2019-10-11, 23:58
Medlem
Noen her diskuterer hvor i landet Biltema og Sparkjp har butikker ganske nrt hverandre:
"I Skien ligget de omtrent vegg i vegg. P Kjrbekk (som er en handelspark omtrent tilsvarende srlandsparken i kristiansand) . Og det er jo nrmere stedet enn Kristiansand.
"
https://forum.kvinneguiden.no/topic/...mment=24175211
Citera
2019-10-11, 23:59
Medlem
dobbeltpost
Citera
2019-10-12, 00:04
Medlem
TH er desperat n. Desperat!
Citera
2019-10-12, 00:05
Medlem
N har vi hrt om sprox sko, brevpapir, strips og biler i omrdet.

Hva tror dere kan vre det neste politiet/Holden/VG informant kan komme med om man skal spekulere?

Kan en GM ha "mistet" noe mer? Spor etter transport fra gangen ut i bil kanskje? Merker p toalettet ? Kan vre det er funnet merker etter GM p speil/vegger/dr under overmanningen p badet.

Kan vre de str igjen med noen f mistenkelige biler selv om jeg tror GM har unngtt alle kameraer.
Citera
2019-10-12, 00:07
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruCarlsberg
Jeg vet ikke hvem som er GM. Det fr vi forhpentligvis vite til slutt.
Jojo, men p sociala medier har man en tro, en hypotes. Annars kunde man ju bara avvakta rttsvsendet i lugn och ro.

Men har tidigare anat att man vill inte , vgar inte tro, gissa, g hndelserna i frvg. r detta norskt?
Citera
2019-10-12, 00:07
Medlem
Citat:
Hvorfor skulle noen eventuelle kidnappere holde liv i offeret i s lang tid uten forhandle om overleveringen og betalingen?
Og hvorfor skulle de overlevere offeret til familien hvis de fr utbetalt hele pengekravet uten frst gi livsbevis og uten frst avtale overlevering av offeret?
Overlevering av offeret ker ogs sjansene for at kidnappere blir arrestert.

En kidnappningsliga kommer sannolikt att vilja signalera att det lnar sig att betala. Det kommer att gra kidnappningar mer lnsamma i framtiden om offret verlever.

https://www.dagbladet.no/nyheter/avs...norge/60669132
Citat:
Bulotinial har besttt av omkring 60 mann og har base i Siaullai. Gruppa har iflge Dagbladets opplysninger drevet med kidnapping, salg av tyvegods, menneskehandel, tyveri, falske penger, narkotika, ran, drap, overfall og ran.
Senast redigerad av Havhest 2019-10-12 kl. 00:13.
Citera
2019-10-12, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
[/b]
En kidnappningsliga kommer sannolikt att vilja signalera att det lnar sig att betala. Det kommer att gra kidnappningar mer lnsamma i framtiden om offret verlever.
Er du sikker p at alle kidnappere alltid vil nske signalisere dette? Hvis dette var kidnappere, og de kun skulle foreta denne ene kidnappingen i hele sitt liv, hvorfor skulle de da tenke p andre fremtidige kidnappere?
Citera
2019-10-12, 00:19
Medlem
Citat:
Er du sikker p at alle kidnappere alltid vil nske signalisere dette? Hvis dette var kidnappere, og de kun skulle foreta denne ene kidnappingen i hele sitt liv, hvorfor skulle de da tenke p andre fremtidige kidnappere?
Mitt svar antog att GM ville gra fler kidnappningar i framtiden.
Citera
2019-10-12, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Jojo, men p sociala medier har man en tro, en hypotes. Annars kunde man ju bara avvakta rttsvsendet i lugn och ro.

Men har tidigare anat att man vill inte , vgar inte tro, gissa, g hndelserna i frvg. r detta norskt?
Jeg nsker ikke spekulere i hvem som er GM. Det blir veldig feil for meg skulle gjette hvem GM er og navngi en eller flere personer. Jeg tenker at det m vre veldig vondt for en/flere uskyldig(e) person(er) bli hengt ut som mistenkt.
(Jeg vet ikke om dette er norskt).
Jeg tenker at politiet har klare mistanker mot en eller flere personer, og kanskje ogs bevis. Og de sitter jo ogs p mye informasjon som de ikke nsker g ut med av hensyn til etterforskningen.
Citera
2019-10-12, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Mitt svar antog att GM ville gra fler kidnappningar i framtiden.
Jeg forstr. Og ut i fra det, s har du rett i det du skrev.
Citera
2019-10-12, 00:32
Medlem
https://resett.no/2019/10/11/anne-el...urderer-dusor/
Citera
2019-10-12, 00:35
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Jeg nsker ikke spekulere i hvem som er GM. Det blir veldig feil for meg skulle gjette hvem GM er og navngi en eller flere personer. Jeg tenker at det m vre veldig vondt for en/flere uskyldig(e) person(er) bli hengt ut som mistenkt.
(Jeg vet ikke om dette er norskt).
Jeg tenker at politiet har klare mistanker mot en eller flere personer, og kanskje ogs bevis. Og de sitter jo ogs p mye informasjon som de ikke nsker g ut med av hensyn til etterforskningen.

Ja, det ikke det vi i Sverige gr. Der tar vi upp direkt vem vi tror er GM. Det er tillatt.
Politiet arbeider naturligtvis sn ogs. Vem er huvudmisstnkt! Vem kommer i andra hand.
S brukar det se ut i trdar hr.
Jag ser ex v maken som den huvudmisstnkte. Ser inget problem med att formulera det. r det det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in