siktet for drap, eller medvirkning til drap, p fjerde ret.

Det er to alternativer, enten ble Anne-Elisabeth drept av Tom Hagen selv, eller, Anne-Elisabeth ble drept at Medhjelper(e) engasjert av Tom Hagen.

"Ekte kidnappere" er ikke aktuelt. Uansett hvor mange ganger det blir gjentatt her i trden.
Citera
2023-02-19, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Mye trolling her n.

Det er to alternativer, enten ble Anne-Elisabeth drept av Tom Hagen selv, eller, Anne-Elisabeth ble drept at Medhjelper(e) engasjert av Tom Hagen.

"Ekte kidnappere" er ikke aktuelt. Uansett hvor mange ganger det blir gjentatt her i trden.
Vel, noen ler nok godt av at flere av oss "tok agnet"...
Citera
2023-02-19, 18:53
Medlem
BlueMixRocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Du har rett
Dette med at AE skal ha virket engstelig m.m. i forkant av forsvinningen og det hun snakket om (i forbindelse med skilsmisse) p siste mte i foreningen:
Jeg tenker at hvis hennes bekymringer i forbindelse med skilsmisse skyldtes at hun var redd for at TH skulle gjre henne noe (pga at han "ikke fant seg i bli forlatt", hvis han er slik som enkelte her har spekulert i) hvis hun skilte seg, finnes det lsninger der man kan f hemmelig adresse m.m.
Jeg tenker at det m ha vrt noe mye strre som plaget henne, og da noe slikt som skissert i det forrige innlegget.

Jeg avgrenser ikke hennes psttte uttalelse om st ovenfor et vanskelig valg til gjelde skilsmisse.

Det kan ha vrt noe helt annet hun mtte velge mellom.

Vi derimot fr velge mellom konemord & kidnapping.

Et klassisk innsalg det kunden (folket), fr valget mellom kjpe to ting og dermed skyves fokuset vekk fra om du trenger(tror p) varen, til hvilke av variantene som passer deg.

Det er elementr psykologi.
Citera
2023-02-19, 18:55
Medlem
Citat:
Jeg avgrenser ikke hennes psttte uttalelse om st ovenfor et vanskelig valg til gjelde skilsmisse.

Det kan ha vrt noe helt annet hun mtte velge mellom.

Vi derimot fr velge mellom konemord & kidnapping.

Et klassisk innsalg det kunden (folket), fr valget mellom kjpe to ting og dermed skyves fokuset vekk fra om du trenger(tror p) varen, til hvilke av variantene som passer deg.

Det er elementr psykologi.

Nei.

Det er elementr konspirasjonsteori.

Alts, rent spryt.
Citera
2023-02-19, 18:57
Medlem
BlueMixRocs avatar
Citat:
Mye trolling her n.

Jeg noterer meg at dersom du ikke fatter eller er enig i noens innlegg, er dette trolling og spam.

Alts mener du at du VET hva som hendte AEH og at du ser deg frabedt meninger eller teorier som ikke samstemmer med dine.

Er ikke det LITT flaut?
Citera
2023-02-19, 19:02
Medlem
BlueMixRocs avatar
Citat:
Nei.

Det er elementr konspirasjonsteori.

Alts, rent spryt.

Kidnapping er konspirasjonsteori.

TH og medhjelpere er konspirasjonsteori.

Du forstr vel at konspirasjonsteori beskriver et skjult samarbeid?

At det ikke er et deblanco fullmakt til vinne frem hvor en man innser man ikke lenger kan diskutere sak, men m ty til vissvass og tullprat?

Er du ikke flau?
Senast redigerad av BlueMixRoc 2023-02-19 kl. 19:03. Anledning: skrivefeil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in