Citat:
Ursprungligen postat av
first.spring
Skal man forske tenke logisk og erfaringsbasert ut i fra karaktertrekkene og historikken til PSS og MWL, s er PSS alt for impulsiv til kunne "overplanlegge" selve kryptorigget. At han har skaffet til veie kontoer etc kan godt vre og at han er delaktig p den mten, men det er neppe PSS som er arkitekten bak rigget. Nr man ser p dommene mot PSS, bde voldtekt og bedrageri/heleri, s ser man en person som gir totalt beng i sikkerhet og konsekvenser.
MWL p sin side innehar vel s god kryptokompetanse som PSS. Om ikke bedre. Det var en nr venn av MWL fra hockeymiljet (en etnisk norsk kar som er vokst opp p Furuset) som introduserte store deler av miljet rundt MWL for kryptovaluta allerede tilbake i 2010/2011. MWL er langt mer strategisk enn PSS og passer langt bedre til kunne forfatte sammen et kryptorigg. Enten alene, eller sammen med TH.
Kan vel vre at PSS kun har bidratt med OHG-passet.
Kan du utdype hva du mener med "enten alene, eller sammen med TH"?
Citat:
Ursprungligen postat av
first.spring
Til tross for at forumet her prver danne et bilde av MWL som en strabasis villmann, s skal man huske p at han p privaten er en svrt kalkulert, jovial og likanes fyr. Som TH er han manipulativ og de to kan godt ha funnet tonen.
Jeg kjenner ikke MWL, men jeg tror jeg kjenner typen. Sannsynligvis flink til slippe unna med ting.
Men skyting p offentlig plass fremstr ikke som srlig kalkulert. Man velger ikke parkeringsplassen
utenfor et pent varehus. Jeg er nysgjerrig p hva som ligger bak. Noen sier gjeld, andre sier utpressing.
Hvis det siste stemmer, kunne det vrt interessant vite hva pressmiddelet er.