2023-04-15, 12:23
Medlem
z-z-z har de siste dagene repostet nyaktig samme tekst i hele 5 innlegg (!)

Bare se her hvordan z-z-z forspler trden og avsporer hele diskusjonen.

Ursprungligen postat av z-z-z 2023-04-12, 13:05 - Inlgg #104852
Hvis TH hadde nsket at politiet skulle tro p hypotesen kidnapping for penger, s hadde vel ikke TH sagt dette? Eller kanskje jeg tenker helt feil.

Kanskje TH overdrev sin veiledning med f politiet til tro p hypotesen frivillig forsvinning, og at politiet dermed forsto akkurat hva som hadde foregtt? : ("det skulle se ut som en frivillig forsvinning samtidig som det var TH som planla plottet". I et slikt tilfelle ville det vre sannsynlig lage et trusselbrev som var mistenkelig (slik at politiet ikke skulle tro p hypotesen "kidnapping for penger") og forske lede politiet til tro p hypotesen "frivillig forsvinning".)

Ursprungligen postat av z-z-z 2023-04-13, 08:13 - Inlgg #104918
Sprsml med tanke p denne hypotesen:

Kanskje TH overdrev sin veiledning med f politiet til tro p hypotesen frivillig forsvinning, og at politiet dermed forsto akkurat hva som hadde foregtt? : ("det skulle se ut som en frivillig forsvinning samtidig som det var TH som planla plottet". I et slikt tilfelle ville det vre sannsynlig lage et trusselbrev som var mistenkelig (slik at politiet ikke skulle tro p hypotesen "kidnapping for penger") og forske lede politiet til tro p hypotesen "frivillig forsvinning".)

Ursprungligen postat av z-z-z 2023-04-13, 09:39 - Inlgg #104920
Jeg nsker innspill om hvorfor denne hypotesen eventuelt ikke kan stemme med det som skjedde i denne saken.
Og jeg nsker innspill om hvorfor denne hypotesen eventuelt kan stemme med det som skjedde i denne saken.

Ursprungligen postat av z-z-z 2023-04-15, 11:01 - Inlgg #105047
Kanskje TH overdrev sin veiledning (og villeding) med f politiet til tro p hypotesen frivillig forsvinning, og at politiet dermed forsto akkurat hva som hadde foregtt? : ("det skulle se ut som en frivillig forsvinning samtidig som det var TH som planla plottet". I et slikt tilfelle ville det vre sannsynlig lage et trusselbrev som var mistenkelig (slik at politiet ikke skulle tro p hypotesen "kidnapping for penger") og forske lede politiet til tro p hypotesen "frivillig forsvinning".)

Ursprungligen postat av z-z-z 2023-04-15, 12:10 - Inlgg #105055
En hypotese der TH er skyldig:

Kanskje TH overdrev sin veiledning (og villeding) med f politiet til tro p hypotesen frivillig forsvinning, og at politiet dermed forsto akkurat hva som hadde foregtt? : ("det skulle se ut som en frivillig forsvinning samtidig som det var TH som planla plottet". I et slikt tilfelle ville det vre sannsynlig lage et trusselbrev som var mistenkelig (slik at politiet ikke skulle tro p hypotesen "kidnapping for penger") og forske lede politiet til tro p hypotesen "frivillig forsvinning".)
Citera
2023-04-15, 12:24
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hva kommer du til si hvis det viser seg at det som skjedde var nettopp det som jeg skrev i den siste hypotesen eller det jeg skrev i en av de andre hypotesene?

svara mig en sak nu, hur lyckas en person sprida blod som aerosoldroppar?
Citera
2023-04-15, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Ja, jag hller med om att det behvs mer ordentligt omnmnande och ven bilder p henne, men d r det ingen id att nmna henne i GG-sammanhang d det r som att kasta skit p henne...

Nei la oss heller tie henne helt i hjel.
Det er nettopp nr disse GG fanatikerne hner henne at vi faktisk bevitner at det finnes noen som str opp for henne, betrakter henne som et offer i dette og aktivt nsker beskytte henne og hennes ettermle.
Utenfor dette forumet snakkes hun ikke om en gang.
Citera
2023-04-15, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
z-z-z har de siste dagene repostet nyaktig samme tekst i hele 5 innlegg (!)

Bare se her hvordan z-z-z forspler trden og avsporer hele diskusjonen.

Ursprungligen postat av z-z-z 2023-04-12, 13:05 - Inlgg #104852
Hvis TH hadde nsket at politiet skulle tro p hypotesen kidnapping for penger, s hadde vel ikke TH sagt dette? Eller kanskje jeg tenker helt feil.

Ursprungligen postat av z-z-z 2023-04-13, 08:13 - Inlgg #104918
Sprsml med tanke p denne hypotesen:

Ursprungligen postat av z-z-z 2023-04-13, 09:39 - Inlgg #104920
Jeg nsker innspill om hvorfor denne hypotesen eventuelt ikke kan stemme med det som skjedde i denne saken.
Og jeg nsker innspill om hvorfor denne hypotesen eventuelt kan stemme med det som skjedde i denne saken.

Ursprungligen postat av z-z-z 2023-04-15, 11:01 - Inlgg #105047

Ursprungligen postat av z-z-z 2023-04-15, 12:10 - Inlgg #105055
En hypotese der TH er skyldig:

Hva om du siterer dette og gir et saklig og gjennomtenkt svar?:
Citera
2023-04-15, 12:28
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Det er nettopp nr disse GG fanatikerne hner henne at vi faktisk bevitner at det finnes noen som str opp for henne, betrakter henne som et offer i dette og aktivt nsker beskytte henne og hennes ettermle.

d r det nog mycket bttre att vi andra faktiskt hedrar henne utifrn vad vi har lst och hrt om henne n att lta dem fantisera om henne, det r ett otroligt lngt sprng frn hn till tystnad...
Citera
2023-04-15, 12:29
Medlem
Citat:
svara mig en sak nu, hur lyckas en person sprida blod som aerosoldroppar?
I min siste hypotese ble AE drept og TH er skyldig, s da kan du vel tenke deg til at TH eller en eventuell THs medhjelper kvelte AE?
Citera
2023-04-15, 12:30
Medlem
Citat:
d r det nog mycket bttre att vi andra faktiskt hedrar henne utifrn vad vi har lst och hrt om henne n att lta dem fantisera om henne, det r ett otroligt lngt sprng frn hn till tystnad...

Enig i det, men ser du det skje her inne eller der ute? Og hva skjer nr det ikke skjer, da er hun tiet i hjel. Akkurat slik hennes drapsmann hadde nsket det for henne.
Senast redigerad av Kokadu 2023-04-15 kl. 12:31. Anledning: Rette
Citera
2023-04-15, 12:31
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
I min siste hypotese ble AE drept og TH er skyldig, s da kan du vel tenke deg til at TH eller en eventuell THs medhjelper kvelte AE?
det var det jag pratade om, du sitter bara och fantiserar utan ngot annat ml n att lyfta fram dig sjlv, s jag antar att du faktiskt kan hitta andra stt att gra det p...
Citera
2023-04-15, 12:32
Medlem
Citat:
Kan du forklare hva du mener med "GG fanatikerne" og at "GG fanatikerne hner henne "?
Mener du at jeg og noen andre er "GG fanatikere som hner AE"?
Senast redigerad av z-z-z 2023-04-15 kl. 12:40.
Citera
2023-04-15, 12:33
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Enig i det, men ser du det skje her inne eller der ute? Og hva skjer nr det ikke skjer, da er hun tiet i hjel. Akkurat slik hennes drapsmann hadde nsket det for henne.

d upplever du det annorlunda n jag, jag pratar om henne nr fallet nmns och jag uppmanar alla andra att gra detsamma...
Citera
2023-04-15, 12:34
Medlem
Citat:
det var det jag pratade om, du sitter bara och fantiserar utan ngot annat ml n att lyfta fram dig sjlv...
Feil. Jeg er interessert i at saken skal bli lst.
Senast redigerad av z-z-z 2023-04-15 kl. 12:37.
Citera
2023-04-15, 12:39
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Feil. Jeg er interessert i at saken skal bli lst.

bevisa det d, med det repostandet bevisar du bara att du r intresserad av att visa dig sjlv och inget annat...
nr du inte kan svara p en frga som borde vara ltt fr dig, som har hnvisat till plantering av spr som blod och mer s mycket, handlar det om att du vill visa upp dig och inget annat...
s bevisa vad du sger nu svara p min tidigare frga??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in